[FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calice

Berichten: 9828
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:43

Week 3, nog een van oud en nieuw :) .
Afbeelding

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:00


Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-20 22:27

germie schreef:
Zoals ik al zei, mijn week 2 is even een snelle foto. Ik heb nog een betere van de maan. Heb bij de geposte geen rekening gehouden met croppen en compositie, was alleen echt snel even plaatsen.
Week 3 is een serieuzere.


germie schreef:
Dit zijn mijn 2 overgebleven uiteindelijke foto's.
Nee, die doen niet mee, maar ik wil ze toch even laten zien omdat nog steeds mensen denken dat mijn reactie op een deelname was.
Ik heb voor week 3 een duik in een mijn ingezonden, dat was dus wel een serieuze. Deze foto's zijn gemaakt zo rond 20.11 uur. Niet later dan 20.16 uur, want ik was er best snel zat van. Het was namelijk een eerste experiment met een hele oude teleconverter. Kennelijk kan mijn camera er wel wat mee. Het geheel wordt alleen erg zwaar.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


germie schreef:
PureSG schreef:
Bedankt voor de feedback! :D
Dat er aan de onderkant meer ruimte had mogen zitten ben ik volledig met je eens, had ik zelf ook liever gezien. Nu alleen ook nog doen :')

Germie, ik heb feedback gegeven op die foto, omdat dat de enige foto was die je had ingezonden, dus ik ben er van uit gegaan dat dat je inzending was.

Nee, was het niet. Heb ik al meerdere keren geschreven, maar maakt niet uit. Was een reactie op.
Maar die mijnfoto van mij van week 3 is dus wel een inzending. Ik ben volgens mij de enige bokker die onder de grond onder water fotografeert. :o



Het is niet de bedoeling dat er buiten het posten van de weekfoto andere foto's geplaatst worden.
Post één foto per week. Als je een punt wil maken door andere foto's erbij te halen, zet dan die foto's in link, zodat het voor ons niet verwarrend is wat nou wel of niet jouw weekfoto is.

Germie, je meldt dat de foto die je in de 2e week (week 2, de foto van de maan) hebt geplaatst niet een foto is die je als inzending voor week 2 zou willen gebruiken. Dit houdt in dat je week 2 gemist hebt. Het is niet de bedoeling dat je hem dan later alsnog zou inleveren. Dat maakt het overzicht en de lijst maken niet gemakkelijker. Voor nu laten we díe foto dus als jouw week 2 staan.

Plaats één foto per week, zoals in de OP staat. Zo blijft het voor iedereen duidelijk. :)

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:31

Ben bezig een enorme achterstand weg te werken, dus hierbij een oudje die deze week bewerkt is.

Nog ontzettend bedankt voor alle feedback! Hartstikke leuk!!

Week 3
AfbeeldingLPP_2064 by LonnekePrins, on Flickr

JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:40

Week 3 - musje in de regen

Afbeelding

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:43

Bedankt voor alle feedback weer! Super leuk!

Week 3
Afbeelding

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:46

Even eentje uit de oude doos :)

Afbeelding

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 23:05


Isabel

Berichten: 2269
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 09:58

Hier nog snel mijn werk 3, gisteren helaas twee keer naar het ziekenhuis geweest voor mijn kaak dus geen tijd gehad om hem te posten.
Afbeelding

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 19:00

Week 4 alvast. :)

Afbeelding

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 20:13

Mijn week 4

Afbeelding

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:51

Hierbij mijn rondje feedback op week 3

Bellatrix
Mooi dat je deze hebt omgezet naar zwart/wit. Geeft de foto een mooi extraatje.

Caitlin_K
Grappige pose. Ook lekker geconcentreerd. Scherpte lijkt op mijn scherm meer op de hals te liggen ipv hoofd.

Calice
Happy New Year!!! Netjes hoor, vuurwerk blijft moeilijk.

Dandy200
De hangmat op de achtergrond vind ik wat veel aandacht opeisen. Verder een mooi moment vastgelegd en erg leuk dat je zo'n doorkijkje hebt.

DrawnHorse
Heel tof, lekker een dubbel plaatje. Ik hou hier wel van.

Fem verzamelt hier
Ik mis eigenlijk net iets mens. Vooral van de persoon links. Iets meer hand van het schenken en wat meer hoofd had net dat extra kunnen geven.

Fris
Mooi het contact met de artiest. Je hebt het goede moment gevonden.

Gerdjee
Heerlijk zoekplaatje. Dit omdat er meerdere verhaaltjes in één verteld worden. Goed gedaan.

