[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:42

Thx allemaal, vandaag heerlijk gereden met mijn nieuwe zadel. Wel even wennen, zit hulpen komen opeens nog sneller door en ik moest even uitproberen welke lengte van beugels het beste zat.

Zoals beloofd een foto van Lucky met zijn nieuwe zadel.
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:43

Knappe Lucky! :+:

Mooie foto van Rock Leo!!

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:46

ClauH schreef:
Mooi zadel hoor, ben benieuwd hoe het hem staat!

Barrelracen zou ik graag eens een clinic van willen volgen zodra alles weer "normaal" is. Listo kan enorm fel worden dus ik ga dit niet zomaar zelf doen.

Stoere Joy ook met die vlag :)F.

Net terug van stal en weer heerlijk gereden. Ik ben de snelle cirkels aan het oefenen, ze gaat graag plat door de bocht namelijk. Gaat wel steeds beter.
Ik ben na 10 jaar nog steeds zo gek op die stomme merrie :o

[ [url=m/U5p6CQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ook een listo Lena!

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:49

Lr mooie zadel. Ik ben ook op zoek naar een bob avilla zadel. Is nog niet helemaal een succes.

Ik heb vandaag weer heerlijk buitengereden met een stalgenoot je. Heerlijk!Afbeelding
Gelukkig is de hengstigheid over en gaan we morgen weer trainen in de bak.

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:14

Citaat:
Ik heb ook een listo Lena!


Fotooo :Y)

Wat een prachtige foto Leo <3

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:45

Lieke565 schreef:
Lr mooie zadel. Ik ben ook op zoek naar een bob avilla zadel. Is nog niet helemaal een succes.

Ik heb vandaag weer heerlijk buitengereden met een stalgenoot je. Heerlijk![ [url=m/NkK0SS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig is de hengstigheid over en gaan we morgen weer trainen in de bak.


Ja er zijn niet heel veel Bob's zadels tweedehands te koop, of ze zijn al onwijs afgereden. Had echt mazzel dat dit zadel net binnen was bij Arthur. Verbaasde me er echt over hoe weinig gebruikssporen te zien zijn op het zadel, het was alleen echt smerig.
Ik hoop in ieder geval weer heel wat jaren voort te kunnen met dit zadel :D

My_Little_P

Berichten: 1242
Geregistreerd: 25-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:35

MissYvette4u schreef:
My_Little_P schreef:
Quiz moet binnenkort naar het dekstation om te springen. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan! Heb dat nog nooit met hem gedaan. Weet iemand hier eigenlijk waarom dat zo zwaar voor ze is? Tenminste dat begrijp ik altijd!


Ik heb nog filmpjes van Quiz toen Edje ‘gemaakt’ werd @ het dekstation :D zodra mn server het weer doet stuur ik je ze toe :Y)


Oeh leuk!

Ik heb ook een Bob's, maar dan een custom. Heb m 7 jaar geleden op de kop kunnen tikken en vind m nog steeds een van de mooiste zadels die ik ook heb gezien. Krijg er ook altijd opmerkingen over. Was even een investering, maar dubbel en dwars waard! Hij lag op Sjaak goed en ook op Quizy ligt ie als een huis en zij zijn echt heel erg verschillend van bouw.

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:56

Gimme_Joy: Oh wat een knap broertje voor Joy!
Zelf was ze trouwens ook een dotje als veulen. <3

LuckyReining: Mooi zadel hoor! Staat hem erg leuk, maar ik denk dat je alles wel kwijt kan op die gave knol van jou. :))

ClauH: Klinkt erg leuk als ze plat de bochten in gaat, vooral voor jou... _O-

Leo: Fijn dat Rock geen last meer lijkt te hebben van zijn ongelukje. Het kunnen toch brokkenpiloten zijn die paarden he... :=
Hij ziet er echt goed uit hoor, prachtig dier! <3 Die manen staan hem ook echt geweldig! :D

Lieke565: Heerlijk groen zeg die omgeving! Ik vind de lente het mooiste seizoen om te gaan wandelen, hoe alles weer mooi in bloei komt na de winter. Prachtig...

