[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noisy

Berichten: 5406
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:36

Dat van Goldenway was toch al langer bekend? Daar komt een asielzoekerscentrum of zoiets.
Heel erg zonde en erg sneu voor de familie Putman die er zoveel tijd en geld in hebben gestoken.

Justkid, gelukkig bleef ze bij je. Eén van je grootste nachtmerries dat ze wegrennen, althans, voor mij in ieder geval.

Hier doen we op dit moment niet zoveel, veel te warm {:}

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:41

De immigrantenwoningen waren geloof ik juist van de baan, er was een nieuwe investeerder die het voortbestaan van GoldenWay mogelijk maakte. Waar het op stukgelopen is nu weet ik niet en wil ik ook niet over speculeren natuurlijk. Is gewoon erg jammer, was een mooie locatie en heb daar nog mijn allereerste western wedstrijd gereden :D er blijft zo gewoon zo weinig over :(

Ik ben ook benieuwd wat ze gaan doen met de les vanavond. Is wel pas kwart voor 8 maar pfoe {:} {:}

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101855
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 11:33

Is qua temperatuur wel beter dan...

CBarrelracer

Berichten: 286
Geregistreerd: 07-01-13
Woonplaats: opmeer

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 17:27

zou afgelopen maanden de opleiding doen bij goldenway maar dat gaat nu ook ergens anders heen, ben benieuwds naar waar.
hier erg rustig aan gedaan ivm de hitte
gisteren met jetalito een buitenrit gereden bij egmond aan zee was aardig warm maar echt heerlijk en hadden we beide even nodig
Afbeelding

volgende maand word djoline 3 jaar en dan gaan we rustig aan beginnen met het zadel.
ze is ontzettend veranderd <3

27 juni 2018 (1 jaar)
Afbeelding

29 mei 2019
Afbeelding

19 mei 2020
Afbeelding

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 20:23

Allerlei westernlocaties verdwijnen -O-
Madepolder al een paar jaar geleden (daar ben ik ooit begonnen met western rijden). En nu inderdaad GoldenWay. Waar moeten al die western ruiters en paarden naartoe? Daar stonden er behoorlijk veel %) En er is al zo weinig keus...


Wat leuk CBarrelracer, ik heb ook een Jetalito nakomeling gehad! Hoe is zijn karakter? Die van mij was echt uiterst cool, schrok nooit ergens van. Heel braaf ook. Maar wel met een dominant randje. Heerlijk paard!




Nova kreeg vandaag een nieuw stuk wei. Toen ging ze toch even uit haar dak :') Ik hield mijn hart vast (vind dat toch eng met die blijvende blessure.. aan de andere kant; ze is toch al kapot en als idioot doen haar happy maakt :Y) ik ga haar niet haar vrijheid ontnemen). Maar wat een race monster. Kon nou niet echt merken dat ze ergens last van had.
Nadat ze volledig uitgeraasd was stortte ze zich op het lekkere verse en lange gras :D
Met haar onschuldige blik :+
Afbeelding

Afbeelding

En nog een foto van afgelopen weekend toen ik haar ging ophalen van de kliniek. Ze wilde dus niet mee de trailer in, en dan krijg je deze blik toegeworpen :Y) Met haar moet ik altijd even een 10-15min geduld hebben voor ze erop staat. Ze is opnieuw geinsemineerd dus nu weer wachten tot 8 juli
Afbeelding

floorsil

Berichten: 2643
Geregistreerd: 22-10-04

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 20:35

Bedankt voor de reacties ik ga met zo contact opnemen! Had blijkbaar de eerste paar keer heel blond over de lessen heen gekeken en alleen bij diensten gekeken en daar staat het niet tussen. Nogmaals dank!

CBarrelracer

Berichten: 286
Geregistreerd: 07-01-13
Woonplaats: opmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 21:20

Emita schreef:
Allerlei westernlocaties verdwijnen -O-
Madepolder al een paar jaar geleden (daar ben ik ooit begonnen met western rijden). En nu inderdaad GoldenWay. Waar moeten al die western ruiters en paarden naartoe? Daar stonden er behoorlijk veel %) En er is al zo weinig keus...