Germie
Dit vind ik moeilijk te beoordelen omdat dit soort foto's mij niet aanspreken. Ik vind deze erg donker en het onderwerp spreekt mij persoonlijk niet aan. Hoewel ik zeker zie dat er veel werk in zit en dat je er echt moeite voor hebt gedaan.

Gianti
De pose met de hand voor de ogen en de schaduw die daaruit voortvloeit vind ik zelf minder geslaagd. Het gaat mij in een portret vaak toch om de ogen en die worden nu verstopt. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik portretten lastig vind om te beoordelen.

Hamsterfan
Heel tof, leuk ook die weerspiegeling van de lampjes. Lekker vrolijk en mooi.

Isa
Wat heb je het licht mooi gebruikt. De oranje stip in het midden wat is dat? Want de zon lijkt meer achter de persoon te zitten. Die stoort mij namelijk een beetje in het geheel [met nadruk op een beetje.]

JewEmm verzamelt hier
Ahh, en huismusje. Scherpte lijkt wat meer op het takje te liggen dan op het oogje. Het is wel een ontzettend schattige foto.

joeluna
Hier zal vast een duidelijke boodschap achter zitten. Voor mij een foto waar emotie in zit.

lifaya
Hier had ik graag het hele paard gezien. Hij is zo al top maar die benen [met vast prachtige sokken?] en een staart hadden het voor mij echt afgemaakt.

Loiz
Jaaa!! Laten we weer terug gaan naar augustus/september. Veel beter dan die mist en kou van de afgelopen dagen. Meestal vind ik een tong uit de bek storend. In deze kleurt het mooi met de heide. Verder gewoon een mooie foto waar ik niets op aan te merken heb.

LoveUggs verzamelt hier
Deze uitsnede vind ik iets minder gekozen. Zie dan liever een heel paard of juist wat minder paard. Verder een mooi model die weet waar de oortjes heen moeten.

magda_90 verzamelt hier
Had je hier een bepaalde boodschap mee in gedachte? de linker sinaasappelhelft waar hangt die op? Dat is niet de pers lijkt mij? Verder een scherpe foto en mooi gebruik van licht maar snap hem niet helemaal.

maj0
Gewoon mooi, mooi model, mooi scherp en gewoon goed gedaan.

MarijeR
Hier werd ik al enthousiast van toen je hem postte. Dit soort foto's vind ik zelf heel erg gaaf! Zou zelf ook graag willen leren hoe je zoiets doet. Heb dus verder geen opmerkingen.

Nayomie
Voor mij wel een nieuw iets. Erg grappig uitgevoerd en dapper dat je zo een zelfportret maakt. Ik vind het zeer geslaagd.

NESCAFE
Deze vind ik qua licht veel mooier dan die van vorige week. Deze is lekker spannend en heeft ondanks dat ook weer wat mysterieus.

Nicje87
Op het creatieve vlak ben je lekker aan het werk gegaan. Het licht in deze is natuurlijk ook prachtig. In deze vind ik het jammer dat de zwaan juist wegvalt in het donker. Daarbij is deze volgens mij ook niet helemaal scherp doordat het al wat donker was.

Niobe
Mooie foto, leuk ook die haardiadeem.

PureSG
Deze vond ik ook al zo mooi toen je hem postte. Prachtig gebruik van de lichte kleuren en die ogen springen er echt uit.

quatta
Hondje met humor wat je prachtig hebt weten vast te leggen.

quintenvo
Zebravinkjes! Wat een leukerds zo samen op een rij. Ik hou wel van dit soort foto's lekkere scherpte/diepte en mooi de zwarte diepte.

rosslover
Leuk ook die weerspiegeling in de cap. Grappige foto die mooi is uitgevoerd.

Sharani
Lekker creatief bezig geweest en eindelijk een beetje winter. Ondanks dat mis ik iets wat de foto echt spannend maakt.

Suuszels
Gewoon leuk, scherpte ligt iets meer op het paardenoog dan mensenoog.

Thats_Me
-

xMayo
Mooi gebruik van licht. Verder niets op aan te merken.

XxLiEsJuHhxX
Mooi gebruik van licht al komt hij van links iets te scherp binnen. De rietstengels die ervoor hangen zijn naar mijn smaak te aanwezig.

Mensen ga zo door! Het is elke week een feestje om naar jullie beelden te kijken. Kritiek is opbouwend bedoeld en uiteraard speelt mijn eigen smaak ook een rol daarbij.

germie

Berichten: 25940
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:04

Haha, ja, in een grot is het altijd donker. Dus dat hoort zo. Er zijn maar een paar mensen die hier fotograferen. En daarom vind ik het juist zo leuk. Onder water is gewoon mijn ding. :D Ik post hier denk ik nog wel meer grotduikfoto's, juist omdat ik het grotduiken wil promoten. Het is niet gevaarlijk, het is gewoon leuk.

