USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kimendana
Berichten: 160
Geregistreerd: 28-08-08
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 06:59

Hoiii, ik kom even zomaar het topic binnen vallen :-)

Mijn moeder word volgend jaar 60 en ik wil haar graag meenemen naar New York. We zijn beide nog nooit in Amerika geweest ( uberhaupt nog nooit zo ver :') )

Ik heb echt zoveel vraagjes waar ik op internet niet echt antwoord op kan vinden. Mijn moeder is niet heel erg goed meer ter been, ze kan wel een hele dag lopen, maar zal dan wel veel moeten stoppen tussendoor om even te zitten. Waarschijnlijk zal dit voor haar de enige keer worden dat ze naar New York gaat, dus hoe lang zouden we moeten gaan wil ze op haar tempo toch nog zo veel mogelijk kunnen zien?

En dan, prijzen.. Ik betaal voor haar, dat is mijn cadeau. Geld om uit te geven neemt ze zelf mee, maar waar moet ik rekening mee houden qua vliegen en overnachten? ( medio september/oktober )

En last but not least, misschien wil mijn broer ook mee, voor 3 personen kan ik haast niks vinden. Is het dan verstandiger om de boekingen op te splitsen in 2 personen en 1 persoon?

Ik ben al zo veel dingen aan het opzoeken en bekijken, dat ik het liefst morgen nog vertrek haha.. Helaas nog even geduld hebbben..

What doesn't kill you, makes you stronger!


kimendana
Berichten: 160
Geregistreerd: 28-08-08
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 19:45

Kijk Monique, daar heb ik wat aan.. Thanks! Buiten dat mijn moeder graag naar NY wil, wil ik zelf ook graag haha.. Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang, dus wat meer betalen voor het verblijf is niet erg..

Als ik alleen of met vrienden zou gaan is een hostel prima, maar niet met mijn moeder..

Ik zit zelf te denken aan 7 nachten, dan kunnen we op ons gemak wat dingen bezoeken. Is die NY-pas verstandig om aan te schaffen?

Het gaat natuurlijk pas om volgend jaar, dus tijd zat om tickets e.d. Te bekijken en boeken

What doesn't kill you, makes you stronger!

kimendana
Berichten: 160
Geregistreerd: 28-08-08
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 06:49

Gelukkig zit ik niet echt vast aan een bepaalde periode, het mag alleen niet te warm zijn.. Liever iets frisser dan te warm..

Ik (wij ) willen juist wel heel dingen zien en en bezoeken, gebouwen, musea, het liefst alles haha. ik denk dus dat dit voor ons die NY pass wel een voordeel zou kunnen zijn. Ik moet me er nog even in verdiepen want er zijn verschillende varianten, volgens mij zit dan ook je OV gebruik er bij in.

Mijn moeder is trouwens niet zo slecht ter been dat ze echt terug naar het hotel moet om te rusten, een terrasje of bankje voldoet prima. Als ze maar even kan rusten.

Het duurt nog lang maar heb er zooooo'n zin in :-)

What doesn't kill you, makes you stronger!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers