[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 18:53

Ik heb ook de mail van de WRAN gelezen. Nu ben ik nog niet zo lang lid en weet ik niks van het verleden, maar het klonk wel erg serieus. Ik zou met alle liefde de penningmeester functie op mij willen nemen, maar ik heb daar simpelweg de tijd niet voor. Er zitten voor mij nu al te weinig uren in één dag en wil en kan ook niet kiezen wat ik daar dan voor op zou moeten geven :o

Wij zitten ondertussen midden in klussen nieuw huis, verhuizen en oude huis opleveren. Ik wil heeel graag de virtual starten, maar dan moet ik morgen ochtend opnemen aangezien er weer veel regen aan komt wat de bak niet zo fijn vind :roll:

Wie doen er nog meer mee aan de WRAN Virtual Winter Show?

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 19:15

xxPaige schreef:
Ik heb ook de mail van de WRAN gelezen. Nu ben ik nog niet zo lang lid en weet ik niks van het verleden, maar het klonk wel erg serieus. Ik zou met alle liefde de penningmeester functie op mij willen nemen, maar ik heb daar simpelweg de tijd niet voor. Er zitten voor mij nu al te weinig uren in één dag en wil en kan ook niet kiezen wat ik daar dan voor op zou moeten geven :o

Wij zitten ondertussen midden in klussen nieuw huis, verhuizen en oude huis opleveren. Ik wil heeel graag de virtual starten, maar dan moet ik morgen ochtend opnemen aangezien er weer veel regen aan komt wat de bak niet zo fijn vind :roll:

Wie doen er nog meer mee aan de WRAN Virtual Winter Show?

Jammer, misschien in de toekomst!
Zag wel dat ze ook eventueel functies nog zouden onderverdelen, maar als ik het zo hoor ben je echt heel druk haha.

Ik doe mee! Showmanship at halter l3 en l2, maar verwacht er niet te veel van want filmen was ook gelijk de 1e keer oefenen na 4 maanden haha.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101885
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 19:17

Ik heb er ook geen tijd voor met een fulltime baan. En ik kan het ook helemaal niet, heb geen ervaring daarin en verstand van. :+

MissYvette4u

Berichten: 2985
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 19:56

Kan iemand mij de uitnodiging vd WRAN ledenvergadering sturen?
Ik heb alleen de vervolgmail gehad van 5 feb gehad, en nog geen reactie van WRAN zelf op mijn verzoek om de originele uitnodiging.

Hopelijk gaan ze nog wel door, er zijn al zo weinig (leuke) wedstrijden
Ondanks weinig training start ik as zondag toch wel, al is het om te oefenen

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 19:58

MissYvette4u schreef:
Kan iemand mij de uitnodiging vd WRAN ledenvergadering sturen?
Ik heb alleen de vervolgmail gehad van 5 feb gehad, en nog geen reactie van WRAN zelf op mijn verzoek om de originele uitnodiging.

Hopelijk gaan ze nog wel door, er zijn al zo weinig (leuke) wedstrijden
Ondanks weinig training start ik as zondag toch wel, al is het om te oefenen


Ik heb hem naar je gepbt!

Dat denk ik ook! Als de WRAN weg valt blijft er naast de rassenverenigingen niet veel over.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101885
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:01

Het zou erg jammer zijn als de WRAN stopt, ik vond de sfeer daar altijd erg leuk en het was vooral leuk om het NK te fotograferen. Super gezellige dagen zijn dat!

MissYvette4u

Berichten: 2985
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:22

Dank je wel fenijro_tani! _/-\o_
Ai ik kan helaas niet, dat red ik niet met die reistijd.

