Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Morrie

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 08:52

[ img ]
Ook nog nooit gezien, achter die deur zijn de douches

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:52

[ img ]
Mijn man is hierheen aan het klimmen en ik zit in een parkje op de parking in de zon. Ik zag de klim niet zitten met mijn kapotte knie en zere voet.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 20:32

wij zijn net weer thuis, heerlijk lang douchen zonder om de 5 seconde een knop in te hoeven drukken en zo lekker naar mijn eigen bed.....
We willen eigenlijk e.e.a. aanpassen aan de caravan, maar we kunnen hier thuis niet klussen want het ding kan niet voor de deur staan, staat nu ook een heel end verderop. Bij de caravanstalling mogen we er niet aan klussen, wegbrengen, formulier invullen en wegwezen.
Nu eerst de enorme berg was weg zien te werken..........

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 08:59

bij ons was het wassen 3 euro en drogen 3 euro. Ik heb 1 x gewassen op de camping, maar toch nog genoeg was voor thuis.
Ik word heel ongelukkig zonder wifi. Ga er ook voor zorgen dat ik de volgende keer een fatsoenlijke databundel op de telefoon heb.
De kattenoppas communiceert ook per whatsapp en aangezien de kat 20 is, mankeert hij nogal eens iets.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 13:40

Ik bekijk het weer altijd goed zodat ik de voortent er droog af kan halen. Wel eens een dag of 2 voor vertrek, maar we zijn toch altijd de hele dag weg.
Wij hebben zo’n grasmat sparend grondzeil, het gras en de plantjes groeien er gewoon doorheen [ img ]
Dit was na een week :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 16:49

Nee ook nog nooit gezien.
Op de camping bij Wenen werden we ontvangen met Schnaps en brood met spek. Dat was ook wel heel apart (half bezopen je voortent opzetten daarna was ook wel grapvol)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:58

Alvaron schreef:
Je hebt speciale klamboes voor hangmatten. Zullen op Curacao vas ook wel te koop zijn. Hadden wij in Suriname nl. ook. 't is ff prutsen om in je hangmat te komen maar als je eenmaal ligt is 't ok. Wat je ook nog kan doen, deed onze gids (een Surinamer), is hangmat om je heen dicht trekken zodat de zijkanten overlappen, en je dan met hangmat en al op je buik draaien. Heb je ook geen klamboe nodig.

niet geschikt voor mensen die minstens 6 x per nacht moeten plassen, lijkt me :D _O-