Bijna een jaar lang met Flex!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-24 13:48

Kabouterdans schreef:
Flex staat ondertussen in Finland.
De nieuwe eigenaresse zou graag meer informatie over hem ontvangen.

https://www.facebook.com/share/p/Ko2UWw ... tid=K35XfP

Klopt! :D Ik kreeg vanmorgen al een pb van een bokker en heb contact opgenomen met de eigenaresse. Hebben de hele ochtend gepraat en foto's/filmpjes naar elkaar gestuurd <3

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Bijna een jaar lang met Flex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 14:43

Wat leuk zeg! Hoe gaat het met hem in Finland? Hoe is hij daar in hemelsnaam beland :')

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Bijna een jaar lang met Flex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 15:01

Ik kom dit topic nu pas tegen en wat heb je er een zwaantje van gemaakt!
Echt een type dier die ik hier wel op stal zou willen hebben, zo braaf!

Jammer dat je hem uiteindelijk toch verkocht hebt. Hoe is hij in finland belandt?

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-24 18:35

Hij doet het super in Finland! Hij is daarheen verkocht als doel voor een manege, maar daar was hij niet voor geschikt.. Dus toen heeft de huidige eigenaresse hem gekocht.

Ze zijn helemaal gelukkig met hem <3. Dochter van haar start zelfs FEI wedstrijden met hem. Ze waren van plan om dit jaar naar Nederland te komen voor een internationale wedstrijd maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren omdat het wel een hele happening is en een hele lange reis omdat ze bovenin Finland wonen. Jammer, want anders was ik zeker gaan kijken :D
Ze springen ook met hem, gaan de galopbaan op en doen veel buitenritten. Kreeg al een filmpje dat ze in het bos waren met -34 graden.

Ik heb hem uiteindelijk in april 2021 verkocht aan een dame in Nederland. Zij heeft hem een paar manden gehad en na een paar maanden verkocht aan iemand anders in Nederland. Sindsdien was ik hem 'kwijt' zegmaar. Dus hoe die precies in Finland is gekomen weet ik niet. Maar verwacht dat ik daar nog wel antwoord op ga krijgen omdat ik ook nog wel benieuwd ben :D