Een jaar vol successen met Incendia (Numero Uno x Indoctro)!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
19pony19

Berichten: 59
Geregistreerd: 24-07-13
Woonplaats: Friesland

Een jaar vol successen met Incendia (Numero Uno x Indoctro)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-19 21:35

Hoi Bokkers *\o/*

Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse update! (Eindelijk!) Beter laat dan nooit zeggen ze toch?! :j

Vorig jaar kreeg ik mijn nieuwe paard Incendia <3

Incendia (Ina)
Merrie
1 jan 2020 -> 7 jaar
v. Numero Uno
mv. Indoctro
1.63m
B dressuur
L springen


December vorig jaar voor het eerst meegenomen op wedstrijd! Toen ik haar kreeg was ze ontzettend groen en zeer lastig te rijden. Vooral haar galop was een 'drama'. Ze bouwde zoveel spanning op, dat ontspanning een no go was. Maar veel geduld, doorzettingsvermogen en hulp doen wonderen! Ons debuut samen, mijn debuut bij de paarden en Ina haar wedstrijddebuut in de B dressuur toch mooi 185,5 en 183 punten gereden! :D

Januari 2019

Begin van het nieuwe jaar mijn springpaard nog een keer meegenomen in de dressuurbaan en weer 2 winstpunten in the pocket! *D Doordat ze zo veel beter begon te worden en ook met springen er veel vooruitgang was, wilde ik heel graag op oefenparcours gaan. Zo gezegd zo gedaan: Op een avond naar Tolbert en ze verbaasde mij met twee hele ontspannen rondjes <3 :D Ik was zo blij en tevreden en kon zo blij worden van kleine dingen! Lekker verder trainen voor de concoursen, waar ik nu steeds meer zin in kreeg!

Februari

Het BB debuut van mijn knappe merrie in Roden! Het eerste rondje was de dubbelsprong nog best wel spannend, maar toch heel fijn rondgekomen EN het tweede rondje gewoon FOUTLOOS :):) Ik was helemaal blij en tevreden.

Afbeelding

Verder thuis heerlijk door getraind en per dag werd ik meer verlief op dit paard <3

Afbeelding

Maart

Wederom concours in Roden in het BB. 1e parcours foutloos, 90 stijlpunten en GEWONNEN! 2e parcours ook foutloos met 80 stijlpunten en een 2e prijs :D Daarmee beste combinatie van het BB!!
Verder zijn we zo veel thuis bezig geweest met nog zo veel dingen die nog veel beter konden, maar dit paard blijft mij verbazen (Nu nog steeds := )

Afbeelding

April

Het outdoor seizoen. Natuurlijk allemaal weer net iets anders voor mijn knappe puppy paard. Gestart in Tolbert: In het BB foutloos en in ons B debuut 2 balkjes -> Op naar meer mooie kilometers!! :j

Afbeelding

Wederom nog een keer gestart in Tolbert op Outdoor Mazeppa in de klasse B. 1e parcours twee balkjes met 73 stijlpunten en in het 2e parcours FOUTLOOS met 73,5 stijlpunten! Ons eerste winstpunt in de klasse B was binnen :)

Afbeelding

Mei

Nog een keer afgereisd naar de mooie buitenbaan van Tolbert, deze keer weer foutloos met 78 stijlpunten en een 2e prijs! +:)+

Juni

Voor het eerst gestart op grasbodem op het altijd mooie CH Gorredijk! In het eerste parcours foutloos en in het 2e parcours 2 balkjes met 75 stijlpunten!
Lekker verder trainen want de Friese kampioenschappen stonden op het programma : Puur voor de ervaring en zonder verwachtingen uiteraard :=

Juli

Met een super fijn gevoel gereden op de Friese kampioenschappen met helaas 1 balkje, maar mijn dag kon al niet meer stuk en ik was helemaal tevreden!

Afbeelding

Ook gaan trainen bij mijn huidige trainer, waar we zoveel vooruitgang hebben geboekt en nog steeds elke keer zo veel leren! :)

Ook gestart op CH Bakkeveen in de klasse B, twee hele mooie en fijne foutloze rondjes *\o/*

Augustus

Werkelijk een droom die uitkwam! Mijn moeder had een springles geregeld bij Olympisch springruiter Jur Vrieling :D :D Een enorm leerzame en leuke les gehad, heel veel tips gekregen en natuurlijk fantastisch om in de accommodatie te mogen rijden!

Afbeelding

De 25e gestart in Smilde en weer twee hele fijne foutloze parcoursen! Wat een paard <3

Afbeelding

September

Verhuis van stal := Heel spannend allemaal, maar nu een prachtige locatie met binnenbak, eb en vloed buitenbaan en altijd een parcours tot mijn beschikking _/-\o_

Het indoor seizoen ook weer goed begonnen in Sonnega. In het eerste parcours 1 balkje met 76 stijlpunten en in het tweede parcours 2 balkjes. De winstpunten voor het L zijn bijna binnen... En het trainen thuis ging zo fijn, dat we stiekem wel naar het L wilden.

