Horse nation

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnevM

Berichten: 925
Geregistreerd: 12-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:17

chelle_dora schreef:
Tja de communicatie is daar altijd laks geweest :+


_/-\o_ Helemaal mee eens.

Eigenlijk ben ik blij dat het er niet meer is. Zou niet weten hoe ik anders af zou kunnen kicken :')

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:29

Dat is waar maar desondanks heb ik het er wel (bijna := ) altijd leuk gehad en het heeft een groot deel van mijn jeugd in beslag genomen. Ik kon zelf afkicken na een aantal jaren omdat het lang niet meer zo leuk was op een gegeven moment zoals vroeger :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:31

Ik had een stamboomloze colectie exmoors en een goede stamboomloze hengst KWPN met GD etc , ik had 4 accounts dacht ik Sweet [naam] was tijdje geband maar ik speelde op Waarom :) Nu kan ik het zeggen bannen kan niet meer *\o/*

minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:54

Ik vond het fokken altijd wel erg leuk. Ik had zo'n 30 KWPN'ers met hele hoge sdg.

Voor de mensen die het rpgen missen.. Misschien is dit wat voor jullie! Het kan wel wat actieve mensen gebruiken.
http://rpg.esticadesign.com/index.php?ref=26

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 18:43

chelle_dora schreef:
Tja de communicatie is daar altijd laks geweest :+


Lol, idd xD

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:35

ik heb het vanaf begin af aan gespeeld uiteindelijk alleen nog voor het forum online gekomen maar mee ook niet meer;
Vtjuh was mijn account. had echt veel geld daar maarja xD

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 00:44

Het is wel de ultieme manier geweest om af te kicken :)
En alle dierbare mensen heb/had ik al op facebook.

Heb er mooie tijden gehad, super mensen leren kennen .. blij dat HN er is geweest.
Maar het is beter zo, jammer .. maar beter :D

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 10:37

Jaaa, idd xD Voor het af kicken was het sowieso goed

En ben der op deze manier ook achtergekomen wie mijn echte vrienden vanaf HN zijn :3

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 11:18

Gelukkig blijf je dat je hele leven doen :) Er achter komen wie wel een 'echte' vriend is, en wie achteraf niet.

Anoniem

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 11:21

Ach daar heb je HN niet voor nodig hoor om te weten wie je echte vrienden zijn. Op HN werd ook verdomd veel afgelogen daar, niet normaal. Mensen waarvan je dacht dat ze je vrienden waren en oprecht waren; nou vergeet het maar :+

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:07

Juahh true, daarom juist :Y)

Anoniem

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:08

Ach maar daar kom je vaak na HN ook nog niet eens achter, sommige HN'ers gaan gewoon door met hun droomwereld hoor :+

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:28

Hahahhahaha, jaaaa xD

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:40

Het had zn voor en zn nadelen!

T is wel beter dat het er nu niet meer is, haal opeens goeie cijfers :+

AnnevM

Berichten: 925
Geregistreerd: 12-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:45

Change3x schreef:
Het had zn voor en zn nadelen!

T is wel beter dat het er nu niet meer is, haal opeens goeie cijfers :+


+1 hahaha :')

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:46

Dat dus haha,
Jammer genoeg ben ik een paar weken geleden erachter gekomen dat hetpaardenspel er wel heel erg op lijk...

