Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:18

Mooi gedaan! Persoonlijk vind ik soms je oranje iets te verzadigd worden, maar dat is zeker ook smaak zijn!

Hier eens before en after van mij :D

Afbeelding

Afbeelding

mmvs

Berichten: 191
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:28

Gianti schreef:
Mooi gedaan! Persoonlijk vind ik soms je oranje iets te verzadigd worden, maar dat is zeker ook smaak zijn!

Hier eens before en after van mij :D

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


Heel gaaf !
Ja eens hoor, ben nog volop aan het spelen/leren met Photoshop.

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 13:19

Gianti schreef:
Mooi gedaan! Persoonlijk vind ik soms je oranje iets te verzadigd worden, maar dat is zeker ook smaak zijn!

Hier eens before en after van mij :D

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]



Mooi!
Huid in het gezicht is naar mijn smaakt iets te “strak” en steekt nu een beetje af tegen de huid van het decolleté

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:22

Gianti: Ik weet niet zoveel over mensen fotografie, maar dit beeld trekt me wel heel erg aan! Lekker rustig qua achtergrond en mooie kleurencombinaties <3

Hier eentje van mij:
Voor
Afbeelding

Na
Afbeelding

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 15:29

Mooi gedaan!
Ik zou zelf de verzadiging van de bloemen op de voorgrond (die paarse) ietsje omlaag halen. Die trekken de aandacht een beetje weg bij je onderwerp

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 16:55

Ohh wauw bentefoto! <3 Ik vind die paarse bloemen niet zo storend hoor. Prachtige foto!

Onze nieuwe aanwinst moest ook even poseren voordat ze straks zelf shots mag maken. :+
Afbeelding

Afbeelding

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 22:49

Thanks Liselot en Captain! En wauw die van jou is ook gaaf captain :) Jij kan altijd nog zoveel met de lucht! Echt tof

LWDaisy

Berichten: 4785
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 08:45

Ik ben er héél lang van tussen geweest, dus begin ik terug met simpele dingen :+
In dit geval heb ik dus gewoon de vliegen weg gewerkt :+ Maakt de foto imo aangenamer haha.
Foto's zijn met mijn gsm getrokken en dus niet van geweldige kwaliteit, maar het ging mij meer om de oefening :D

Voor
Afbeelding
Na
Afbeelding

Voor
Afbeelding
Na
Afbeelding

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:32

Wie kan er voor mij een foto/foto's bewerken? Mijn moeder, 69, is met paarden begonnen. Heeft een hele leuke Welsh C gekocht. Ze word in Augustus 70 en krijgt van ons een mentuig.

Nu hebben we ook een fotoshoot gedaan. Maar zowel ik als de fotograaf kunnen niet bewerken. Naar wie kan ik de foto's sturen, zodat je kan kijken welke goed zijn om te bewerken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:41

Benfan schreef:
Wie kan er voor mij een foto/foto's bewerken? Mijn moeder, 69, is met paarden begonnen. Heeft een hele leuke Welsh C gekocht. Ze word in Augustus 70 en krijgt van ons een mentuig.

Nu hebben we ook een fotoshoot gedaan. Maar zowel ik als de fotograaf kunnen niet bewerken. Naar wie kan ik de foto's sturen, zodat je kan kijken welke goed zijn om te bewerken?


In raw of jpeg?

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:46

JPEG

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 22:42

Was het dan wel echt een fotograaf :=
Is een beetje part of the job

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 23:06

Was iemand van stal, niet echt een fotograaf dus. We hebben al behoorlijk wat geld besteed aan een goed tuig. Wouden een leuke foto erbij doen in een lijstje als hint naar wat er in de doos gaat zitten.

We willen wel een keer een echte photoshoot doen, met een echte fotograaf. Maar daar gaan we voor 12 augustus geen afspraak mee kunnen maken.