Wat leuk CBarrelracer, ik heb ook een Jetalito nakomeling gehad! Hoe is zijn karakter? Die van mij was echt uiterst cool, schrok nooit ergens van. Heel braaf ook. Maar wel met een dominant randje. Heerlijk paard!




Nova kreeg vandaag een nieuw stuk wei. Toen ging ze toch even uit haar dak :') Ik hield mijn hart vast (vind dat toch eng met die blijvende blessure.. aan de andere kant; ze is toch al kapot en als idioot doen haar happy maakt :Y) ik ga haar niet haar vrijheid ontnemen). Maar wat een race monster. Kon nou niet echt merken dat ze ergens last van had.
Nadat ze volledig uitgeraasd was stortte ze zich op het lekkere verse en lange gras :D
Met haar onschuldige blik :+
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En nog een foto van afgelopen weekend toen ik haar ging ophalen van de kliniek. Ze wilde dus niet mee de trailer in, en dan krijg je deze blik toegeworpen :Y) Met haar moet ik altijd even een 10-15min geduld hebben voor ze erop staat. Ze is opnieuw geinsemineerd dus nu weer wachten tot 8 juli
[ Afbeelding ]


de mijne heeft helaas een geschiedenis maar nu is hij heel cool en braaf ik kan echt lezen en schrijven met hem.
hij schrikt ook nergens van maar kan wel goed overdrijven haha
welke nakomeling heb jij gehad?
jetalito is jetalito jet set x jewel pebbles drum (red pebbles)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101855
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 21:59

Ik ben een beetje verliefd op Djoline! <3

Maar ook erg op King. :+:

Afbeelding

Wranglerbutt

Berichten: 10387
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 07:53

Leuke foto Marlies! +:)+
Je hebt echt een klik met King hè? :+:

Leo

Berichten: 50176
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 08:46

Djoline wordt erg knap zeg!!

Wat een leuke foto van jullie Marlies!! Knap paard is het!

Ik duim mee dat Nova nu wel drachtig is Emita!
En ze was blij met haar vrijheid dus :))


Verder heb ik nog hele leuke rijfoto's van Gentle gezien. Wat gaat hij goed zeg, en hij wordt steeds knapper!


Zo zonde dat Goldenway nu toch echt verdwijnt... Prachtige accommodatie, eeuwig zonde.

Verder steeds wel in het topic gekeken maar kom steeds niet toe aan reageren. :o sorry als ik nog iets gemist heb!

Wij gaan gestaag verder, weinig nieuws. We hebben gelukkig weer les ook, na een paar maanden zonder hebben moeten doen ivm corona. Echt fijn dat we weer door kunnen!
Soms geeft Rock me het idee dat ik echt niet kan rijden en er beter mee kan stoppen. :+ Maar afgelopen week met les toch weer fijn kunnen oplossen en echt weer lekker samen gewerkt.
Met deze warme dagen heeft hij lekker vrij, maar gister wel heerlijk wezen zwemmen:
Afbeelding

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:59

tuija_r schreef:
Ik vind de namen van quarters zo leuk, grappige ideeën :j

Leuk dat je nu een passende zadel hebt Lieke565, veel rijplezier!

Sjiek halster Gerliev!

Ik wil zo graag rijden, jullie verhalen maken mij jaloers haha :') Behalve justkid _O- Mijn gips komt volgende week donderdag af, hopelijk krijg ik een groen licht om weer te gaan rijden. Gelukkig is Ali heel zacht, dat helpt al enorm want spierkracht heb ik niet meer :') En mijn jaarling merrie komt vanavond, zo spannend!!!