Ik ben vandaag aan de hand gaan wandelen met Aliaa, maar die had haar buikje zo rond gegeten met gras, dat ze eerder liep te slaapwandelen. :') Morgen ga ik een nieuwe poging doen. _O-

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:47

ClauH schreef:
Citaat:
Ik heb ook een listo Lena!


Fotooo :Y)

Wat een prachtige foto Leo <3


Afbeelding

Afbeelding

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:15

Ook al van goud :D

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:27

Wat een mooie foto's allemaal! <3 Leo die van jou is echt :~ :~ :~

Mooi zadel LR! Daar ga je vast veel plezier van hebben *\o/*

Uitslag in-hand trail: zonder doutjes hadden e met een score van 77 4de geworden. Van de 27. Nou ja. Case closed, op naar de volgende :')

Joy liep van het weekend ook niet helemaal lekker (knikken op linksvoor -O- ) we waren net lekker bezig, dus ik zag de bui alweer hangen...

Net heeft bijrijdster gelongeerd, ze zag niks geks. *\o/*

Dus morgen ga ik longeren en Naom is er dan bij (die was er gister ook bij, dus die kan mooi het verschil zien. Heerlijk hoor trainster op stal, Joy heeft meteen een lekkere equissage gehad)

Helaas dus niet kunnen lessen gister. Maar bon. Veel belangrijker dat Joy goed is +:)+

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:37

Thx allemaal voor de leuke reacties op ons nieuwe zadel.

@Lieke, leuk paard, grappig ook om te zien, ze heeft een beetje dezelfde uitstraling als de moeder van Lucky ( ook een dochter van Listo Lena) alleen is zij zwart, ook zonder aftekeningen.

@GJ, wat vervelend dat je niet helemaal lekker liep gisteren. Hopelijk loopt ze vanaf nu weer goed.

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:59

Oh een Bobs :~ mooi!
Ik ben benieuwd waar ik zaterdag mee thuis kom, ze is zo breed ik hoop dat er iets is wat past en wat ik kan betalen :=
LR jouw paard heeft een behoorlijk wit hoofd over de ogen ook, kan hij wel horen? Ik begreep dat er een grotere kans op doofheid is als het wit helemaal over de ogen komt.
Gunner is ook doof toch?

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 23:27

Ooh mooi zadel! Staat 'm goed. :D

Fijn dat Rock lekker buiten kon genieten Marylon, zo te zien had hij het gas weer gevonden (en het gras, nav je topic :Y) )

Lieke - mooie pony! heerlijke foto zo tussen de oortjes.

Retje :') food coma. Ik hou ook onwijs van de lente. Ik vind het vaak qua warmte ook precies goed, niet te koud en ook niet te warm/benauwd dat je niks kan. Van mij mag het altijd wel lente zijn <3

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 23:39

justkid schreef:
Oh een Bobs :~ mooi!
Ik ben benieuwd waar ik zaterdag mee thuis kom, ze is zo breed ik hoop dat er iets is wat past en wat ik kan betalen :=
LR jouw paard heeft een behoorlijk wit hoofd over de ogen ook, kan hij wel horen? Ik begreep dat er een grotere kans op doofheid is als het wit helemaal over de ogen komt.
Gunner is ook doof toch?


Ja klopt Gunner was doof. Maar Lucky gelukkig niet. Ik wilde ook geen doof paard dus daar ook bewust naar gezocht.

Waar ga je zaterdag naar toe voor een zadel? Ook naar Arthur? Kan me niet voorstellen dat je daar niet zal kunnen slagen, hij heeft zo ontzettend veel liggen.

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 06:51

Wij zijn weer druk bezig met longeren en wandelen. Moet zeggen dat ze zich bij mij dus nog wel goed gedraagd. Ze is wel veel heter en alerter maar wel braaf. Aan de longe ook een paar keer vliegen maar ho was ho.

Afbeelding

En ik ben blijkbaar zeer vermoeiend... :+

Afbeelding

tuija_r
Berichten: 66
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 07:33

@GJ: haha ja ik had het ook gerekend, balen! Volgende keer beter :)

Wij waren met 75,5 punten op gedeelde 7e plek van 27 deelnemers. Zeker niet slecht, maar ik had toch stiekem een hogere plaatsing verwacht. In iedere geval, ontzettend trots op Ali. Hij doet het zo goed de afgelopen tijd <3 Kan niet wachten tot dat western horsemanship opnieuw komt, gezien dat hij nu veel beter loopt dan de vorige keer.

