barrel Race / pole Bending wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
311804
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-02-20

barrel Race / pole Bending wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-20 13:55

hoi hoi ,
ik rij normaal gesproken altijd in Duitsland bij de ESRCA de speedrodeo wedstrijden.
maar ik ben wel benieuwd of er ook in Nederland en dan omgeving (drenthe-Friesland-groningen) ook Barrel Race / Pole Bending wedstrijden zijn?
ik weet wel dat in Emmer Compascuum deze wedstrijden soms worden gedaan maar daar komen meestal niet zoveel mensen aan meedoen.
dus weten jullie nog een plek waar ze deze wedstrijden soms doen?

troi
Berichten: 17007
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: barrel Race / pole Bending wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:45

Nee, het wordt zelden gedaan in NL. Eens per jaar is er ter hoogte van Emmen in Duitsland wel een groot toernooi in het eerste weekend van augustus. Bij Junkern-Beel. Maar dat is dit jaar vanwege corona niet doorgegaan.

311804
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 17:50

troi schreef:
Nee, het wordt zelden gedaan in NL. Eens per jaar is er ter hoogte van Emmen in Duitsland wel een groot toernooi in het eerste weekend van augustus. Bij Junkern-Beel. Maar dat is dit jaar vanwege corona niet doorgegaan.


ja dit wist ik indd , dat is ook van de ESRCA van die club ben ik ook lid , maar t leek me wel leuk ook een keer in NL een wedstrijd te doen :D

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Re: barrel Race / pole Bending wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:14

Ik weet alleen van de wedstrijden bij De stijgbeugel in emmer compascuum.
twee weken geleden waren er inderdaad niet veel deelnemers bij de speedevents, 3 of 4 mensen per onderdeel (pole bending, barrelrace en flagrace)
En misschien dat er bij de silver ranch in oosterwolde wel eens wat georganiseerd word.
Sowieso kun je The Cowgirls even volgen op facebook. Zij organiseren vaak de westernwedstrijden in Friesland, Groningen en Drenthe

311804
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 18:16

Laurora schreef:
Ik weet alleen van de wedstrijden bij De stijgbeugel in emmer compascuum.
twee weken geleden waren er inderdaad niet veel deelnemers bij de speedevents, 3 of 4 mensen per onderdeel (pole bending, barrelrace en flagrace)
En misschien dat er bij de silver ranch in oosterwolde wel eens wat georganiseerd word.
Sowieso kun je The Cowgirls even volgen op facebook. Zij organiseren vaak de westernwedstrijden in Friesland, Groningen en Drenthe


ja dat van the cowgirls wist k indd :D maar van de silver ranch nog nooit gehoord dus ik ga zeker even kijken . thnx :o

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Re: barrel Race / pole Bending wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:21

Ik hoop dat je wat passend kan vinden.
lijkt mij ook tof om een keer voor de gein mee te doen, dus als je iets vind hoor ik het ook graag :D

311804
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 19:14

Laurora schreef:
Ik hoop dat je wat passend kan vinden.
lijkt mij ook tof om een keer voor de gein mee te doen, dus als je iets vind hoor ik het ook graag :D


ik ga het bij houden op dit forum :j