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:50

Oh ik heb op al die spellen wel een account maar doe er niks mee, HN was echt te enige wat me bleef vasthouden :')

AnnevM

Berichten: 925
Geregistreerd: 12-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:55

Change3x schreef:
Oh ik heb op al die spellen wel een account maar doe er niks mee, HN was echt te enige wat me bleef vasthouden :')


Toen bij jou met Merel zaten we ook lekker op het paardenspel :') Ben nooit verder gekomen :D

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 02:33

Was sowieso al niet meer meer zo actief. Heb er ook geen problemen mee dat het weg is eigenlijk. Clubjes en irritatie en als je er langer op zat gezelligheid haha.

kan me benthe nog goed herinneren.. lol

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:26

AnnevM schreef:
Change3x schreef:
Oh ik heb op al die spellen wel een account maar doe er niks mee, HN was echt te enige wat me bleef vasthouden :')


Toen bij jou met Merel zaten we ook lekker op het paardenspel :') Ben nooit verder gekomen :D


Dat dus :')

Jennylicious

Berichten: 845
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:24

Hallo,

Ik ben een beetje laat met reageren maar ik dacht een paar minuten geleden pas van goh hoe zit het met HN? Ook op HN heette ik Jennylicious en ik ben ook een tijdje moderator geweest. Omdat ik teveel inside information via Zwiers binnen kreeg voelden sommige zich een beetje bedreigd door mij (onder het HN-team). Zodra ik een keertje zei tegen een lid om het HN-forum dat ik het ook wel met haar eens was ipv met de rest van het HN-team over hoe het met dekkingen ging ben ik eruit gegooid. Toen ik daarna boos was ben ik er gebanned. Volgens mij zaten ze gewoon op iets te wachten om wat tegen me te doen. Miss Sira is enige maanden later ook vertrokken, zij zat ook een beetje aan mij kant van het verhaal zeg maar. Toen ik van een vriendin dat hoorde wist ik dus al wel hoe het zat...Er zaten erg veel schijnheiligen in dat team hoor!

Toen ik een keer ingreep tijdens een ruzie op het forum zei een lid allerlei leugens over mij (dat ik al 10x mensen had gebanned terwijl dat niet zo was) enzovoorts. Zo kreeg ik een erg slechte reputatie tegenover de andere HN-leden waardoor het voor het HN-team nog makkelijker werd om mij eruit te gooien. Ook al kon je gewoon bij de statistieken van een moderator zien wat hij of zij daadwerkelijk had gegeven aan bans en waarschuwingen.

Dus als er iemand slecht denkt over Jennylicious, dan wil ik dat dus bij deze rechtzetten.

Daarnaast verbaast het mij niet dat HN in 2013 is gestopt en geloof ik ook het excuus daarvoor van MasterX niet. Als er iemand gebanned werd dan verliep die ban ergens in 2013 'want dan bestaat HN toch niet meer' riepen de admins en de mensen die al wat langer in het team zaten.

Anoniem

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:42

Verbaasd me niks , al was ik on actief de laatste jaren maar er schorte wat als ik al kwam..

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 09:50

jenny, zo'n vermoeden had ik soms ook wel. Dat er dingen niet klopte.

was wel jammer dat het stopte maarja ik heb het groepje waarmee ik optrok gelukkig op whatsapp haha dus nog wel contact mee maar helaas niet zoveel meer als eerst

Sanguine

Berichten: 279
Geregistreerd: 30-11-13

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 19:52

Nah, ondanks de sfeer op bepaalde delen van het forum, mis ik HN wel hoor. Ik baal er nog steeds soms van dat ik alles kwijt ben wat er in mijn kladblok stond. Ik heb ook wel een account op HPS, maar ik ben daar geen actief lid. Was er maar iemand die HN exact na kon maken. :')

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 19:57

Ik mis hn vooral in de vakanties. Mocht ik mij al vervelen, ging ik altijd even h-n'en. Heerlijk. :) En ik baal dr ook van dat ik alles kwijt ben van wat er in mijn kladblok stond, zette er soms dingen in, die niks met hn te maken hadden maar ik wel belangrijk vond, want ja, daar raakte ik het nooit kwijt. Dacht ik. :')

En dan niet te vergeten het geld wat ik er ingestopt heb voor mijn credits. Op een gegeven moment had ik iets van 4000 cr. Waar ik heel trots op was.. En dan ook nog het h-n geld wat ik in al die jaren op had gespaard.. :(:)