Ik hoop dat je er bijna uit mag. En wat leuk dat je jaarlingen komen

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:01

CBarrelracer schreef:
zou afgelopen maanden de opleiding doen bij goldenway maar dat gaat nu ook ergens anders heen, ben benieuwds naar waar.
hier erg rustig aan gedaan ivm de hitte
gisteren met jetalito een buitenrit gereden bij egmond aan zee was aardig warm maar echt heerlijk en hadden we beide even nodig
[ [url=m/PqJOrV.jpg]Afbeelding[/url] ]

volgende maand word djoline 3 jaar en dan gaan we rustig aan beginnen met het zadel.
ze is ontzettend veranderd <3

27 juni 2018 (1 jaar)
[ [url=m/VqrX9J.jpg]Afbeelding[/url] ]

29 mei 2019
[ [url=m/CLIgIK.jpg]Afbeelding[/url] ]

19 mei 2020
[ [url=m/klHswF.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leukerd. Is inderdaad flink veranderd!

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:03

Bellatrix schreef:
Ik ben een beetje verliefd op Djoline! <3

Maar ook erg op King. :+:

[ Afbeelding ]


Hele mooie foto <3

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:03

Leo schreef:
Djoline wordt erg knap zeg!!

Wat een leuke foto van jullie Marlies!! Knap paard is het!

Ik duim mee dat Nova nu wel drachtig is Emita!
En ze was blij met haar vrijheid dus :))


Verder heb ik nog hele leuke rijfoto's van Gentle gezien. Wat gaat hij goed zeg, en hij wordt steeds knapper!


Zo zonde dat Goldenway nu toch echt verdwijnt... Prachtige accommodatie, eeuwig zonde.

Verder steeds wel in het topic gekeken maar kom steeds niet toe aan reageren. :o sorry als ik nog iets gemist heb!

Wij gaan gestaag verder, weinig nieuws. We hebben gelukkig weer les ook, na een paar maanden zonder hebben moeten doen ivm corona. Echt fijn dat we weer door kunnen!
Soms geeft Rock me het idee dat ik echt niet kan rijden en er beter mee kan stoppen. :+ Maar afgelopen week met les toch weer fijn kunnen oplossen en echt weer lekker samen gewerkt.
Met deze warme dagen heeft hij lekker vrij, maar gister wel heerlijk wezen zwemmen:
[ [url=m/alogHr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat zwemmen zou ik ook wel willen doen

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 08:36

CBarrelracer, wat heerlijk op het strand zeg! Ik zou willen dat ik daar in de buurt woonde maar helaas :+

Emita, die trailer foto _O- hopelijk heeft de nieuwe insemintatie gepakt!

Bellatrix wat een lieve foto <3

Leo wat een lekker water daar zeg!


Hier even niks te melden, niks gedaan met de hitte :+ Zondag komt Luckyshots langs voor een fotoshoot! Als het weer een beetje normaal doet gaan we naar de rivier. Maar de voorspellingen zijn niet zo goed momenteel -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101855
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 08:41

Nee klopt, ze verwachten slecht weer. Morgen ook en morgen heb ik een stalshoot in Noordwijk. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101855
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:20


sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:51

mooie foto's Bellatrix!
Djoline is mooi <3
haha, wat een dondersteen, Nova :D Hopelijk is ze nu drachtig. Ik heb er ook eentje die nu voor de derde keer mag :(
je hebt Gentle leuk aan het lopen, CL!

Hier niet zoveel nieuws. Hengst nog steeds lekker met vakantie op de wei, die wordt dit jaar niet meer geshowd. Ik leen wel het paardje van hubbie eens O:)
De dames met veulentjes maken het goed, behalve dat Maggy, toen ze net bevallen was, een van mijn cavaliertjes opeens uit mijn handen sleurde. Gelukkig heeft Joyke hard in Maggys neus gebeten, waardoor ze haar greep moest lossen en ik haar uit de stal kon sleuren. Joyke is OK en Maggy heeft nu 7 nietjes in haar neus.
Merrie en hormonen :roll: ~~}>

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4163
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 20:16

Hopelijk is ze deze keer wel drachtig Emma! 3 maal scheepsrecht!

