Het verhaal van Pacha, gered uit de brand! *SCHOKKEND!*

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:29

Jolliegirl schreef:
TS kent zelf het paard niet eens...
Maar wij mogen niet oordelen...

Vind reacties van de TS ook steeds vervelender worden...
ALles moet met '' ja en amen''



Precies. Mijn woorden.....

lizie67
Berichten: 6
Geregistreerd: 25-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:30

Ben ik het niet mee eens: maar mij pony is zelf o0k erg ziek geweest (bijna dood) en we hebben er zamen voor gevochten! Voor dat hij droes kreeg was hij on-handelbaar en egt erg bang voor mensen.Het zou al mijn pony worden maar toen hij ziek werd kreeg ik nog een betere band met hem! ik ben 24/7 bij hem geweest en hij is erbij ook nog hoef en spier bevangen geworden...
[/quote]
Je paard is handelbaarder geworden omdat hij veel in de hand is geweest en heeft daardoor wat meer vertrouwen in je gekregen. Je paard heeft echt niet het besef dat hij je moet bedanken.[/quote]

Bewijs dat dan eenso0 :o

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78596
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:30

Moderatoropmerking:
Blijven we wel respectvol naar elkaar?

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Het verhaal van Pacha, gered uit de brand! *SCHOKKEND!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:33

Respect moet wel langs 2 kanten komen, Veel van haar topic"s worden gesloten door deze reden, dan lijkt het mij dat het niet enkel aan de medebokkers ligt

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78596
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:35

Ja, het moet van 2 kanten komen, ik heb ook nooit bij in de opmerking gezet dat het maar voor 1 partij geldt.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf?

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Het verhaal van Pacha, gered uit de brand! *SCHOKKEND!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:39

Dat is juist, en het begint inderdaad bij mezelf (vind wel dat mijn laatste berichten niet gemeen waren ofzo) en hoop dat ts hetzelfde doet

profi
Berichten: 7
Geregistreerd: 20-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:18

Ik heb er diep respect voor en mede door mensen als Chaos op dit forum, kom ik hier haast nooit.
En ik zal al zeker nooit iets posten hier. Maar dit soort verhalen lees ik graag hoe dit dier weer gered en gelukkig is.
Verplaats je eens in het paard, die is aan het knokken voor zijn leven en dan komt er zo'n dokter (besteld door chaos)
die er een spuit in douwt. Zo tijd omop te geven, terwijl het paard zo graag wil doorleven!

nogmaals diep respect voor de eigenaars, ze hadden haar ook dood kunnen laten gaan en een nieuwe kopen. Nee ze houden van dit paard, en daar gaat het om _/-\o_

Sjeempie

Berichten: 2187
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:37

profi schreef:
Ik heb er diep respect voor en mede door mensen als Chaos op dit forum, kom ik hier haast nooit.
En ik zal al zeker nooit iets posten hier. Maar dit soort verhalen lees ik graag hoe dit dier weer gered en gelukkig is.
Verplaats je eens in het paard, die is aan het knokken voor zijn leven en dan komt er zo'n dokter (besteld door chaos)
die er een spuit in douwt. Zo tijd omop te geven, terwijl het paard zo graag wil doorleven!

nogmaals diep respect voor de eigenaars, ze hadden haar ook dood kunnen laten gaan en een nieuwe kopen. Nee ze houden van dit paard, en daar gaat het om _/-\o_

sorry hoor maar waar slaat die reactie tegen Chaos op? echt een nutteloze actie om dat zo hier neer te kwakken. mischien is het voor jou dan inderdaad beter om hier niet te posten..

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Het verhaal van Pacha, gered uit de brand! *SCHOKKEND!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 01:10

Die reactie slaat idd werkelijk nergens op..?!

Is dit een persoonlijke aanval? Volgens mij is dit ook tegen de boktregels..

Verder heb ik mijn mening al genoeg gegeven en dat wordt helaas niet op prijs gesteld omdat het 'of topic' is of 'niet in het juiste straatje past bij TS'!

Denk dat we allemaal 1 gemene deler hebben hier en dat is dat we allemaal het beste willen voor Pacha..

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78596
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Het verhaal van Pacha, gered uit de brand! *SCHOKKEND!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 09:04

En omdat er nu herhaaldelijk moderatoropmerkingen genegeerd blijven worden, hier dan eindelijk het (voor sommigen) lang verwachte slotje voor overleg.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78596
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Het verhaal van Pacha, gered uit de brand! *SCHOKKEND!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 02:12

Het slotje voor overleg wordt omgezet in een definitief slotje, aangezien de moderatoropmerkingen keer op keer niet worden opgevolgd.