Ok, mijn week 4. Een totaal andere foto, maar wel weer onder water, en dus een domein waar velen niet fotograferen. Ik was met deze foto 2e (achter een Duitser) op het Open Nederlands Kampioenschap onderwaterfotografie voor het thema 'Plastic Soup'.
De foto zoals ik hem hier plaats is zoals ik hem ingeleverd heb (alleen hier gecomprimeerd). Je mocht namelijk alleen wat contrast en witbalans nabewerken.
Ik ben er erg blij mee, het lugubere beeld is gelukt. Zonlicht, een onthoofde Barbie, ooit een schoonheidsideaal, nu verworven tot een stuk plastic afval. Een buddy die met een videolamp de Barbie verlicht.
Afbeelding

joeluna

Berichten: 2588
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:51

Week 4
Afbeelding

Isa
Berichten: 2305
Geregistreerd: 09-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:23

En ook een feedback rondje van week 3 van mijn kant!

Thats_Me: Hele mooie foto, helemaal mijn smaak ook! Misschien had ik geprobeerd om nog een iets lager standpunt aan te nemen of om het gras iets op te lichten, zodat de hele boom te zien zou zijn. Nu lijkt de stam wat te kort ten opzichte van de takken.

Marije_R: Hele mooie blik heb je vast weten te leggen! Ik had misschien het oog nog iets meer naar links op de foto geplaatst, zodat het onderwerp wat uit het midden komt en de kijkrichting wat meer vrijkomt. Maar dit zijn details, hele aansprekende foto :)

Germie: Hele andere tak van de fotografie dan waar ik mij zelf mee bezig houd inderdaad, maar zeker niet minder leuk om dit ook voorbij te zien komen (al maakt dat het beoordelen wel wat moeilijker). Misschien had ik de foto nog wat interessanter gevonden de persoon en het object achter hem op een lijn zouden zitten, en de persoon hierheen zou kijken. Nu ziet het er erg geposeerd uit.

XxLiEsJuHhxX: Mooi plaatje moet dat zijn geweest :) De kleuren in de foto vind ik heel erg geslaagd! Ik zou zelf misschien wat meer water in beeld gezien willen hebben en wat minder riet op de voorgrond.

Rosslover: Leuke foto :D De eigenwijze blik van de kat staat er goed op haha, ook qua kleuren vind ik hem erg geslaagd! De weerspiegeling in de cap vind kik persoonlijk wat afleiden, maar dit is een kwestie van smaak denk ik.

Lifaya: Mooi plaatje! Ik had het paard misschien iets minder in het midden en iets verder links op de foto geplaatst. Ook vind zelf de uitsnede net een beetje moeilijk kijken: zelf zou ik of de hele (voor)benen wegsnijden, of nét een stukje meer van de voorbenen op de foto willen hebben :)

Magda_90: Klopt het dat er een poppetje onder de sinaasappelschil ligt haha? Die zou ik misschien iets duidelijker in beeld willen zien, nu weet ik namelijk niet zo goed waar ik naartoe aan het kijken ben. Verder vind ik de foto mooi helder met sprekende kleuren :)

Caitlin_K: Leuke foto! Pony is erg klein lijkt het? Heb je op de achtergrond iets weggewerkt?

Nicje87: Hele mooie sfeervolle foto! Je ziet niet zo vaak dat er zowel blauwe als gele kleuren een foto te zien zijn, heel erg mooi vind ik dit. Ook de houding van de zwaan is mooi vastgelegd en straalt rust uit :)

Maj0: Leuke foto, paard staat er mooi op en de scherpte is heel goed! Toch vind ik hem wat simpel lijken, hij houdt mijn aandacht niet zo goed vast. Ik kan alleen niet zo goed benoemen waar dit aan ligt. Heb je weinig aan dus, sorry.... :')

xMayo: Ik ben heel erg fan van jou werk! (Moeilijk dus ook om feedback te geven haha). De kleuren zijn prachtig, en het oog springt er heel mooi uit. Toch heb ik mooiere composities van je gezien, misschien had ik iets meer ruimte rechts van de hand willen zien.

Joeluna: Hele mooie sfeer heb je weten te pakken, het zwart wit past hier ook perfect bij!