Anoniem

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 08:51


Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 12:09

heerlijke shoot was dit <3 <3 <3

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 13:50

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:15

Melewel: Mooie nabewerking! Wel zie ik wat banding in de achtergrond al kan dat ook door de slechte boktupload komen ;o

Marije: Ik zou proberen om ietsje lichter te fotograferen, je zwarte stukken zijn iets dichtgelopen waardoor ze te donker zijn en ze zwarte vlakken worden. En ik zou ik het vervolg proberen om je achtergrond/backdrop strakker te trekken waardoor je geen lijnen ziet :)

Nog weer een paar van mij, heerlijke shoot was dit gisteren <3 (even aanklikken voor de beste kwaliteit)
AfbeeldingSchermafbeelding 2020-07-26 om 11.09.18 by Liselot Kamphuis, on Flickr

AfbeeldingSchermafbeelding 2020-07-26 om 11.08.32 by Liselot Kamphuis, on Flickr

AfbeeldingSchermafbeelding 2020-07-26 om 11.08.08 by Liselot Kamphuis, on Flickr

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:02

Hele fijne bewerkingen, Liselot!

Marije, mooie foto, ik zou wellicht de ogen iets oplichten, maar verder, leuk! :j

Nog even een bewerking van mijn kant. :)
Afbeelding

wendy1987

Berichten: 6933
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:04

Ook eindelijk weer eens van mijn kant.
Heb er meerdere, maar deze vond ik wel erg lief.

Beide bokt upload...
Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 17:37

Awh leuke foto's! Die eerste bewerking lijkt iets gesatureerder dan de tweede. Tweede kijkt iets rustiger. :D

mmvs

Berichten: 191
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 00:22

Ik weet niet of het hier mag, maar ik weet ook niet waar het wel mag. Ik ben op zoek naar iemand die net die Special touch kan geven aan een foto van mij en mijn paard. Door vriendin gemaakt met mijn camera. Helaas moet ik na 5 jaar wegens persoonlijke omstandigheden afscheid nemen van mijn trouwe maatje en brengen we hem vanavond naar zijn nieuwe baasje. Ik zou heel graag een foto willen laten uitvergroten maar ben zelf nog te onervaren met Photoshop etc om er echt wat speciaals van te maken. Kunnen jullie mij helpen aan een topic waar dit kan of is er iemand die mooie bewerkingen kan maken? Origineel kan uiteraard opgestuurd worden. Omdat het een vraag is voeg ik geen foto bij (is een foto op de Sahara, Ommen van goede kwaliteit) gezien dat niet de bedoeling is van het topic.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:05

[***] schreef:
In dit topic: [FK] [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5, kun je je aanvraag voor fotobewerkingen plaatsen, daar is dit topic niet voor bedoeld :j Gelieve in voorgaand topic verder te praten en niet hier.

Je vraag kun je beter in bovenstaande plaatsen. :)

mmvs

Berichten: 191
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 14:40

Nayomie schreef:
[***] schreef:
In dit topic: [FK] [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5, kun je je aanvraag voor fotobewerkingen plaatsen, daar is dit topic niet voor bedoeld :j Gelieve in voorgaand topic verder te praten en niet hier.

Je vraag kun je beter in bovenstaande plaatsen. :)


Dank je wel ! Ben niet zo goed met bokt, kan nooit zo goed de topics vinden die ik zoek xd

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16173
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 23:19

Ik zou graag jullie mening willen. Onderstaande foto heb ik op meerdere manieren bewerkt, en twijfel of het niet overdone is en welke het mooist is?

Orgineel (alleen watermerk toegevoegd) Ondanks het fotograferen tijdens het goudenuurtje vind ik de kleuren vrij hard.
Afbeelding

Bewerking 1
Afbeelding

Bewerking 2
Afbeelding

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 23:46

Ik vind de tweede het mooist!

Ik heb even in de tuin gezeten met de camera. Helaas wel veel kwaliteit verlies door het uploaden..

Voor
Afbeelding

Na
Afbeelding