Trainers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 10:25

Ik ben er ook inmiddels wel achter dat we hier alleen de namen kunnen zetten van degene waar we positieve ervaringen mee hebben. Das toch ook goed. Zo worder iig duidelijkheid geschept en is het voor anderen een leuke referentie.

Ik heb ook niet gezegd dat ik het niet met Blaze eens ben op bepaalde punten, daarom heb ik er ook m'n energie in gestopt.
Maar als je hier binnen komt en een partijtje de boel opfokt, er dankzij jou een trouwe en aardig gevonden forumdeelnemer wegloopt vind ik dat hij die zaken eerst op een nette manier op moet lossen.

De meesten hier zijn nou eenmaal geen profs en doen voor hun lol mee aan wedstrijden. Niet voor het harde geld.
en dat moet hij inzien, dan kan hij best dingen stellen maar dan moet hij wel aardig blijven en zich vooral niet superieur gedragen. Want dat hebben we toch niet nodig.
Ik vind het jammer dat het allemaal zo gelopen is, had het leuk gevonden eens wat meer te horen van een prof. Maar niet op deze manier dus.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 11:03

Ik wil nog even toevoegen dat natuurlijk ook blaze hier z'n mening mag en kan uiten.
Maar persoonlijk vind ik dat hij eerst wat dingen recht moet zetten.

Sorry dat ik zo overdreven heb gereageerd
was in the heat of the moment zeg maar

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 19:36

ik ben ook geen prof Haha!
ben beginner Pling

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 20:32

Ik meen dat je in cutting toch redelijk prof bent?
Dat je nu beginner bent in de pleasure verandert toch niks aan het feit dat je prof bent?

Hoe is het trouwens om weer van onder te beginnen?
Eigenlijk vind ik het best raar dat jij start bij beginners, rijd je dan tegen kids enzo?
Is het echt zo dat je op elk onderdeel opnieuw als beginner start?
Ik heb het boekje maar jij weet het vast wel.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:06

Heb open shows gereden toen ik cutting deed,maar was zeker geen prof.

vind het niet netjes dat je nogal laagdunkend doet aangaande de beginners.
in de beginners zitten zeer zeker geen sukkels,zoals jij doet voorkomen alleen zeg je het niet,maar je denkt dat wel.
beginner rij je omdat je tijdens de proef dingen gaat uitproberen die je bij de amateurs niet doet om niet te storen,bij de beginners houd de jury rekening met het feit dat je of nog een jong paard hebt of zelf nog weining ervaring hebt(bij mij gaan ze alle twee op)en we rijden zeker niet tegen kinderen,want die rijden meestal in de jeugd en daar is het nivo behoorlijk hoog(Marjolein Spaans.Sjouke Zijlstra,Doris Monnich,en vele anderen.
wanneer start je wat!!!!!
AQHA shows,zolang je niet je geld met paarden trainen verdiend (bepaald bedrag mag zelfs nog)kun je je hele leven blijven rijden in de amateurs,ook mag je open starten zonder je amateur status te verliezen.
bij de WRAN is het niet helemaal duidelijk,ze hebben veschillende beginners nivo's maar hebben besloten toch maar een catagorie aan te houden.iemand die amateur start zal niet snel terug gaan naar de beginners,in mijn geval ben ik alleen amateur en open gestart in de cutting.cutting kun je een op geen enkele manier vergelijken met pleasure of iets dergelijks.Dus toen ik een jong onervaren paard kocht en hemging trainen voor de pleasure voelde in me zeker geroepen om in de beginners te starten,ook de WRAN was het met me eens.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 21:14

Wie zegt dat ik laagdunkend doe over beginners?? Verward

Je zegt nog iets over iets dat ik zou denken maar niet zou zeggen?
Je zou kunnen weten dat ik niet zo elkaar in elkaar zit, dat heb ik je al verteld!!! Frusty

Ik was effe vergeten dat er ook nog een jeugd was, eksuzee mwah Koe

Verder vind ik het ook helemaal geen probleem dat je beginners start hoor.
Je moet toch ergens beginnen.
Tot welke leeftijd is de jeugd?
En is het dan beginner en daarna gelijk open? Of amateur of is dat dan weer hetzelfde?