LoveUggs: Leuke foto, mooie uitdrukking van het paard! De lucht vindt ik wat grauw ogen, was het erg bewolkt weer? Misschien als je de foto iets minder licht had geschoten, kon je wat meer kleur terughalen in de foto :)

Quatta: Veel sterkte met het verlies van je hondje!
Ik ben er nog niet zo over uit wat ik van de uitsnede moet vinden, ik had zelf misschien iets minder gecropt. Ondanks dat vind kik de kleuren erg mooi en de uitdrukking van het hondje is natuurlijk super leuk!

Loiz: Wat een prachtige kleuren heb je hier! Het roze van de tong past erg mooi bij de heide. Hele mooie scherpte ook :) Ik vind persoonlijk de hond wel wat te ver in het midden staan, ook had ik zelf denk ik wat meer ruimte aan de bovenkant overgelaten.

NESCAFE: De foto heeft een erg mysterieuze sfeer! Toch vind ik hem wel net iets te donker, hierdoor houdt de foto mijn aandacht niet vast.

Suuszels: Mooie kleuren, het blauw in het oog van het paard staat mooi bij het blauwe oog van het meisje :). Ik vind wel dat het meisje redelijk ver van het paard afstaat voor zo een foto, hierdoor straalt hij wat minder liefde uit.

Dandy2000: De foto lijkt niet helemaal scherp, of ligt dit aan het uploaden? Verder is de foto erg sfeervol, ik vraag mij meteen af wat er zich afspeelt!

Nayomie: Zulk soort foto's zijn niet helemaal mijn ding, maar je hebt het erg mooi uitgevoerd! Naast je gezicht zijn nog handen te zijn, of zie ik dit verkeerd? Deze vind ik wat afleiden, ik zou deze zelf of weglaten, of wat duidelijker zichtbaar maken.

PureSG: Hele mooie kleuren! De blik van de kat houdt zeker mijn aandacht vast :) Het zwarte randje links op de foto vind ik een beetje storend, zelf zou ik dit wegsnijden en aan de rechterkant wat meer ruimte overlaten :)

Fem: Ik vind de foto een beetje rommelig ogen, doordat alles net wat is afgesneden blijft er voor mij weinig over om langer naar te kijken. Pas laat viel mij op dat er tijdens de foto ook thee wordt ingeschonken, hier had wat mij betreft het accent meer op mogen liggen.

Bellatrix: Het zwart wit past erg goed, mooie blik ook! Ik vind het zelf erg zonde dat de voorvoetjes zijn afgesneden, dit had voor mij de foto wat meer afgemaakt.

DrawnHorse: Heel erg leuk idee zo! Omdat het speeltje recht naar de camera kijkt, lijkt de foto wel erg in scene gezet, dit was denk ik minder geweest als deze net een andere richting in 'keek'.

Gerdjee: Ik vind deze foto wat rommelig ogen. De foto lijkt scheef (ik zie zelf zo snel geen rechte lijn) en eigenlijk is alles afgesneden, waarbij ik persoonlijk de lege ruimte wat te overheersend vindt. Ik weet niet zo goed waar de nadruk op ligt en waar ik naar moet kijken. Het beeld in de spiegel vind kik wel heel erg leuk, en de kleuren zijn ook mooi!

Sharani: Het duurde even voordat ik doorhad dat het ijs was wat in het water lag :') Op zich is de foto leuk en correct, toch mis ik wat spanning in de foto.

Fris: Mooi kleurgebruik en een mooie heldere foto! De blik vind ik ook super leuk in beeld gebracht :) Erg geslaagd vind ik deze foto!

Calice: Mooi scherp! Toch vind ik het jammer dat het vuurwerk niet in zijn geheel in beeld is, was het mogelijk geweest om minder ver in te zoomen?

Hamsterfan: De weerspiegeling in de bril vind ik heel erg leuk, ook de lichtjes op de achtergrond maken de foto af. Vrolijke uitdrukking heeft het meisje, erg geslaagde foto!

Niobe: Hele mooie foto :) Heb er eigenlijk weinig over te zeggen!

JewEmm: Is het musje helemaal scherp: De kleuren zijn wat grauw, maar in de regen is dit niet gek en geeft het ook een mooie sfeer mee!

Quintenvo: Heeele mooie foto! Niks op aan te merken :)

Gianti: Mooie kleuren zijn er te zijn! De pose vind ik zelf wat minder, de hand voor de ogen in combinatie met de harde schaduwen vind kik afdoen op de foto. Doordat de ogen niet te zien zijn, houdt de foto mijn aandacht niet zo goed vast.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101737
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:28

Bedankt voor de feedback! Ik heb de voetjes er niet af gesneden maar expres zo geschoten. Soms wil ik de pootjes erop en soms niet. Ook een kwestie van smaak hoor! :P

Mijn week 4 wordt er eentje van de Western Experience, ga ik zaterdag heen. :D

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 23:05

Bedankt voor de feedback!

