De groentesoep heeft gewerkt, mijn paard is weer de oude

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: De groentesoep heeft gewerkt, mijn paard is weer de oude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 21:09

Tof hoor!! 8-)

DJZ

Berichten: 3116
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-23 02:39

othelloster schreef:
Maar even zonder geintjes, ik kijk altijd met zoveel plezier naar je topics. Ik zie echt iemand op de foto's die met een oprechte glimlach door het leven gaat en ook echt geniet van zijn paarden! Ga zo door! Je mag er zijn Zorro!


Wat een mooi compliment, dank je wel <3
Moet ook zeggen dat het op dit moment heel goed gaat. Tuurlijk heb ik regelmatig struggles (wie niet :P ) maar ik doe wat ik leuk vindt, in zowel werk als in mijn dagelijkse leven. Ik heb een dak boven mijn hoofd, heb thuis mijn beestjes, de paarden staan op een heerlijk plekje in eigen beheer, ik ben gezond en ik heb een stel hele fijne mensen en een lieve familie om mij heen.. Ik mag gewoon niet klagen en ik denk dat ik dat ook uitstraal :o

Avalanche

Berichten: 16089
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: De groentesoep heeft gewerkt, mijn paard is weer de oude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 05:19

En je kunt jezelf zijn, en hoe fijn is dat <3

Ik deel wat othelloster zegt, ik geniet ook altijd enorm van je topics.

othelloster

Berichten: 2310
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 11:03

DJZ schreef:
othelloster schreef:
Maar even zonder geintjes, ik kijk altijd met zoveel plezier naar je topics. Ik zie echt iemand op de foto's die met een oprechte glimlach door het leven gaat en ook echt geniet van zijn paarden! Ga zo door! Je mag er zijn Zorro!


Wat een mooi compliment, dank je wel <3
Moet ook zeggen dat het op dit moment heel goed gaat. Tuurlijk heb ik regelmatig struggles (wie niet :P ) maar ik doe wat ik leuk vindt, in zowel werk als in mijn dagelijkse leven. Ik heb een dak boven mijn hoofd, heb thuis mijn beestjes, de paarden staan op een heerlijk plekje in eigen beheer, ik ben gezond en ik heb een stel hele fijne mensen en een lieve familie om mij heen.. Ik mag gewoon niet klagen en ik denk dat ik dat ook uitstraal :o


Dat straal je ook uit! En wat je inderdaad ook zegt, iedereen heeft zijn momenten dat het wel eens minder gaat. Hier ook eindelijk vrijwel alles op de juist plaats. Perfect zal het nooit worden, maar toch ben ik een tevreden mens! :)