[FOTO] Een half jaar in foto’s

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
princequillo
Fotograaf

Berichten: 2452
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

[FOTO] Een half jaar in foto’s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-22 16:39

Hi allemaal :D

Ben ik weer met een foto topic. Iets wat ik tot kort geleden echt niet durfde. Mijn eerste foto topics van dit jaar voor vergelijksmateriaal: klik en klik.

Ondanks dat ik nu al zo’n 10 jaar een DSLR heb, als ik nu terugkijk naar hoe ik die gebruikt heb al die jaren denk ik echt, oh wat erg. := Ik heb nooit echt de tijd genomen om te leren hóe je zo’n apparaat gebruikt ondanks dat ik het wel super leuk vond.

Een paar maanden terug heb ik de camera maar weer uit het stof gehaald en dit keer wél met dergelijke interesse in het hoe of wat. Het is nog niet perfect, nog lang niet, maar ik heb in ieder geval super veel lol gehad al. :D Voor nu is het vooral nog veel experimenteren, zoeken naar wat voor stijlen ik mooi vind etc. Logo is dan ook vooral voor de lol en omdat ik mijn foto’s gewoon voor de leuk op social media wil gebruiken.

Foto’s zijn gemaakt met een Canon 1000D. Ik heb een Canon kit-lens, een 55-200mm Tamron en een 70-300mm Tamron. Zodra ik financieel de ruimte heb wil ik ook graag investeren in wat modernere en betere apparatuur. := En een goede cursus, ook voor nabewerken!

Tips zijn altijd welkom! :j

1. Familie ganzen
Afbeelding

2. Een pimpelmeesje die de bomen rond vloog om te snacken.
Afbeelding

3. Gelukkig heb ik vaak ook nog oefenmateriaal met mijn verzorgjaarling Siepje *D
Afbeelding

Zijn we een dagje door Burger’s Zoo gegaan. Jammer genoeg was een groot deel van het park gesloten wegens de vogelgriep.

4. De poesjes op stal die altijd heerlijk languit tussen de paarden liggen.
Afbeelding

5. Mijn lieve schoonzus was mijn gezelschap tijdens de hengstenshow in Lunteren en die wilde ook wel even poseren :D
Afbeelding

6. Valt het op dat ik vogels leuk vind? :+
Afbeelding
Extraatje

7. Mijn vriend en verzorgjaarling <3
Afbeelding

8. Heb ik ook wat met auto’s mogen experimenteren... Dat vond ik eigenlijk ook wel erg leuk als onderwerp!
Afbeelding

9. En veulentijd is natuurlijk altijd vreugdetijd...
Afbeelding


10. Soms probeer ik wat waar ik zelf nog niet helemaal over uit ben hoe ik daarover denk :')
Afbeelding

11. Heb ik ook ein-de-lijk een eekhoorn gespot. Ik krijg het altijd voor elkaar om ieder diertje mis te lopen maar dit keer niet _/-\o_
Afbeelding

12. We hebben nu ook een nestje kittens op stal en kon ik het toch niet laten om die ook proberen vast te leggen. Kijk nou!
Afbeelding

13. Kom ik tijdens het wandelen, op zoek naar vogels, soms ook nog wel eens andere lieverds tegen die héél geïnteresseerd zijn in wat ik nu aan het doen ben... :D
Afbeelding

14. Schoonzus in Lunteren, ik vind dit toch ook wel iets hebben.
Afbeelding

15. En paardenoogjes :=
Afbeelding
En de buurvrouw

In de toekomst wil ik eigenlijk vooral foto’s maken die wat oproepen bij mensen als ze het zien. Emoties, herinneringen of gewoon een verhaal... Maar daar moet ik nog even mee aan de slag.

Tips zijn heel erg welkom!! ;)
Bedankt voor het kijken.

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 16:41

Wat een prachtige foto's zijn het allemaal zeg! <3
Zeker mee door blijven gaan

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2452
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-22 20:50

Appeltje_1 schreef:
Wat een prachtige foto's zijn het allemaal zeg! <3
Zeker mee door blijven gaan

Dank, gaan we doen! *\o/*

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [FOTO] Een half jaar in foto’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 08:26

Wauw, prachtige foto's, TS. <3