Unicorn modus aan..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirandaMalik

Berichten: 9884
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Unicorn modus aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:04

Wauwie! <3

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 00:45

HAHAHAHAHA DIE 1E ZIN _O- GENIAAL

En je man... echt zo van... MOET dat nou?
Are u kidding me _O-

Heerlijk!

Haf_Woezel

Berichten: 457
Geregistreerd: 18-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-23 07:24

wat leuk al jullie antwoorden!! *\o/*

Even om wat vraagjes te beantwoorden:

- ik heb ze van Epplejeck gekocht voor €11.95

Afbeelding

- Ik heb ze gebruikt nadat ik Woezel eerst gewassen had en daarna ook conditioner ingedaan van Cowboy Magic. (op de doos staat vochtig haar) Mijn haf zijn haren waren best NAT. Daardoor denk ik dat ze ook beter pakte.

- Je kan ze helaas maar 1x gebruiken als je de lengte van manen hebt die Woezel heeft, want voor zijn staart was het al kiele kiele. Maar ik denk ook omdat het haar NAT was dat het meer wegsmolt dan op droog haar bv.

- na drie dagen zag het er zo uit: (ps: ik heb de haarwortel best wel ontzien en nu liggen de manen naar 2 kanten vandaar zijn "uitgroei" :')

Afbeelding

- en last but not least: -O- het is niet zo héél makkelijk weer uit te wassen.
Ik heb hem gisteren na 3 dagen gewassen en ik verwachte dat het er zo weer afspoelde, helaas heb ik hem 3 x gewassen met zilvershampoo én bruine zeep (3x) en daarna opgegeven en overgegaan tot de conditioner en toen zag het er nog zo uit:

Afbeelding

----------------------------------
Mijn man was inderdaad wat ongemakkelijk omdat de halve pensionstal inmiddels stond mee te kijken naar onze "familie foto's" die we probeerde te maken, en ken je dat insta of tiktok zinnetje: "behind every horsegirl is an oblivious but suportive man, that didn't want horses" ... wel das mijn man <3 :Y)
Zijn steun is mijn grootste troef :j


Verder had ik ook dat Unicorn deken gekocht in het roze, helaas was die te klein en heb ik hem weer weggedaan.


en um, die unicorn hoorn heb ik wel in mijn handen gehad, maar vond het toen allemaal een beetje duur worden voor "eventjes" :') we zeggen maar dat Woezel zijn hoorn nét had afgeschud gelijk de elanden doen met hun gewei :+ ;)


en uiteraard: WEG MET LEEFTIJDGRENZEN *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*





Spoiler: op bruin en zwart haar zie je het niet goed, had het eerst op mijn kids geprobeerd, die zijn donker blond en midden bruin - ish :')

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Unicorn modus aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 07:48

Super update! Bedankt voor dit beetje bts.

En heerlijk toch, zulke mannnen. Heb er ook 1 lopen :D

Melzazu
Berichten: 1783
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Unicorn modus aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 07:54

Ow maar ik vind het er nu na het wassen met nog steeds een zweempje van alle kleuren ook nog echt heel mooi uit zien eigenlijk :j

Echt zo leuk. Jammer dat mijn paard zwarte manen heeft, misschien maar inruilen? :+
Whaha nee hoor hij gaat helemaal nergens heen :D

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 09:09

Melzazu schreef:
Ow maar ik vind het er nu na het wassen met nog steeds een zweempje van alle kleuren ook nog echt heel mooi uit zien eigenlijk :j

Echt zo leuk. Jammer dat mijn paard zwarte manen heeft, misschien maar inruilen? :+
Whaha nee hoor hij gaat helemaal nergens heen :D



Nee inruilen is niet nodig… gewoon een tweede nemen…

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 09:43

Haf_Woezel schreef:
Spoiler: op bruin en zwart haar zie je het niet goed, had het eerst op mijn kids geprobeerd, die zijn donker blond en midden bruin - ish :')


:')

Volgens mij is dit ook iets typisch voor paardenmeisjes. Eerst proberen op de kinderen voordat het op het paard geprobeerd wordt :))

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 10:02

Apple schreef:
Haf_Woezel schreef:
Spoiler: op bruin en zwart haar zie je het niet goed, had het eerst op mijn kids geprobeerd, die zijn donker blond en midden bruin - ish :')


:')

Volgens mij is dit ook iets typisch voor paardenmeisjes. Eerst proberen op de kinderen voordat het op het paard geprobeerd wordt :))


Proefdier vrij :+

Melzazu
Berichten: 1783
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 14:26

Neon schreef:
Melzazu schreef:
Ow maar ik vind het er nu na het wassen met nog steeds een zweempje van alle kleuren ook nog echt heel mooi uit zien eigenlijk :j

Echt zo leuk. Jammer dat mijn paard zwarte manen heeft, misschien maar inruilen? :+
Whaha nee hoor hij gaat helemaal nergens heen :D



Nee inruilen is niet nodig… gewoon een tweede nemen…


Whahahahaha wat een enorm goed plan :j

onpaard

Berichten: 2964
Geregistreerd: 28-03-13

Re: Unicorn modus aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 16:17

Ik vind het na 3x wassen nog steeds mooi :') Hopelijk heb je geen keuringen op de planning staan.

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Re: Unicorn modus aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 16:23

De blauwe eenhoorn deken heb ik zowel als regendeken dan als 200gr... Dus ik voel me hier helemaal thuis. Is er iemand die het ook op vacht heeft geprobeerd? Met een zwart-wit bonte (met helaas zwarte manen) zou dit toch geweldig zijn. Eenhoorn vlekken?

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 16:40

Rose123 schreef:
De blauwe eenhoorn deken heb ik zowel als regendeken dan als 200gr... Dus ik voel me hier helemaal thuis. Is er iemand die het ook op vacht heeft geprobeerd? Met een zwart-wit bonte (met helaas zwarte manen) zou dit toch geweldig zijn. Eenhoorn vlekken?

Ja zeker! :D


Afbeelding

Haf_Woezel

Berichten: 457
Geregistreerd: 18-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-23 09:21

Hahaha geweldig jullie.

Misschien kunnen de zwarte manen bezitters onder jullie van die clip in extentions aanschaffen via shein ofzo en die
Dan kleuren ;) dat zou ook goed zijn voor het carnaval seizoen.. win win :j

En jaaaa proefvrij.. je wilt toch niet dat je paard voor schut loopt.. kinderen zijn kinderen daar kijken mensen zo niet van op :')


Ja die zweem van kleuren vonden ze op stal ook wel wat hebben, maar laat mij nu even ocd getriggerd zijn… kleur is kleur en wit moet wit zijn! dus ik heb hem gevlochten.. zeker met het warme weer.

En nog een gratis tip: vlecht je paard in met isolatie tape (elektriciteit tape) voor het langdurig houden van de vlechten en geen kapotte haren. Had die tip via bio mane and tale en het werkt super fijn!
Breekt niet, rekt mee waardoor het de haren ook niet afsnijd. Ennnn je hebt ze in zoveel kleurtjes.
Vandaag was het geel :D


Afbeelding

Haf_Woezel

Berichten: 457
Geregistreerd: 18-09-21

Re: Unicorn modus aan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-23 10:13

Afbeelding
Betere foto van deze ochtend

Flubberboot

Berichten: 2876
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Unicorn modus aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 14:12

Zal de EJ dit topic hebben gezien? Ineens een post met regenboogmanen :') _O-