[FOTO] Een jaar lang Joy Mennings Fotografie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2286
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

[FOTO] Een jaar lang Joy Mennings Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 18:53

Hallo allemaal,

Het leek me wel leuk om net zoals vorig jaar een jaaroverzicht te maken van mijn jaar met fotografie.
Ik heb in dit jaar veel leuke en nieuwe dingen mogen fotograferen.

Veel kijkplezier!

Alle tips zijn welkom als ze maar opbouwend zijn!

Ps. De linkjes zijn het ook waard om te kijken :)

Januari
Het jaar begon ik met het fotograferen van het vuurwerk. Dit was de eerste keer dat ik het probeerde en ik ben uiteindelijk best blij met het resultaat.
Afbeelding
Vuurwerk 1 by joymennings

Ook heb ik in januari een aantal leuke foto's van mijn hondjes in de sneeuw gemaakt. Het was maar een heel klein beetje sneeuw maar er zijn toch wel een aantal leuke foto's uitgekomen.
IMG_4297bew by joymennings
IMG_4311bew by joymennings

Februari
In februari heb ik niet heel veel foto's gemaakt.
Als eerste heb ik foto's gemaakt van mijn nichtje voor haar verjaardag. Ik was erg blij met de foto's die ik gemaakt had.
IMG_4517 by joymennings

Ook heb ik foto's gemaakt van mijn verzorgpaard Apache en een vriendin van mij.
Afbeelding
IMG_4596 (2) by joymennings

Maart
Ook in maart heb ik niet heel veel foto's gemaakt.
Wel ben ik naar Indoor Brabant geweest. Hier heb ik drie verschillende disciplines gefotografeerd: dressuur, springen en eventing. Helaas ben ik niet zo blij met het resultaat, er zit heel veel ruis in de foto's.
De Glamour Queens (3) by joymennings
Team Dream (11) by joymennings
Niclas Parmler by joymennings

Verder heb ik vooral foto's gemaakt van mijn hondjes. Ook heb ik een nieuwe camera gekocht waar ik nog steeds erg blij mee ben.
Afbeelding
IMG_0238 by joymennings

April
In april heb ik voor het eerst meegedaan aan een fotomeeting. Ik vond het een hele leuke ervaring en zou graag vaker als fotograaf mee gaan doen! Ook heb ik hele mooie paarden op de foto mogen zetten.
Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik mijn verzorgpaardje weer een keer op de foto gezet.
IMG_1805 by joymennings
IMG_1882 by joymennings

Mei
In Mei ben ik zoals al een aantal jaar hiervoor weer een aantal dagen naar CSI Eindhoven geweest. Ik heb hier heel veel foto's gemaakt waar ik erg blij mee was.
Hier heb ik ook topics over geopend: Dag 1, Dag 3 en Dag 4.

Ook heb ik mijn nieuwe lens (50mm) uitgeprobeerd.
IMG_1961 by joymennings

Verder heb ik zoals de rest van de maanden gewoon geoefend met mijn hondjes.
Afbeelding

Juni
In juni ben ik op vakantie geweest naar Zakynthos. Een heel mooi eiland waar ik veel mooie natuur heb kunnen fotograferen. Ik heb hier ook een topic over geopend.
Afbeelding

Ook heb ik de doop van mijn nichtje mogen fotograferen. Een hele speciale ervaring!
IMG_3796 by joymennings

Juli
Juli was weer een rustige maand qua fotografie.
Ik heb vooral zelf geoefend op mijn honden en die van kennissen.
Afbeelding
IMG_4003 by joymennings

Ook heb ik het veulentje dat bij mijn verzorgpaard staat mogen fotograferen. Joy_Mennings @ [JITP] Meet Toos en haar familie!

Augustus
In augustus ben ik op vakantie geweest naar Spanje. Hier heb ik weer heel veel mooie steden op de foto gezet. Ik heb hier ook een topic over gemaakt.

Ook heb ik foto's maken van een van mijn vriendinnen en haar lievelings manegepaard.
IMG_5651 by joymennings
IMG_5741 by joymennings

Ik ben ook nog naar de Apenheul geweest waar ik foto's gemaakt heb. Ik ben zelf erg blij met het resultaat.
Afbeelding
IMG_6180 by joymennings
IMG_6171 by joymennings

September
In september ben ik begonnen met een fotografie opleiding. Tot nu toe vind ik de opleiding erg leuk!
De foto's in deze maand zijn vooral foto's voor schoolopdrachten.
Afbeelding
JM-20160914-6837 by joymennings
JM-20160914-6808 by joymennings
JM-20160914-6800 by joymennings

Oktober
In oktober heb ik weer voornamelijk foto's voor school gemaakt.
Tussendoor heb ik wel mijn eigen honden op de foto gezet.
Afbeelding
JM-20161023-7848 by joymennings

Ook ben ik naar mijn verzorgpaardje geweest en heb ik hier natuurlijk foto's van gemaakt.
JM-20161028-8094 by joymennings

Bij mijn verzorgpaardje heb ik ook de Shetlanders op de foto gezet, die foto's kun je vinden in dit topic.

November
November is weer een maand geweest waarin ik veel foto's heb gemaakt, maar vooral schoolopdrachten.

Wel ben ik naar Glow in Eindhoven geweest waar ik foto's heb gemaakt. Helaas had ik geen statief bij me waardoor de foto's een beetje tegen vielen.
Afbeelding
JM-20161116-8561 by joymennings
JM-20161116-8522 by joymennings

December
In december heb ik wat meer tijd gehad voor mijn eigen foto's in plaats van schoolopdrachten.

Als eerst heb ik foto's gemaakt tijdens een wandeling
Afbeelding
JM-20161204-8835 by joymennings

Op school heb ik een aantal keer in de studio gewerkt wat ik erg leuk vond. Ook de foto's waren goed gelukt vond ik zelf.
Afbeelding
Afbeelding
JM-20161212-9010logo by joymennings