Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
wortel115 schreef:Hebben ze een telefoon nummer? Misschien kun je ze bellen?
Ibbel schreef:Niet vanwege de mails, vanwege dat winkelmandje. Daar kan een IP-beperking opzitten.
rina schreef:Hmmm eerlijk dat heb ik nog nooit met de AQHA meegemaakt.
De volgende keer dat je ze belt, vraag dan gelijk naar the international department. Die zitten er speciaal voor de buitenlandse klanten. En grinnik daar heb ik bijna nooit te maken met lange wachttijden.
Er wil nog wel eens een keer wat fout in de database staan. Ja heb ik ook al meegemaakt, maar ze zijn daar altijd heel snel met fouten recht te trekken.Ibbel schreef:Niet vanwege de mails, vanwege dat winkelmandje. Daar kan een IP-beperking opzitten.
Ze hebben daar geen IP blokkering opzitten. Er klopt wrs iets in de database niet, waardoor TS er niet doorheen komt. Ik heb zelfs 1 keer met hun aan de telefoon een bestelling doorgegeven. Dit ook omdat ik er niet doorheen kwam, en er ergens een fout in het systeem zat. Was overigens niet voor 1 van mijn eigen paarden/veulens. Ik heb ook anderen vaker geholpen het registratiewerk.
Welniet schreef:Nou ik heb meer dan een uur contact gehad met ze.. het breeding rapport is gewoon goed doorgekomen. Ik had inderdaad een dikke fout in mijn account zitten maar hèt is opgelost. Nu begint de worsteling qua registreren maar er is weer hoop!!
rina schreef:Welniet schreef:Nou ik heb meer dan een uur contact gehad met ze.. het breeding rapport is gewoon goed doorgekomen. Ik had inderdaad een dikke fout in mijn account zitten maar hèt is opgelost. Nu begint de worsteling qua registreren maar er is weer hoop!!
Maar ze hebben je dus wel geholpen. Had je de international department aan de foon? Die zijn echt aardig, er zit er zelfs 1 die Duits spreekt
Fout verholpen is registreren een kat int bakkkie. Zodra de DNA enz gedaan is hihihi. Succes ermee.