Afsluiting van het begin: Gracia het land in.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruitje

Berichten: 12362
Geregistreerd: 29-06-03

Afsluiting van het begin: Gracia het land in.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 10:32

6 maanden geleden opende ik dit topic:

ruitje @ [ITP] Gracia: Van jaarling naar koersdraver, het begin!

In dat 'begin' stuk heb ik een hoop meegemaakt, van rijden op de weg tot in de sloot liggen :+ :Y) . Maar al met al ben ik erg tevreden met wat ze nu al kan.
Een maand geleden ben ik met haar naar de dierenarts gegaan om haar rondom op de foto te laten zetten, ze is helemaal OCD vrij maar ik kreeg wel te horen dat ze te dik was ( zo baas zo paard :') ) . We hebben haar dus goed op dieet gezet voordat ze het land in ging, daarnaast ging ze tegelijk groeien dus ze gaat op het goede moment het land in!

Hoe ze nu is.
Afbeelding

'Oeh kijk paarden!'
Afbeelding

'Uuuh, best veel paarden -O- '
Afbeelding

'Maaaaaam'
Afbeelding

Even alles verwerken.
Afbeelding

En besluiten dat je liever bij mensen blijft :')
Afbeelding


Afbeelding

Om vervolgens te bedenken: als de groep niet aardig tegen mij doet, creƫer ik gewoon mijn eigen groep!
Vanaf nu ben jij van mij:

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze heeft zichzelf echt de IJslander toegeƫigend, als er iemand in de buurt komt moet die weg en de IJslander moet lopen waar zij vind dat die moet lopen :Y)

Ik vind haar voor een tweejarige al erg compleet, ben dan ook heel erg benieuwd hoe ze nu gaat groeien in het land en hoe ze dan is als ik haar uit het land haal.
Afbeelding

Graasje zegt: bedankt voor het volgen het afgelopen half jaar en hopelijk tot in het najaar!
Afbeelding

Als ik denk dat het tijd is gaat Gracia i.p.v. dag en nacht op het land alleen nog maar van 09.00 tot 17.00 op het land en pak ik de training weer rustig aan op, wanneer dat is? Zoals mijn opa altijd zei: 'Een paard heeft geen schema' , dus ik kijk het gewoon aan en zodra dat gebeurt open ik een tweede volg topic. Ik hoop dat die weer net zo leuk verloopt als het eerste topic, ben nog steeds blij dat ik Graasje aan jullie voorgesteld heb en dat Bokt zo positief reageerde op het topic :)F

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Afsluiting van het begin: Gracia het land in.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:34

Wat heeft Gracia toch een mooi koppie! Ik ben heel benieuwd hoe ze weer uit het land komt :)

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 19:38

Fijne vakantie Gracia! :wave:
En wat is ze al mooi geworden! Gaat een mooi dametje worden