Ja inderdaad Bellatrix, vanwege die gezelligheid op het NK ben ik lid geworden en wil ik het NK op zn minst een keertje te paard meemaken :))

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:23

Ze hebben onlangs het NK op de site gezet, mochten ze toch stoppen hoop ik dat ze die in ieder geval nog door laten gaan, dan kan je met de groep toch een soort afscheid nemen van een tijdperk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101885
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:31

Ik zie idd dat het NK op de agenda staat. Maar zonder bestuursleden kunnen ze die ook niet organiseren dus dan gaat ie gewoon niet door denk ik.

juniper

Berichten: 1579
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: USA

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 21:12

Voor de gene die twijfelen over het opnemen van een functie; ik ben zelf secretaris en onderdeel van de show committee van onze appaloosa club en het is echt heel erg leuk! En zo veel tijd kost het niet.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 21:31

juniper schreef:
Voor de gene die twijfelen over het opnemen van een functie; ik ben zelf secretaris en onderdeel van de show committee van onze appaloosa club en het is echt heel erg leuk! En zo veel tijd kost het niet.

Het leek mij ook wel leuk maar kreeg een gekkige mail terug dus ik wacht de leden vergadering af, mochten ze nog omhoog zitten voor die functie wil ik altijd nog overwegen.

Loody
Berichten: 2622
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: @home

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:08

Bellatrix schreef:
Het zou erg jammer zijn als de WRAN stopt, ik vond de sfeer daar altijd erg leuk en het was vooral leuk om het NK te fotograferen. Super gezellige dagen zijn dat!


Precies dit. Ik vind de sfeer al jaren erg leuk en gezellig! Geen haat en nijd of jaloezie.. dat maakt de Wran toch echt een leuke club. De NK's zijn ook echt gezellig al is het de laatste paar jaar wel wat minder geworden qua deelnemers.

Er moet nog veel gebeuren/veranderen bij de Wran en daar gaat toch echt wel werk in zitten. Maar ik denk als de functies verdeeld en gedeeld worden dat dit wel mogelijk is.

Vooral de diversiteit van de Wran is prettig. Alle onderdelen kunnen gereden worden binnen de westernsport.
De ranch onderdelen zijn nu erg populair maar nu staat ook de horse and dog trail staat op de startlijst..(wat ik natuurlijk er leuk vind)

En iedereen met wat voor ras dan ook is echt welkom.. zo zie ik dat wel binnen de Wran. Geen scheve gezichten of iets dergelijks.

Ik ben ook aanwezig bij de ledenvergadering en ben ook echt benieuwd en bereid om een steentje bij te dragen.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:35

Loody schreef:
Bellatrix schreef:
Het zou erg jammer zijn als de WRAN stopt, ik vond de sfeer daar altijd erg leuk en het was vooral leuk om het NK te fotograferen. Super gezellige dagen zijn dat!


Precies dit. Ik vind de sfeer al jaren erg leuk en gezellig! Geen haat en nijd of jaloezie.. dat maakt de Wran toch echt een leuke club. De NK's zijn ook echt gezellig al is het de laatste paar jaar wel wat minder geworden qua deelnemers.

Er moet nog veel gebeuren/veranderen bij de Wran en daar gaat toch echt wel werk in zitten. Maar ik denk als de functies verdeeld en gedeeld worden dat dit wel mogelijk is.

Vooral de diversiteit van de Wran is prettig. Alle onderdelen kunnen gereden worden binnen de westernsport.
De ranch onderdelen zijn nu erg populair maar nu staat ook de horse and dog trail staat op de startlijst..(wat ik natuurlijk er leuk vind)

En iedereen met wat voor ras dan ook is echt welkom.. zo zie ik dat wel binnen de Wran. Geen scheve gezichten of iets dergelijks.

Ik ben ook aanwezig bij de ledenvergadering en ben ook echt benieuwd en bereid om een steentje bij te dragen.


Precies dat! Nergens anders heb ik me zo welkom gevoeld met mijn pony. Op veel plekken word je toch een beetje veroordeeld dat je geen luxe rijpaard hebt.
Bij de WRAN ben ik altijd met open armen ontvangen, en met mij heel veel mensen.
Het zou zo zonde zijn als we dat kwijt raken.
Waar kan je nog meer zeggen dat je op een wedstrijd, en zelfs een NK door mensen in dezelfde klasse en uit andere onderdelen wordt aangemoedigd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101885
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 06:28

Nou bij de DAWRA is de sfeer ook top!

