Update van Ivy!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Update van Ivy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-23 18:30

Afgelopen maanden is er weer wat beeldmateriaal van Ivy gemaakt wat ik graag met jullie wil delen :)

Natuurlijk genoot ze (als het eens niet regende) van het weer op de paddock.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In oktober hadden we weer een keer les in vrijheidsdressuur van Daniëlle Meyboom. Ze was die dag heel enthousiast en superblij.


Op 12 november deden we weer eens een keer mee met een dressuurwedstrijd (F11) bij ons op stal. Daarvoor had ik haar een dag eerder al geknot.

Afbeelding

De dag erna zaten de knotjes toch nog beter dan ik had verwacht.

Afbeelding

Tijdens het losrijden was ze fijn. Het liep helaas uit, dus we hebben een tijd lang moeten stappen met lange teugel. Ze durfde ook de bak niet in, dus we moesten even geholpen worden. Ze had tijdens de proef eerst niet zo'n zin, maar ze werd steeds enthousiaster. Ik had die dag veel moeite met mijn houding; ik was erg onrustig en daardoor werd zij ook wat onrustig. Uiteindelijk zijn we toch nog geëindigd op een derde plaats met 213 punten en 60.857 procent.


Ten slotte stond er afgelopen week voor Sinterklaas een pietenparcours in de bak. We deden het eerst aan de hand, dat deed ze, op de schoorsteen na, heel braaf. Daarna hebben we een aantal keer in stap het parcours gedaan, gedraagd en gegaloppeerd erdoorheen. Toen we daarna nog een keer de schoorsteen gingen bekijken deed ze dat veel braver.

Afbeelding


Bedankt voor het kijken! Reacties en tips zijn altijd welkom!

hannelot
Berichten: 976
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Re: Update van Ivy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 09:23

Wat een leuk paardje!

Simsannah

Berichten: 111
Geregistreerd: 18-10-23

Re: Update van Ivy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 14:37

Ik vind het er best netjes uit zien! Leuke combinatie :o

Ik ben stiekem wel benieuwd waar jij je prachtige paarse deken vandaan hebt, google levert met niks op :Y)

Aragorn2005
Berichten: 42
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Raamsdonksveer

Re: Update van Ivy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 18:33

Hé ik zie bekende billen op de foto
Lekker bezig hoor Kim !

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-23 22:25

Dankjewel allemaal! En hahaha, zo staat Arie ook nog uitgelicht :D

De deken is gewoon van het Epplejeckmerk, in dit geval een 200 grams, maar ze hebben hem geloof ik in meerdere diktes.