Waarom gaat King van stal verhuizen Marlies?

Oeps Sevke dat is zuur voor Maggy, maar inderdaad wel een beetje eigen schuld (en terecht dat je hondje van haar afbeet) haha.

Hier viel het reuze mee met het slechte weer. Af en toe wel wat regen maar heb vandaag gewoon 2 paarden in de buitenbak kunnen rijden.

Verder ook niet zoveel nieuws :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101855
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:17

Omdat ze meer all inclusive wil hebben. Ze moet nu nog teveel zelf doen en dat gaat erg moeilijk als je zelf ook nog een pensionstal te runnen hebt.

Denk dat hij dinsdag gaat verhuizen...ben zo benieuwd hoe lang het duurt voordat hij op de nieuwe stal gewend is...

noows
Berichten: 54
Geregistreerd: 25-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 20:29

Hoi Hoi! Ondanks dat ik bokt normaal bijna niet gebruik zou ik graag met jullie mee komen kletsen!

Mijn naam is Ellen en ik ben trotse eigenaar van twee prachtige paardjes: Een 20 jarige ruin en sinds een maand ook een jaarling hengstje. Nadat ik de oude ruin genaamd Sjef ongeveer 10 jaar geleden ingepikt heb van mijn moeder :P , zijn we omgeschakeld naar western rijden. We hebben een enkele wedstrijd gereden, maar door een harde val in deze tijd, was ik niet meer in staat om fanatiek te blijven rijden. Door blijvende hoofdpijn van de val en mijn studie hebben Sjef en ik het bij ontspannende buitenritjes gehouden de afgelopen jaren. Nu mijn studie bijna klaar is, begint het toch wel weer te kriebelen om weer wat meer met paarden aan de slag te gaan... en toen liep ik toch per-on-geluk tegen een advertentie aan van het jaarling hengstje waar ik opslag verliefd op was. Jullie kunnen wel raden hoe dat afgelopen is :D

Hierbij een foto van ons drietjes (ik heb mij nog-niet-zo-beachbody eventjes bedekt :P )

Afbeelding


Aangezien ik niet zoveel contacten meer heb in de western wereld lijkt het me leuk om hier mee te kletsen! Ik ben ook weer rustig op zoek naar een fijne plek om te lessen, dus als iemand nog iets weet rondom de achterhoek/Enschede?

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 21:06

Welkom noows!

Die kleine is echt leuk <3
Zoek je les aan huis?

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 21:29

Oh wat een leukerd die jaarling! Wat voor afstamming heeft hij?

Vandaag na lang wachten eindelijk mijn ventje opgehaald <3
Even paar dagen tot rust komen en wennen en dan rustig aan beginnen weer met conditie opbouwen.

18 juli staat onze eerste les van Karel Bauer. Ben erg benieuwd!


Afbeelding

Als ze gewend zijn komen ze samen te staan.
Afbeelding


Dus zal nu vast actiever mee praten :=

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:04

Zamors wat fijn! Op naar vele kilometers met elkaar :D

Wij hebben vandaag een fotoshoot gehad met fantastisch weer! Ik ben echt super benieuwd hoe de foto's zijn geworden. Mr T was erg fanatiek in ieder geval
Afbeelding

Gerliev

Berichten: 329
Geregistreerd: 16-12-19

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:10

@marlies, ik zag ergens mooie fotos van jou en king voorbij komen! <3

@noows, welkom!!! Leuk stel heb je! :)) zoek je indd les aan huis? Ik woon zelf aan de andere kant van Overijssel.

@Zamora, spannend zo een eerste les, waar in Overijssel zit jij?

@Lagonda, o heerlijk dat je lekker het water in kan! Gaat hij er makkelijk in? Ben benieuwd naar de fotos! :))

Wij hebben gister ook even wat fototjes gemaakt.


Afbeelding
Afbeelding