Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 16:39

Afgelopen jaar Milaan gezien en dit jaar eind september 5 dagen Rome. Lekker goedkoop hotel gevonden via Booking.com en gunstige vliegtijden dus hebben echt bijna 5 volle dagen.


Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 14:21

Voor iemand die in deze periode een sfeervolle stad zoekt qua kerst....Ik ben net terug uit Edinburgh. Superleuke stad met mooie grote kerstmarkt, gezellig versierde restaurantjes en winkeltjes. Echt een aanrader.

Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 14:32

In de Rome de koepel van de Sint Pieter op is ook erg gaaf.


Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 11:57

Ik ga het najaar naar Florence. Zitten er een week op een camping vlak buiten de stad (kunnen daar ook fietsen huren enz.) Willen ook nog een dagje met de trein richting Sienna en een excursie maken naar iets buiten de stad (bijv. Cinque Terre). Hebben jullie tips over wat we in Florence echt niet mogen missen of gezellige eet adresjes enz.

Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 13:30

HorseTimeXL schreef:
Ik ben met mijn beste vriendin aan het kijken of we begin december een leuke stedentrip kunnen plannen naar een stad waar alles in het teken staat van kerst en waar alles mooi versierd is. Nu kwam ik per toeval via instagram Edingburgh tegen. We twijfelen nog wel omdat we natuurlijk niet weten wat er gebeurd met de Brexit maar de plaatjes zijn prachtig. Zou je daar 4 dagen zoet kunnen zijn?


Ik ben daar vorig jaar begin december 4 dagen geweest. Echt superleuk! Wij hebben ook nog een dagexcursie naar de highlands gedaan. De kerstmarkt is erg leuk, maar ook de warenhuizen zijn mooi versierd. Bij de botinical gardens was vorig jaar een lightwalk, echt mooi opgezet. Echt een aanrader om naar toe te gaan. We hadden ook nog gewoon tijd om te winkelen en hebben ook het Castle bezocht.
Laatst bijgewerkt door Faringo op 11-10-19 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 11:24

Milaan is erg leuk winkelen. Wij zijn ook het dak van de dom op geweest. Leuke ervaring!

Het staat vast ook op internet, maar er zijn hier in het topic vast mensen in Krakau geweest. Hoeveel dagen heb je ongeveer nodig om deze stad leuk te kunnen bekijken zonder als een malle door de stad rennen zeg maar?

Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:17

Bedankt voor je info. Was inderdaad wat ik in gedachten had (incl. dezelfde excursies).

Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 14:29

Top! Ik ga misschien met m'n vader (als ik 'm zover krijg), die wordt al een dagje ouder (74) dus wat meer rust erbij is wel prettig.

Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 16:20

Ja ik heb tijdens de stedentrip naar Edinburgh die tour gedaan naar de highlands. Lange dag maar absoluut de moeite waard. Je zit vooral veel in de bus maar er zijn ook voldoende mogelijkheden om de benen te strekken tussendoor en de omgeving is absoluut geen straf om vanuit de bus te bekijken.
Edinburgh zelf is echt een hele mooie stad en wat ik vooral fijn vond ik dat alles relatief makkelijk aan te lopen is. Wij waren er begin december dus alles al in kerstsfeer. Wij hebben het kasteel bezocht en vooral heerlijk rondgestruind.

Zelf ga ik over ruim een maandje met een vriendin naar Valencia. Geen concrete plannen daar behalve op de fiets de stad verkennen. Lekker winkelen, terrasje pakken en doen waar we zin in hebben op dat moment.

Faringo
Berichten: 8106
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 14:01

Barcelona


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 11 bezoekers