Mooie foto's allemaal!

Leo

Berichten: 50157
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 08:08

Bedankt allemaal! :D
@Retjeshorse: ik ben nog steeds blij met zijn manen maar ik ben zó slecht in knippen :') het is echt beschamend.
Ik wil het deze zomer iig nog kort houden en twijfel nu heel erg het daarna weer te laten groeien of niet := Dit staat hem goed en is lekker fris voor hem. En buiten eens in de paar weken knippen weinig onderhoud. En ik vind van die groeiende half hangende manen echt de horror :') maar lange manen blijf ik ook een zwak voor houden.
Ik laat nu iig een hengstenlok groeien op zijn schoft, kan ik meteen polsen hoe hard het weer groeit.

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:27

Mooi zadel, LR!
Ik heb twee Bobsen, maar rijd toch net iets liever met mijn Triple Crown zadel :)
Arthur heeft idd veel liggen, maar voor zadels zweer ik bij Eurohorse.
Jullie gaan snel zeg, bijlezen is een hele klus :+

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:49

Ik heb een wild o west die ik toch wel fijn vind zitten

Ik heb met Flup een beetje in hand trail geoefend vandaag, deed ze nog best braaf hahaha
Afbeelding

Afbeelding
Ze heeft vind ik toch best nog wat spier om 6 maand stil gestaan te hebben!

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:36

Afbeelding
We gaan vandaag maar weer eens trainen in de bak.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:00

Ik heb in de bak gereden. Hij moest nu beschermers om van de eigenaresse. Hij liep van de week niet helemaal lekker vond ze. Volgens haar vindt hij de bak te zwaar. Is hij ook wel een beetje. En hij schudt steeds met zijn hoofd, we denken aan een pollenallergie ofzo. Rijdt heel irritant zo.

Iemand vroeg naar het merk van mijn pad, dat is dus een Pools.
Afbeelding

Zo zag meneer eruit vandaag:

Afbeelding

Hij heeft deze beschermers:

Afbeelding

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:12

leukleuk foto spam!
LR fijn dat hij gewoon kan horen, een doof paard lijkt me lastig ook.
hoikimmy wat fijn dat ze bij jou gewoon braaf is.
Leo gewoon weer heel kort doen, dat staat hem echt stoer.
Flup is knap!
Had je paard er zin in Lieke? :D
handige beschermers Bellatrix, hij heeft ook een flinke scheur in zijn hoef of lijkt dat zo.

Ik ga naar CountryMill in Nijkerk. Herman heeft me met Kid ook altijd heel goed geholpen en het is tamelijk dichtbij. Arthur is wel heel ver weg en eerlijk gezegd vind ik het geen fijne man.

Ik ben vandaag alleen met Elsie op pad geweest voor het eerst. Ze kijkt overal naar maar is nergens van onder de indruk.
Ze wil alleen vooral veel galopperen en niet zo goed weer terug komen dus dat is nog wel even een oefen dingetje. Maar ze voelt enorm vertrouwd, en dat voor een bijna 4 jarige die nog nooit van het erf was geweest voor ik ze kocht. Ik heb het laatste stuk ook zonder bit en met touwhalster gereden. Heerlijk paard.Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:19

Wat goed Corrie!! Wat super dat je haar al zo vertrouwd! En zij jou natuurlijk!

Ja, hij heeft een scheur in zijn hoef Die was erger maar is al wat verbeterd. Had ooit een hoefzweer ofzo geloof ik.

My_Little_P

Berichten: 1242
Geregistreerd: 25-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:48

Wat een knapperd, jumpyhorse, ziet er inderdaad niet slecht uit ongetraind.

Dat is een bekende omgeving, Lieke :D

Ik ben ook geen grote Arthur fan qua zadels en passen, al heeft ie wel geweldig veel liggen, dus je slaagt wel altijd.

Mooie pad Bellatrix.
Dat schudden van allergieën(of waardoor het ook wordt veroorzaakt) ken ik helaas genoeg maar al te goed. Sjaak heeft dit zo erg dat hij niet meer wordt gereden (headshaking).

Toch een mooi resultaat tuija_r!