Welsh keuring Tolbert met me twee meiden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NienSCHaap

Berichten: 7604
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-23 22:30

Jaydee_WP schreef:
O zo herkenbaar.. := Toen ik haar net had schoot ze ook weg bij iedere aanraking. Gelukkig is dat met geduld en liefde goed gekomen en kwam het lieve karakter naar boven.
Rotans Red Flash sprak mij inderdaad ook erg aan. Dat wordt vast een mooi veulentje!
Succes met de voorbereidingen en ik kom je aanmoedigen op de cmk! *\o/*

Ik heb goede hoop en als ze ook leuk fokt en top braaf voor de wagen.

Ja leuk, spreek me eventueel rustig aan, altijd leuk om even in real te kletsen.
Nu eerst aanstaande zaterdag onze shetland keuring, er gaan er 20 mee :')

Adelaide71 schreef:
Gefeliciteerd!!! Y)(^) Prachtig stel pony's heb je! <3

Dankjewel, ben er heel wijs mee <3


lovechicco schreef:
Wauw, wat een knappe dames!! Bibi doet mij heel erg denken aan mijn oude pony van vroeger, de aftekeningen, de bouw, het sprekende koppie, de hals, de rug, alles lijkt zo erg op hem. Mooi om te zien :)

Aah wat leuk! Ik ben ook wel weg van het type pony :j en der koppie sprak me direct aan.


Kimm4 schreef:
De Glyncoch die wij gehad hebben, volle zus dus, was heel braaf en rustig. Wel onderdanig naar de andere pony's. Haar herken ik er niet helemaal in haha. Ze staat nu in Duitsland. Er zijn meerdere volle zussen en/of broers van haar.

Als driejarige is nog mooier idd.
Ik zal je wel zien op de CMK om plaatjes te schieten :)


Nee gelukkig zijn ze niet allemaal zo. Maar ben toch wel gewaarschuwd voor een 5 jarige uit Engeland te hebben :') ze schijnen dat wel meer te hebben dat ze "wild" zijn zoals ze dat dan noemen. Maar dat neemt niet weg dat ik onwijs blij met haar ben hoor, ze gaf mij vertrouwen en plezier terug.

Oeh als je mooie plaatjes van Sisi hebt kunnen schieten dan zie ik ze natuurlijk graag *\o/*

Jaydee_WP

Berichten: 204
Geregistreerd: 17-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 09:15

Zal ik doen!
20 shets.... Aaawww.... <3 cuteness overload.... :):)