[FOTO] bijna lente

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tenno7

Berichten: 2251
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

[FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-23 01:04

Halootjes!

Weer eens wat foto's delen met jullie!
Hele maand Januari helaas uit de running gelegen door wen fikse kaakontsteking. Maar inmiddels weer lekker aan de slag! Vooral mn eigen diertjes lekker veel op de foto gezet en wou hier graag wat van delen!

1. In Februari gauw nog een leuke valantijns foto gemaakt met ons eigen hondje Fay! Ze kan erg veel kunstjes, waaronder dus een roosje vasthouden!
Afbeelding

2. Shoot gehad met deze onwijs knappe quarter horse Nikan die ook veel kunstjes kent en op boomstammetje staan was een leuke afwisseling!
Afbeelding

3. Weer even met Fay op pad geweest en mn camera meegenomen.
Afbeelding

4. Shoot met 2 hele mooie golden retrievers Chase & Lake.
Afbeelding

5. Deze actie foto is wel super gaaf geworden!
Afbeelding

6. Sneeuwklokjes weer in bloei, altijd zoo mooi. Mag hier helaas alleen met mn eigen hondjes komen. Dus eerst met onze herder Jingo heen geweest en later nog met Fay.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Hele speciale zwangerschapshoot gehad. Friese merrie Riena heeft inmiddels ook al een mooi veulentje gekregen!
Afbeelding

9. Ook de krokussen in bloei en voor het eerst een hele gave plek gevonden en hier ook wat shoots gehad!
Eerst de locatie eens uitgeprobeerd met ons hondje Aslan
Afbeelding

10. Daarna met friese stabij Saar er geweest.
Afbeelding

11. En met deze knapperd Jip
Afbeelding

12. En zelfs nog een gave heilige birmaan op de foto mogen zetten!
Afbeelding

13.en ook tussen de krokussen
Afbeelding

14. En weer terug naar winter haha. Er lag hier voor een uurtje een klein beetje sneeuw. ( meer blubber sneeuw haha ) maar toch gauw nog wat foto's met Jingo gemaakt!
Afbeelding

15. Knappe kop
Afbeelding


Zo fijn om weer lekker aan de slag te zijn! En op pad gaan met mn eigen hondjes is toch ook waar ik het meeste van geniet! Bedankt voor het kijken, benieuwd welke foto jouw favoriet is!

Texas02

Berichten: 4615
Geregistreerd: 21-04-16

Re: [FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 01:20

Wat een gave foto's weer! <3 En wat een gave plekken om te fotograferen, wat veel sneeuwklokjes en krokussen bij elkaar zeg! De favoriete foto vind ik moeilijk te kiezen, de foto van Jip (nr. 11) vind ik heel mooi! Maar ook de sneeuwfoto van Jingo in de sneeuw (nr. 14) vind ik heel mooi geworden. Hadden jullie maar een uurtje sneeuw? Vrijdag was het hier de hele dag wit (Winschoten). Komen ze met de kat ook op locatie bij jou? En blijft hij dan ook gewoon zitten of hebben ze hem aan de lijn, dat je dat na tijd wegwerkt? Onze katten waren namelijk weg geweest als ik ze naar een locatie mee zou nemen en ze los zou zetten :+

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: [FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 02:20

Heeele mooie foto's!
Waarmee fotografeer je en welke lens als ik vragen mag?

Dandelion07

Berichten: 815
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Re: [FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 08:30

Wat maak jij gave foto's zeg!

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Re: [FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 10:09

Prachtige foto's en wat een gave bloemenlocaties!

Tenno7

Berichten: 2251
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: [FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-23 10:19

Texas : dankjewel! Ja wij hadden zo onwijs pech! Overal lag sneeuw behalve bij ons Jaa katten zitten aan een kattentuigje, door de dikke vacht zie je hier eigenlijk niks van en bewerkt ik het weg. Ik doe dit ook alleen met katten die het gewend zijn om mee te gaan naar een locatie. Deze kat James vondt het ook weer fantastisch.

