[VRAAG] Bokkers die met een polaroidcamera fotograferen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

[VRAAG] Bokkers die met een polaroidcamera fotograferen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 18:21

Tijdens onze vakantie 2 weken geleden heb ik van mijn vriend een polaroid camera (of beter gezegd, instant camera :P) gekregen. Ik ben er heel erg blij mee, wilde hem al lang hebben. Ik heb de Instax mini 9. Tijdens de vakantie ook al wat foto's gemaakt en ik vind het zo leuk! Volgende week gaan we weer op vakantie (wat een leven :o ) en ik heb er nu alweer zin in om weer lekker foto's te gaan maken met mijn camera <3

Maar, ik kan niet de enige bokker zijn die dit zo leuk vind :P Het leek me dan ook erg leuk om een soort van "verzameltopic" te maken voor polaroid foto's. Het lijkt me leuk om tips en tricks met elkaar te delen en inspiratie van elkaars foto's op te doen. Wie doet er mee? :D
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 19-07-19 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Juiste tag geplaatst

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: [VRAAG] Bokkers die met een polaroidcamera fotograferen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 09:01

Niemand? -O-

Anoniem

Re: [VRAAG] Bokkers die met een polaroidcamera fotograferen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 09:03

Ik heb zowel een polariod als wegwerp camera's. Maken beide echt leuke foto's.
Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan uploaden.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [VRAAG] Bokkers die met een polaroidcamera fotograferen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 09:19

Ik heb ooit een iZone camera gehad. Die maakte mini polaroid foto's/stickers. Helaas werden de rolletjes uiteindelijk niet meer gemaakt. De kwaliteit was vreselijk, maar ik heb er erg veel lol mee gehad :))

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VRAAG] Bokkers die met een polaroidcamera fotograferen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 09:20

Zus heeft zo'n nieuwe instax volgens mij, waar je eerst de foto's kunt zien en dan kunt kiezen of je ze afdrukt of niet.
In het begin veel gebruikt maar die navullingen zijn zo duur dat ze er euh... zuinig op is :P

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 09:30

bobje26 schreef:
Ik heb zowel een polariod als wegwerp camera's. Maken beide echt leuke foto's.
Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan uploaden.

Leuk, ik ben benieuwd! Zal zelf ook eens wat foto's van mijn vorige vakantie plaatsen. Zondag gaan we weer weg, dus dan zal ik ook wel weer lekker fotograferen O:)

8nnemiek schreef:
Ik heb ooit een iZone camera gehad. Die maakte mini polaroid foto's/stickers. Helaas werden de rolletjes uiteindelijk niet meer gemaakt. De kwaliteit was vreselijk, maar ik heb er erg veel lol mee gehad :))

Hahahaha, ja de kwaliteit is niets vergeleken met mijn mobiel :') Maar vind het gewoon zo leuk retro! Ik vind fotoboeken ook onwijs leuk, echt geweldig om dat na een paar jaar nog eens terug te krijgen. Maar vind de fotoboeken van mijn ouders van vroeger toch 100x leuker dan die mooie boeken van Albelli :Y). Nu kan ik zelf iets leuks maken met mijn polaroids (als ik er over een tijdje genoeg gemaakt heb :P).

Granoek schreef:
Zus heeft zo'n nieuwe instax volgens mij, waar je eerst de foto's kunt zien en dan kunt kiezen of je ze afdrukt of niet.
In het begin veel gebruikt maar die navullingen zijn zo duur dat ze er euh... zuinig op is :P

Digitale foto's zijn een stuk goedkoper ja _O- Maar moet zeggen dat ik het op zich nog wel mee vind vallen hoe duur het is. Zo vaak gebruik ik hem niet.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 21:16

Dit zijn 3 van de foto's die ik heb gemaakt, allen gemaakt met de stand die de camera aangaf. Zijn geen fotografische hoogstandjes, maar wel leuk _O- Foto's zijn wel erg warm hier door de lichten op mijn kamer

Vind het persoonlijk ook leuk om de plaats en datum er op te zetten :j


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [VRAAG] Bokkers die met een polaroidcamera fotograferen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 21:22

Hier een instax mini gebruiker :D
Afbeelding

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-19 13:59

Mossel schreef:
Hier een instax mini gebruiker :D
[ [url=m/QdpSXu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die foto's van je hond! <3

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 12:56

Even mijn eigen topic omhoog schoppen :Y) Ondertussen alweer anderhalve week terug van vakantie maar vind deze erg mooi <3


Afbeelding

JosefienE

Berichten: 411
Geregistreerd: 02-08-18
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 13:43

Ik heb zelf een 600 :D ben er helemaal fan van, maar vind het wel lastig om nieuwe inspiraties op te doen. Op vakantie lukt het altijd wel iets leuks te vinden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding