Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 11:15

Ja, eindelijk... in die zin: jarenlang heb ik paarden/pony's gereden voor anderen en natuurlijk was Z startgerechtigd zijn altijd zo'n mooie mijlpijl, die ik helaas nooit heb weten te behalen. Voor die tijd waren de betreffende paarden altijd doorverkocht, kreupel etc. Voor mij bleef het magische Z echter altijd een doel, zoals andere dressuurruiters dat misschien wel herkennen. Het hoedje is inmiddels afgeschaft, maar de stang&trens horen er natuurlijk nog steeds bij.

3 jaar geleden was daar Dragan, mijn eigen droompaard! <3 Met hem had ik dus wel alle kansen om dit doel te bereiken, aangezien niemand hem nu zou doorverkopen. In februari kwam ik er achter dat ik zwanger ben, dus ik dacht dat het doel weer even op de lange baan moest, maar niets was minder waar! Met 20 weken zwanger reden we onze laatste punten in het M2!
Afbeelding

Dat, en de dikke buik waren reden genoeg om weer eens mooie foto's te laten maken. Ik ben heel blij met het resultaat van Focussed!

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
8. Afbeelding
9. Afbeelding

Ik had ook nog foto's met mijn bijrijder, waar ik heel blij mee ben! Ik weet alleen niet of zij het waardeert als ik haar op bokt zet, dus die laat ik even achterwege. Voor nu rijden wij niet meer en pakt zij het op. Na mijn 'zwangerschapsverlof' gaan we rustig aan verder trainen om in het Z uit te komen :)
Oh, voor iedereen die bang is dat ik te pas en te onpas de S&T erin hang, uiteraard niet. Ik weet niet eens of ik hem er mee ga starten in het Z, hangt er vanaf waar die lekkerder op loopt. Maar het blijft leuk om te hebben natuurlijk! ;)

Een reactie zou leuk zijn! :j

NL6
Berichten: 110
Geregistreerd: 06-08-17

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:21

Wat een prachtige foto's! En nog veel succes met de laatste loodjes! +:)+

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:26

Prachtige foto's en wat heb je een ontzettend leuke fjord!
Even in de profiel gespiekt en zo te zien ook nog eens heerlijk veelzijdig.

Succes nog even met je zwangerschap, hopelijk daarna vlot je Z1 debuut!

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:00

Wat leuk hem hier te zien! Ik herinner hem nog als jong guppie bij gerrel vink om ingereden te worden! Leuk dat hij in relatief korte tijd zo goed in de sport mee gaat!
Geniet van de zwangerschap! Mooie foto's van een mooi buikje en een mooie fjord!

absque_dubio

Berichten: 7847
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:14

Wat een gave foto's zeg, een prachtige fjord heb je! En nu lekker genieten van je zwangerschap! :)
(Ik ben trouwens stiekem wel benieuwd naar je hoofdstel en bit-combinatie, valt mij aardig tegen om wat te vinden voor die pony'tjes in de juiste maten en niet veel te groot :o )

Eclare

Berichten: 742
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Hoeksche waard

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:38

Wat een leuke foto's! Veel succes met je Z-debuut!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 17:13

@V_O & miccamaaike: dank je wel! Hij is inderdaad erg veelzijdig, ik vind afwisseling ook belangrijk! Morgen mag ie weer lekker een rondje oefenspringen met de bijrijder :)
@kim_1990: wat grappig dat je hem nog kent van bij Vink, daar heb ik hem gekocht inderdaad! :D Beste beslissing ooit geweest, haha!
@absque_dubio: het hoofdstel is een BR Sheffield. De bitten zijn in maat 11,5 gewoon van Harry's Horse. Ik ben voor de dunste variant gegaan in verband met zijn kleine mondje. Heb er pas 2 keer mee gereden, maar het lijkt goed te bevallen.
@Eclare: dank je wel!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 00:37

Nu heb ik helemaal niks met fjorden, maar wat heb jij een mooi exemplaar gevonden zeg! Knap dat je relatief snel het Z hebt kunnen bereiken. Veel succes met je zwangerschap verder, en uiteindelijk succes met Z starten

Odysseus

Berichten: 22473
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 00:38

Wat super leuk, een topic! Veel succes met de laatste loodjes van je zwangerschap! :)

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 01:40

Heej super leuk, zwanger! Gefeliciteerd!!! :):)

Gaaf he 'dat Z..' ik begrijp wat je bedoelt met stang en trens. De foto's geven ook geen aanleiding om daarop in te gaan. Dus voor de foto's zeker doen!! :):)

Succes met de zwangerschap en je Z debuut..

Foss

Berichten: 1913
Geregistreerd: 01-02-09
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 06:59

Gefeliciteerd zeg wat gaaf heel veel succes straks in de Z nu eerst genieten van de zwangerschap.

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 07:43

Wat grappig! Hier nu m2, net achter zwanger te zijn dus willen snel de puntjes voor het z binnen halen,ook onze mijlpaal na veel pech met andere paarden.

Heel veel succes en plezier met je zwangerschap. S&t staan hem prachtig, hoop dat je er nog veel punten mee mag rijden als je weer kan oppakken!

Kairos
Berichten: 2710
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 08:34

Wat een gave foto's en wat een knappe Fjord <3 Veel succes met jullie Z-debuut en binnenkort de kleine!

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 08:52

Ik heb je foto's al voorbij zien komen maar ze zijn mega gaaf Suus! Dragan is ook zo knap. En die foto met je buik :+: Heel bijzonder!

Nu lekker genieten van je zwangerschap en je verzorgster op Dragan, straks kunnen jullie weer knallen!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 09:19

Oh, hij staat in uitgelicht! :o

Dank jullie wel voor de leuke reacties! Nu inderdaad even genieten van de zwangerschap en dan gaan we weer aan de bak!

mellamoshan: gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mij kwam het dus precies hetzelfde uit. Succes en hopelijk lukt het ook de laatste puntjes nog even binnen te slepen!

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 09:21

absque_dubio schreef:
Wat een gave foto's zeg, een prachtige fjord heb je! En nu lekker genieten van je zwangerschap! :)
(Ik ben trouwens stiekem wel benieuwd naar je hoofdstel en bit-combinatie, valt mij aardig tegen om wat te vinden voor die pony'tjes in de juiste maten en niet veel te groot :o )

Nou vergis je niet hoor... de fjord die ik reed moest ik een stang maat 14 (!!!) voor kopen. Dus zo'n mini bekkie hoeft een fjord niet te hebben.
Mooie fjord en ik hoop dat het goed gaat in de Z :)

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 10:49

Wat een mega knappe Fjord! Hoe reageerde hij er de eerste keer op toen je de S&T erin hing?

Aco

Berichten: 563
Geregistreerd: 09-09-11
Woonplaats: West-Vlaanderen, België

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:02

Prachtige foto's!
En proficiat met je zwangerschap EN je Z.
Ik hoop ook ooit zo ver te komen met mijn fjordje, lijkt me echt een droom.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:03

Erg mooie foto's ! Super gaaf om te hebben.
Wat een fijn koppie heeft hij!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en met je paardje natuurlijk !

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:23

Wat leuk! Waar sta je in Culemborg? Wat een knappie is het en wat stoer dat je er ook mee springt en crosst zag ik in je profiel.
Knap dat je nu je punten voor het Z hebt. Dat is op zich al een hele uitdaging met een Fjord qua balans/verzameling/oprichting/verruimingen etc.

Netam89

Berichten: 1184
Geregistreerd: 06-11-11
Woonplaats: geheim

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:55

Wat een leuk geel monster heb je, gefeliciteerd met je zwangerschap!

oly
Berichten: 76
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 13:52

prachtige pony en hoop dat ik met mijn grijze prinses ook later zo kan rondrijden.ze is trouwens ook verre familie van dragan haar moeder komt ook van de hengst briggen

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 14:33

Ahhh, wat leuk! Ik vind goedbespierde fjorden er altijd zo knap uitzien! Veel succes met het wachten tot je éindelijk weer mag rijden! :)

Orsje

Berichten: 876
Geregistreerd: 10-01-06
Woonplaats: Landgraaf

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:38

Mooie foto's!
Succes met je zwangerschap! Zelf sinds vorige week weer begonnen met rijden. Mijn dochter is nu 1,5 maand oud ongeveer.

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Re: Eindelijk met stang&trens, 2 dikkies door Focussed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:41

Heel mooie foto's! Succes met de zwangerschap!