Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 20:50

Hoi!
Begin juni hebben wij meegedaan aan de Eperpaardenvierdaagse! Voor Anton en mij de tweede keer, maar dit was de eerste keer dat Anton zonder zijn grote vriendin Roos (en Shirley) mee op pad was.

Anton en Roos zijn nu ruim 3 jaar mijn verzorgpaarden(pony’s) en zijn de pony’s van de lieve sure_lee. Anton had aan het begin van deze 3 jaar veel moeite om de kudde & Roos te verlaten en had een emmertje wat heel snel vol was. Samen met Shirley hebben we enorm veel stappen gezet de afgelopen jaren en Anton is gegroeid tot een echte bos cross pony!
Vorig jaar mocht hij voor het eerst mee naar Epe samen met mij, Shirley en Roos. Toen waren we al helemaal flabbergasted van hoe erg hij in zijn element was. Roos helaas wat minder, dus besloten dat Roos niet meer mee zou gaan.

Dit jaar was het dus tijd om alleen met Anton naar Epe te gaan. Last minute bleek zijn weidemaatje een dag later aan te komen, spannend hij heeft al jaren niet alleen gestaan. Nou met 2 hoeven in zijn neus heeft hij lekker relaxed alleen op de wei gestaan. Buur paarden waren s avonds aan het rennen en meneer keek even op, en ging weer verder met gras eten. Zelfs op de aankomst dag even kunnen rijden en alvast langs het startterrein gereden, zo braaf! Ik had tranen in mijn ogen met hoe hij het allemaal deed. <3

En dan was het dinsdag tijd om te starten met de vierdaagse! Samen met 2 rijmaatjes zouden we de routes gaan rijden. Geniet van de foto’s!

1. We begonnen op onze aankomstdag met ons expeditie rondje…geheel in stijl met de zebra 8-)

Afbeelding

2. Oortjes!

Afbeelding

3. En daarna lekker samen chillen in de wei <3

Afbeelding

4. Helemaal ready voor dag 1!

Afbeelding

5. Foto door Shirley die ook op de route te vinden was! Als we Shirley zagen, liep Anton gelijk naar haar toe maar bleef 1 seconde staan en daarna was het geen tijd baas ik ben druk met lopen :') :D

Afbeelding

6. Foto door EB fotografie, wat had hij een lol tijdens dit galopje! En dit is stiekem ook mijn favoriet, blij ei <3

Afbeelding

7. Dag 2! Foto door Anne-Marie Pannekoek

Afbeelding

8. Ook van dag 2, door EB fotografie. Dit moment was extra leuk want een van onze rijmaatjes galoppeerde van ons weg, maar ons andere rijmaatje wilde niet galopperen. Ik hoefde alleen maar de teugels iets aan te nemen en te zeggen we blijven draven en kon weer loslaten. Super paard <3 !

Afbeelding

9. Dag 3! De langste dag, 30 km en extra leuk want mijn moeder kwam kijken en stond op verschillende plekken op de route

Afbeelding

10. Hier gingen we even poseren voor Shirley voor het kasteel :D

Afbeelding

11. Einde van dag 4! Dagen mooi volgemaakt en met nog energie over! *\o/*

Afbeelding

Wat ook super fijn was waren emmers water die door een aantal bewoners langs de route waren klaargezet, daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt!

Zoals jullie kunnen zien waren we weer helemaal in ons element en hebben we echt enorm genoten! Onwijs dankbaar dat we dit mochten en konden doen en dat hij er ook nog eens zo’n plezier in had!

Afbeelding

Hopelijk hebben jullie ook van de foto’s genoten! Wij kijken alweer uit naar volgend jaar! :D

ChantalAM

Berichten: 330
Geregistreerd: 14-04-23
Woonplaats: Lage Vogezen

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 11:53

Wat een heerlijke foto's. Hij loopt lekker ontspannen zo zonder bit.
Ziet eruit als 4 heerlijke dagen. Volgend jaar weer dus?

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 12:01

Toppers!

Zo gaaf om te zien hoe jullie een mooi team zijn geworden en lekker samen op pad gaan.

lizard
Berichten: 5265
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 12:09

Mooi verslag,hoor.

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 13:05

Wat heerlijk om te zien hoe ontspannen hij daar rondloopt!

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 13:28

Wat leuk zo’n topic, kunnen we nog even nagenieten <3 wij hebben ook zo genoten en jullie zo te zien ook :D het kasteel was ook zo gaaf… alles was gaaf :D tijd van ons leven gehad

Afbeelding

Van de waterbakken maakte die van ons ook dankbaar gebruik van, zo fijn! Of de sproeiers die bewoners speciaal hadden aangezet, fantastisch! Deden jullie ook mee met de intocht?