Oktober

Gestart in het super mooie en grote concours in Beilen met maar liefst 100 deelnemers in het B!! We waren gewoon FOUTLOOS met 78,5 stijlpunten, wat goed was voor de 5e prijs! *\o/*

Afbeelding

En toen in Roden eerst een heel fijn foutloos rondje in het B met 80 stijlpunten en een 2e prijs O:) En in ons L DEBUUT ook FOUTLOOS met een FOUTLOZE barrage en een 4e prijs!! **\O/** Het had echt niet beter kunnen gaan! Wat was ik blij!

November

Gestart in het B en L in Assen. In het B foutloos en in het L twee balkjes, maar alles begint steeds meer op zijn plek te vallen en ik kan steeds fijner en meer ontspannen een parcours rond rijden.

December

En ons meest recente concours in het L in beide parcoursen een balkje met nog een 6e prijs! De eerste 4 winstpunten zijn al binnen! We trainen lekker verder en in januari staan alweer mooie concoursen op de planning. Ook zijn we van plan in februari de Friese kampioenschappen in de klasse L te gaan rijden! Ik kijk uit naar een nieuw jaar en heb er veel zin in! <3

Bedankt voor het lezen en tot volgend jaar! :+:

Afbeelding

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: Een jaar vol successen met Incendia (Numero Uno x Indoctro)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 00:43

Zo, dat is een fijn paard :j Zuinig op zijn!

lideli

Berichten: 2440
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Een jaar vol successen met Incendia (Numero Uno x Indoctro)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:25

Wauw wat een gaaf paard heb je!
Jullie hebben een heel mooi jaar gehad zo te zien :) en die les bij Jur Vrieling :)) dat wil ik ook wel haha

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:32

Mooi overzicht! En wat leuk dat jullie samen zo gegroeid zijn. Komt helemaal goed in de L (en vast nog hoger!)

matespony

Berichten: 749
Geregistreerd: 01-08-18

Re: Een jaar vol successen met Incendia (Numero Uno x Indoctro)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 13:18

Wauw, gaaf paard en mooi overzichtje! <3

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Een jaar vol successen met Incendia (Numero Uno x Indoctro)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:42

Wat een heel erg leuk en sympathiek paard! Jullie zijn een leuke combinatie :D

Veel plezier en succes in 2020!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: Een jaar vol successen met Incendia (Numero Uno x Indoctro)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:16

Wat een leuk paard, foto's zien er fijn uit!

Leuk om te zien, wij hebben ook een Numero Uno staan, je 'galopprobleem' komt heel bekend voor :+
Ook in het begin erg heet en gespannen al wordt dat ook steeds beter

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Een jaar vol successen met Incendia (Numero Uno x Indoctro)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:31

Wat gaaf die les bij Jur! Hoe kwam je moeder daar zo terecht? Leuke combinatie zijn jullie, succes in 2020 <3

19pony19

Berichten: 59
Geregistreerd: 24-07-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 13:53

_Sofie schreef:
Zo, dat is een fijn paard :j Zuinig op zijn!


Dankjewel! :D

lideli schreef:
Wauw wat een gaaf paard heb je!
Jullie hebben een heel mooi jaar gehad zo te zien :) en die les bij Jur Vrieling :)) dat wil ik ook wel haha


Hihi dankjewel! :j

Tilmar schreef:
Mooi overzicht! En wat leuk dat jullie samen zo gegroeid zijn. Komt helemaal goed in de L (en vast nog hoger!)


Aah dankjewel! :)


matespony schreef:
Wauw, gaaf paard en mooi overzichtje! <3


Dankje! :D


Change3x schreef:
Wat een heel erg leuk en sympathiek paard! Jullie zijn een leuke combinatie :D

Veel plezier en succes in 2020!


Dankjewel! :j


melissa_93 schreef:
Wat een leuk paard, foto's zien er fijn uit!

Leuk om te zien, wij hebben ook een Numero Uno staan, je 'galopprobleem' komt heel bekend voor :+
Ook in het begin erg heet en gespannen al wordt dat ook steeds beter


Dankjewel! 'Grappig' dat er dan zulke overeenkomsten zijn he! Leuk! :D


Autumnn schreef:
Wat gaaf die les bij Jur! Hoe kwam je moeder daar zo terecht? Leuke combinatie zijn jullie, succes in 2020 <3


Dankje :) Ze had zomaar een mailtje gestuurd en antwoord gekregen! _/-\o_