En als je nu niet meer mag starten bij de beginners in pleasure mag je dit dan wel opnieuw bij de andere rustige onderdelen?

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:47

Sorry ben te snel met mijn reacties,nee ik weet zeker niet wat je denkt.ik heb je verkeerd geinterpreteerd. Huilen Huilen Huilen


jeugd is 10 t/m 18
beginner/amateur/open


alleen bij kleine wedstrijden heb je beginners,ik vind dat als je een jong paard hebt en geen bekende ruiter bent dan moet je beginnen bij de beginners omdat je bij de amateurs meer stoort dan dat je je paard iets kan leren.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 21:52

Tx,

Keep 'm coming!!!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 22:31

goeie trainers!!!!!
Mike Spitzer
Ben Seegers
Cristel Poels
M.Depauw
Frank Siebens
Didi Brebels
Huub Knarren

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 22:53

who the h.ll is Ben Segers?
Heeft die ook eens iets gepresteert dan?
En over somige anderen maar te zwijgen.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 22:59

Mike Spitzer hall of fame cutting werkt in belgie
Ben Seegers voorzitter belgische cutting afdeling ( mijn eerste trainer)
Cristel Poels beste pleasure trainster in belgie(geweldige jeugd trainster
M.Depauw goeie alround trainster
Frank Siebens als je frank niet kent tja dan!!!! meervoudig europees kampioen pleasure
Didi Brebels hele goeie reining trainer



Huub Knarren

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:12

Helaas woon ik in Noord Holland.
weet iemand daar nog wat?

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:13

Ik vroeg niet of tie voorzitter was dat kan iedereen ik vroeg of hij wat gepresteert had???????????????????????????

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:13

waar in noord holland???

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:16

Nou gaan we het krijgen!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:16

Boven Amsterdam

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:18

Dennis Roemer ben niet kapot van zijn stijl,maar hij doet het goed

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:18

Hey Blaze waar blijf je nou?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:19

Lone Ranger, wat bedoel je . heb ik iets raars gezegd?

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:21

Nee ik wacht op Blaze met wat B Seegers gepresteert heeft

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:26

wat mot je?????

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:38

Hey Blaze, ik moet bekennen dat ik M. Depauw en Didi Brebel (zeg ik dat goed Verward) ook niet ken. Zitten zij ook in (de buurt van) Belgie? En een klein vraagje voor jou; denk jij niet dat een beginnend ruiter nog heel veel kan leren van een instructeur die op wedstrijdgebied zijn sporen misschien nog niet gehaald heeft? Ik zou wellicht een hele hoop kunnen leren van een van de instructeurs die jij genoemd hebt, maar ik weet ook van mezelf dat ik omdat ik nog niet zo lang met de sport bezig ben ook nog een hele hoop kan leren van iemand die minder ervaren is dan een van deze mensen. En als ik bij zo iemand uitgeleerd ben kan ik altijd weer op zoek naar een instructeur van een iets hoger niveau, maar tot die tijd kan die ander mij genoeg leren om me vertrouwder te maken in de sport denk ik. Ik druk mezelf misschien een beetje ongelukkig uit, maar snap je wat ik bedoel??? Ik kan me eenmaal niet veroorloven om 1 keer per week een Frank Siebens te laten komen voor een les dus moet ik toch roeien met de riemen die ik heb.
Groetjes, Jasja
PS: En als ik inderdaad wat verder ben is het misschien afdoende om een ruiter/instructeur als bijv. Frank 1 keer per maand te laten komen, maar ik denk dat ik daar nu nog niet ver genoeg voor ben...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-06-19 23:39 ]</font>

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:44

Wat ik mot?
De prestaties van Ben S. natuurlijk!!!!!!
DUHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:44

ik begrijp wat je bedoeld.
Ben Seegers heeft mij leren rijden,hij had de pech dat hij geen goed wedstrijdpaard had en te eigenwijs was om te zorgen dat een sponsor hem een paard ter beschikking stelde.het probleem met goed leren western rijden is dat een goeie(nou ga ik weer wat zeggen waar velen het niet mee eens zullen zijn)trainer niet graag les geeft aan mensen die geen wedstrijden rijden op hun eigen paard.

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:47

Heeft Ben geen eigen paarden dan?