Sure_lee

Berichten: 10391
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 16:59

Wat een leuk topic heb je gemaakt!
Het was weer een top week en het was super om jullie zo te zien genieten!

Ook zonder zelf mee te rijden is de Eper paardenvierdaagse super gezellig.

Jij en Anton zijn een top team samen. Alle credits voor deze boscrosser zijn voor jou. _/-\o_
Ik ga hem lekker voor je in conditie houden tijdens je vakantie.
Tot snel weer! <3

Roosch

Berichten: 36661
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 17:01

Nah is die even een brave boscrosspony! Wat goed. Het blijf toch een mooi poownie. <3

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-23 19:31

Wat een leuke reacties allemaal! Dankjulliewel! <3

@chantal yess wij zijn er volgend jaar weer bij als het met werk lukt om te regelen (iets met afstuderen en een baan vinden)

@autumn wat leuk dat jullie er ook bij waren! Wij vonden het kasteel ook onwijs gaaf! Anton en ik deden niet mee aan de intocht, Anton vind karren en paarden die dicht achterop komen niet super leuk. Zeker niet als er een hoge energie is en er veel prikkels om hem heen zijn. Wie weet groeit hij daar nog verder in (showen en zich uitsloven vind ie wel fantastisch), maar voor nu laten we dat lekker achterwege. Mijn rijmaatjes deden wel mee, ze waren versierd met bloemen samen met 2 sulky’s van 2 andere vriendinnen!
Hebben jullie wel meegedaan?

@sure_lee lieeef <3 !

WildDreams

Berichten: 2426
Geregistreerd: 08-06-12
Woonplaats: Putten

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 19:43

Wat suuuper leuk om het zo weer even terug te lezen en te kijken! <3
Erg jammer dat ik niet langs kon komen, maar jullie hebben het zo ontzettend goed gedaan :D

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-23 08:25

@ Wilddreams, dankjewel!! <3

Wat super leuk dat we in uitgelicht staan!

manzano

Berichten: 23939
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 08:26

Heerlijke plaatjes. Volgend jaar hoop ik zelf ook mee te doen!
Heb jullie ook nog op de foto :)

Afbeelding

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 08:48

Hey, bekende op de voorpagina, leuk! :D

Wat ziet hij (en jij!) er lekker blij uit, je kunt zo zien dat dit helemaal z'n element is <3
Op naar heel veel meer km's!

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:28

Lisa_22 schreef:
Wat een leuke reacties allemaal! Dankjulliewel! <3

@chantal yess wij zijn er volgend jaar weer bij als het met werk lukt om te regelen (iets met afstuderen en een baan vinden)

@autumn wat leuk dat jullie er ook bij waren! Wij vonden het kasteel ook onwijs gaaf! Anton en ik deden niet mee aan de intocht, Anton vind karren en paarden die dicht achterop komen niet super leuk. Zeker niet als er een hoge energie is en er veel prikkels om hem heen zijn. Wie weet groeit hij daar nog verder in (showen en zich uitsloven vind ie wel fantastisch), maar voor nu laten we dat lekker achterwege. Mijn rijmaatjes deden wel mee, ze waren versierd met bloemen samen met 2 sulky’s van 2 andere vriendinnen!
Hebben jullie wel meegedaan?

@sure_lee lieeef <3 !


Oh haha, dan waren de reguliere ritten ook wel een uitdaging in begin? :')
Ja wij reden wel mee met de intocht :D

Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:41

wat super leuk dat je dit mag doen met hem! het plezier straalt er van af :)

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-23 17:07

@manzano Wat leuk, dat was bij jou dus! We waren zo blij met het water en leuke foto heb je gemaakt! Leuk dat je volgend jaar mee wilt doen!

@SayaJones wat leuk om je hier ook tegen te komen :D dankjewel!! :)

@Autumn Haha viel mee, hij geeft vrij duidelijk aan mij aan wanneer hij het er te dicht achter vind zitten, en dan gaan we even aan de kant. Als ik dan niet aan de kant ga, gaat ie inmiddels zelf aan de kant stilstaan _O-
Leuk dat jullie wel meededen! Hoe waren jullie verkleed?

@bentuh Dankjewel!! :)

Wildgirl

Berichten: 11663
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 17:16

Wat leuk!! Ik vind foto 8 echt prachtig, jullie zijn beiden zo blij! Prachtige combi, nog heel veel plezier samen <3

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 17:39

Lisa_22 schreef:
@Autumn
Leuk dat jullie wel meededen! Hoe waren jullie verkleed?


Niet :Y)

Nado
Berichten: 3351
Geregistreerd: 23-11-04

Re: Met Anton op de Eperpaardenvierdaagse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 19:53

Wat een blije hoofden bij jullie allebei! Ik ben erg benieuwd naar wat voor hoofdstel je hebt.

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-23 21:07