@Isa, is ook een hele kleine pony. Slechts net aan 1m hoog :) Volgensmij niets met de achtergrond gedaan.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 23:18

Bedankt weer voor de feedback! Leuk!

Thats_Me, die oortjes had ze niks voor nodig, die weet ze wel te plaatsen :D Je hebt gelijk hoor over de uitsnede. Maar als ik dan moet kiezen voor een foto helemaal, met modderig gras, in een natte winter periode, waardoor het gewoon niet mooi is op de foto, en dit, wat toch een wat mooier, fijner, en rustiger beeld geeft, kies ik toch hiervoor. :+ het land was overal zo - zie spoiler - of zelfs erger.. was gewoon niet mooi haha

Spoiler:
Afbeelding


Isa, het was inderdaad erg grauw weer, met een felle grauwe lucht. In de lucht was dan ook verder niks te zien dan witte grauwe saaie lucht :+ ik tover geen kleur in mijn foto's die er niet is. Dit was de situatie :j van de zomer komen er ook foto's met wat meer sfeer! :j :+

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 01:07

Thats_Me schreef:
MarijeR
Hier werd ik al enthousiast van toen je hem postte. Dit soort foto's vind ik zelf heel erg gaaf! Zou zelf ook graag willen leren hoe je zoiets doet. Heb dus verder geen opmerkingen.

Dank je!
Technisch gezien is dit niet lastig hoor.
Het licht was erg slecht dus gewoon een mooie foto maken was niet echt een optie. Het was erg donker en daar waar wel voldoende licht was, werd het al snel weer teveel.
Dus het idee was al om de foto om te zetten in Z/W en dan werkt sterk onderbelichten goed. Dan hoef je het beeld alleen om te zetten in Z/W en heeft de foto verder weinig nodig in lightroom.

Isa, helemaal mee eens :)
Alleen was er rechts een te licht stuk in beeld en wil ik deze foto voor iets gebruiken waar photoshoppen maar heel beperkt is toegestaan dus gekozen om te croppen.

rosslover

Berichten: 1132
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 01:24

Week 4
Afbeelding

germie

Berichten: 25940
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 07:10

Grappig, mijn fotos in die mijn zijn juist niet geposeeerd en laten zien zoals het is. Je kunt met grotduiken niet zomaar ergens anders gaan hangen en onder de gidslijn doorzwemmen is een doodzonde. Het was een erg leuk hoekje waar ik niets aan hoefde te veranderen, alleen even zeggen tegen buddy blijf even wachten.
Door de fisheye optimaal in te zetten werd bereikt wat ik wilde bereiken. De foto geeft exact weer zoals ik de mijn me herinner. Zwart marmer absorbeert alleen heel veel licht. Ik zal nog een keer fotos van andere grotten inleveren.

maj0

Berichten: 6590
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VIII - 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 11:29

Bedankt voor jullie feedback :D :D

Nu eens bedenken hoe en wat we deze week gaan doen. Gisteren netjes mijn camera mee. Was het al donker toen ik klaar was met mijn paard haha

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 14:26

Week 4

Afbeelding


Niet mijn beste (photoshop)werk, maar desondanks toch best tevreden met de scherpte op de vogel. :)


edit; na uploaden ziet het er eigenlijk helemaal niet meer uit, maar goed. Volgende week weer beter -O-

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 20:17

Isa, klopt Danbo staat eronder. Bedankt. :)

Thats_Me, geen boodschap, just only a orange thing. Bedankt. :)

Week 04
f/4.8
1/500
ISO 640

Grijs en druilerig weer heeft ook zijn charmes. :+:

Afbeelding

Isa
Berichten: 2305
Geregistreerd: 09-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 21:22

LoveUggs schreef:
Isa, het was inderdaad erg grauw weer, met een felle grauwe lucht. In de lucht was dan ook verder niks te zien dan witte grauwe saaie lucht :+ ik tover geen kleur in mijn foto's die er niet is. Dit was de situatie :j van de zomer komen er ook foto's met wat meer sfeer! :j :+

Aahh dan snap ik het inderdaad, kleur echt in toveren doe ik zelf ook niet :) Ik twijfelde van de foto een beetje of er wel lucht te zien was als je hem íets donkerder genomen had, of dat dit er inderdaad niet was haha.


Thats_Me, bedankt voor je feedback! Eerder helemaal vergeten op te reageren. De oranje stip in het midden is wel de zon, al moet ik toegeven dat door het laagje mist deze er een beetje raar uit komt haha!

En mijn week 4!
Afbeelding