Lieve Nathan, 3 jaar geleden kwam hij samen met zijn vriendinnetje Hayke bij ons wonen, en we zijn nog zo blij met ze, ze zijn echt een kadootje, die ook nog eens heel knap zijn, althans, dat vind ik dan, :D :D <3
Van de week was het eindelijk mooi weer met zonnetje, dus de paarden maar weer eens op de foto gezet, en Nathan heeft zijn beste beentje voorgezet :j
Nathan is altijd zo mooi geweest, hij was van een heel lieve vriendin van mij, en ik heb altijd gezegd dat ik wel een stal vrij had voor Nathan, als zijnde grapje dan... :D 3 jaar geleden ging de gezondheid van mijn vriendin heel hard achteruit en zo zijn Nathan en Hayke ter logee gekomen, en een paar maanden later heb ik ze gekregen...
Nooit gedacht dat ze ook echt bij mij zouden komen wonen, maar ze waren zo welkom, omdat precies in dat jaar Maestro en Lazlo binnen 2 maanden na elkaar ingeslapen moesten worden.
Het zijn heel dierbare paarden voor mij, en ze zijn gewoon echt ongelooflijk lief, alle 2... <3 <3
Hij is prachtig <3 een lust voor het oog met al zijn behang! Leuk dat je deze foto’s wil delen, de fotosessies van Wessel geniet ik ook altijd enorm van!