[FOTO] Spring

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

[FOTO] Spring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 09:22

Vandaag een hele leuke sessie gehad met een klant. We wilde graag een lente-achtige en dromerige shoot doen. Nadat de make-up gedaan was, was het tijd om de foto’s te schieten!


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Opbouwend commentaar is altijd welkom.

Groetjes!

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: [FOTO] Spring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:28

Ik kan geen technisch commentaar geven want daar heb ik heen verstand van maar ik vind het hele mooie foto's! En wat een sprekende ogen heeft het model! Tis een heel dromerig en kleurrijk geheel ja heb je goed gedaan ts!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 09:30

Ja ze heeft een hele mooie uitstraling in haar ogen. Dat vond ik ook al. Vond de make-up ook prachtig gekozen! Had de make-up artieste echt perfect gedaan. (Dat was overigens een verrassing voor mij, dat liet ik aan het model en de artieste over)

Santos_05

Berichten: 3099
Geregistreerd: 23-12-04

Re: [FOTO] Spring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 10:17

Vooral de laatste foto vind ik erg mooi!

Bij de eerste foto zou ik een andere positie mooier vinden icm met de jurk.

2 en 3 zijn voor mij minder 'voorjaar' omdat het mooi geposeerde foto's zijn ;)

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Re: [FOTO] Spring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:42

Oh wauw <3 De laatste is echt super mooi! De andere overigens ook :) Hoewel ik bij foto 1 de jurk wat minder flateus eruit vind komen. Wat heb je in de nabewerking allemaal gedaan?

Joan73

Berichten: 239
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Arcen

Re: [FOTO] Spring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:04

Ik vind de kleuren erg mooi, maar stoort me dat ze op iedere foto haar mond half open heeft staan. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk...

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Re: [FOTO] Spring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 21:11

Dank jullie wel voor de reacties! De jurk was helaas niet helemaal op maat voor haar, hij was een beetje groot.
Wat betreft nabewerking, ik heb weinig aan de bewerking gedaan buiten wat extra kleur toegevoegd en op de eerste foto een beetje licht toegevoegd bij de lantaarn. Ik probeer de foto altijd zo perfect mogelijk te schieten, zodat ik alleen wat standaard RAW nabewerking heb.

Wat betreft haar mond, ze heeft een beetje een vreemd gevormde mond, met haar mondhoeken erg laag. Met haar mond dicht kon je bijna haar lippen niet zien en zag ze er heel treurig uit. Dit werkte het beste voor haar lippen. (Ook met lachen, waren haar mondhoeken erg naar beneden gericht, hier kan ze niks aan doen helaas.) ik hou normaal niet zo van een open mond, maar dit zag er bij haar het beste uit.

Dank jullie wel voor het commentaar!

JosefienE

Berichten: 411
Geregistreerd: 02-08-18
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 21:18

Mooie foto's, vooral de kleuren. Alleen op foto 2 & 3 trekt de boom mijn aandacht, zonder had alle aandacht naar het mooie model gegaan. De boom voegt hier ook weinig toe. En voor foto 2 had ik iets meer ruimte onder fijner gevonden, maar niet zoveel als bij 3,maar net iets daar tussen in. Foto 1 & 4 zijn echt fantastisch!

Niece
Berichten: 1514
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 21:38

Mooie foto's, erg fijne sfeer! De make-up staat ook erg mooi :)

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [FOTO] Spring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 21:43

Nr 4 is het mooist.
Bij de 3 eerste vind ik de make up te opvallend. Het roze oogschaduw past niet in die foto's, alles is groen en dan is dat roze te opvallend vind ik. Bij foto 4 past het wel erg leuk bij die roze bloesems.

Ook stoor ik me aan de half open mond. Op foto 4 is het een spontaner beeld en op de andere foto's meer "geforceerd".