Onze kleine mini-kudde op de foto..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Onze kleine mini-kudde op de foto..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-23 14:23

Allereerst, excuses als dit verkeerd staat :)

Mijn moeder en ik hebben sinds kort ons eigen stukje grond, waar onze 4 paarden lekker rond kunnen scharrelen <3

Met het lekkere weer wat we nu hebben, heb ik de camera tevoorschijn gehaald voor wat mooie plaatjes :o

Tips zijn welkom, maar ik ben toch echt maar een amateur die ontzettend van haar paarden geniet :)

Mijn jongste telg, 3-jarige NMPRS-appaloosa Otje, met op de achtergrond de shet van mijn zusjes, Daisy. Otje heb ik gekocht toen hij nét een jaar oud was.
Afbeelding
Knap stippelkoppie <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De tinker van mijn moeder, en de oudste van het stel, Willow. Willow is ongeveer 25 jaar oud, is geboren in Ierland, heeft toen 17 jaar bij dezelfde mensen gewoond, en is vervolgens bij mensen terechtgekomen die hem niet konden geven wat hij nodig had. Mijn moeder heeft hem daar 3 jaar geleden als mager gratenpakhuis weggehaald, en nu mag hij heerlijk oud(er) worden bij ons <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daisy, nu 9 jaar oud en bij ons sinds haar 6e, oprecht de vriendelijkste pony die ik ooit heb gezien. Een ontzettend "meisje", met een gouden karakter :o Daisy is van mijn zusjes van 6 en 8.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En mijn grootste liefde, die normaal érg fotogeniek is, maar er vandaag even wat minder zin in had.. Eten gaat voor :') Linda, ik heb haar gekregen toen ze 4 was, ik was 13. Ik heb haar dus al meer dan de helft van mijn leven <3 Ondertussen bijna 19 jaar oud.
Afbeelding
Afbeelding

Jessix

Berichten: 16449
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 14:40

Lief! <3

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12