Nicje : dankjewel. Ik fotografeer met een Nikon D780 en heb 2 lenzen vab Sigma erbij. De 105mm f/1.4 en de 135mm f/1.8

Dandelion & Eva : dankjewel

Zus

Berichten: 602
Geregistreerd: 31-08-14
Woonplaats: Noord Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 07:43

Schitterende foto’s <3

Texas02

Berichten: 4615
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 07:56

Tenno7 schreef:
Texas : dankjewel! Ja wij hadden zo onwijs pech! Overal lag sneeuw behalve bij ons Jaa katten zitten aan een kattentuigje, door de dikke vacht zie je hier eigenlijk niks van en bewerkt ik het weg. Ik doe dit ook alleen met katten die het gewend zijn om mee te gaan naar een locatie. Deze kat James vondt het ook weer fantastisch.

Nicje : dankjewel. Ik fotografeer met een Nikon D780 en heb 2 lenzen vab Sigma erbij. De 105mm f/1.4 en de 135mm f/1.8

Dandelion & Eva : dankjewel


Wat jammer van de sneeuw! Ik ben er deze keer ook niet aan toe gekomen om foto's te maken in de sneeuw, dus ik hoop (weer) op sneeuw in december, zoals ieder jaar.. :+ Niet meer nu hoor, ik wil nu heel graag lente! :D Ik vind het wel heel gaaf hoor, dat mensen met een kat op locatie kunnen komen. Tot nu toe hebben wij nog geen kat gehad waarmee dat zou kunnen. Maar James is ook een raskat volgens mij, misschien gaat hij ook wel naar shows en is het gewend?

Bevalt Sigma jou goed? Ik heb twee keer een Sigma gehad, de ene was een goedkope 70-300 dus toen vroeg ik er ook wel een beetje om, dat was ook vrij aan het begin dat ik begon met fotograferen, nadat mijn 55-200 kitlens stuk ging. Maar die andere was een 50-150 f2.8.. Allebei waren ze erg onscherp. Dus toen heb ik gezegd dat Sigma er bij mij niet meer in komt, want Nikon en Tamron zijn allebei wel goed scherp. Maar jouw foto's zijn echt prachtig!

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 09:09

Práchtige foto’s trek jij toch <3 ! Ik ben fan van je werk. Jammer dat je zo ver woont :( .

hannelot
Berichten: 975
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Re: [FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 10:39

Wow! Wat een gave foto's!

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: [FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 13:23

Wat een prachtige foto's weer! Je hebt zo'n gave stijl, echt heel sfeervol!

KikiCelinevs
Berichten: 199
Geregistreerd: 07-07-20

Re: [FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 13:31

Wat een mooie foto's! Ik zie dat je uit groningen komt, kom je voor een shoot ook weleens richting Utrecht? Ik zou zoiets heel gaaf vinden voor mijn heilige birmaan en ragdoll maar zover rijden wil ik ze niet aandoen.

Tenno7

Berichten: 2251
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: [FOTO] bijna lente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-23 13:41

Texas : van mij mag er nu ook nog wel een dagje sneeuw komen hoor hahaha
Klopt James is het gewend om aan een tuigje mee te gaan naar locaties, dan kun je ook dit soort shoots doen met katten. Maar als mensen beetje een mooie tuin hebben kan het ook. Voordeel is als ze gewend zijn aan een tuigje!

Ik ben mega blij met mijn sigma lenzen. Zijn echt onwijs goed en zelfs beter dan die van Nikon. De art lijn is ook wel echt kwaliteit van Sigma.

Lukasje : ja helaas. Kom uit noord Groningen haha. Maar dit jaar ga ik wel ook verder reizen voor shoots. Dus misschien dat het wel mogelijk is, maar dan kun je mij het beste even een prive berichtje, mailen of een appje sturen.

Mischa: dankjewel!!

KikiCeline : ik wil altijd nog eens naar Utrecht dit jaar voor een gave locatie daar. Dus misschien is het te combineren!

KikiCelinevs
Berichten: 199
Geregistreerd: 07-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 14:26

Tenno7 schreef:
KikiCeline : ik wil altijd nog eens naar Utrecht dit jaar voor een gave locatie daar. Dus misschien is het te combineren!


Leuk, ik ben benieuwd :D