Loody
Berichten: 2622
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: @home

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:22

Bellatrix schreef:
Nou bij de DAWRA is de sfeer ook top!


Geloof ik meteen. Ben ik ook weleens gestart. Was ook erg gezellig.

miereneter

Berichten: 2567
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:50

Dat kan ik beamen. Niet als deelnemer, maar als vrijwilliger een NK meegemaakt, en de sfeer was heel goed.

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 18:15

Sorry, ik kan niet mee praten over WRAN of dergelijke. Nooit mee in aanmerking gekomen.

Zijn er hier mensen die Vitalbix voeren? Hoor graag meer. Heb vandaag een advies gekregen.

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 19:27

Hier ook geen wran ruiter. Ik zal met Lilo alleen NQHA en NRHA gaan doen volgend jaar ofzo.

Denies je mag mij wel berichtje doen. Wij hebben hele tijd vitalbix gevoerd op stal.

Ik zit weer veilig terug op mijn roze wolk, degene die mij op fb of insta hebben zullen het misschien gezien hebben maaaar galop is bevestigd ! En foei wat zit die pony al lekker en stabiel. Vanaf volgende week gaan we twee keer per week aan de bak maar ik ben al zo onder de indruk. Wendy vraagt heel weinig van haar in de tussentijd, echt alleen basis stap, draf, galop maar ze laat zelf echt al mooie dingen zien.

Sirius_

Berichten: 10953
Geregistreerd: 09-01-01

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:00

Ik heb je weer even toegevoegd Kimvicious. Ziet er goed uit <3 wat een braaf paard ook. Vond je het niet spannend, eerste keer gangen uitproberen?
Daar kijk ik wel tegenop, de angst dat Luna vreselijk zit, ik heb snel fysieke klachten. Lijkt me echt erg, in de omgang is ze mijn droompaard haha.

Ik zag de Magnoliahoeve voorbij komen, ik haak graag een keer aan <3 volgende maand hoop ik mijn trailer rijbewijs te halen. Komend jaar hoop ik echt een paar keer met Luna op pad te kunnen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101885
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:04

Het is jammer dat je niet op een lespaard de trailtuin mag doen.

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:11

Sirius_ schreef:
Ik heb je weer even toegevoegd Kimvicious. Ziet er goed uit <3 wat een braaf paard ook. Vond je het niet spannend, eerste keer gangen uitproberen?
Daar kijk ik wel tegenop, de angst dat Luna vreselijk zit, ik heb snel fysieke klachten. Lijkt me echt erg, in de omgang is ze mijn droompaard haha.

Ik zag de Magnoliahoeve voorbij komen, ik haak graag een keer aan <3 volgende maand hoop ik mijn trailer rijbewijs te halen. Komend jaar hoop ik echt een paar keer met Luna op pad te kunnen.


Ik was dood nerveus, vooral omdat ik op sommige paarden in galop mijn heupen uit de kom krijg :') En de enige manier om dat te testen is te doen. Maar gelukkig is Lilo geslaagd en zat alles bij mij nog op zn plek na de les haha. Best spannend na twee jaar band opbouwen en zien opgroeien en alles had vandaag in het water kunnen vallen.
Trailtuin etc wil ik ook wel een keer met Lilo gaan doen ! En ergens echt samen zwemmen vd zomer, die staat heeeeel hoog op het lijstje.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:18

Bellatrix schreef:
Het is jammer dat je niet op een lespaard de trailtuin mag doen.

Oh is dat zo, wat jammer..


Kimvicious schreef:
Sirius_ schreef:
Ik heb je weer even toegevoegd Kimvicious. Ziet er goed uit <3 wat een braaf paard ook. Vond je het niet spannend, eerste keer gangen uitproberen?
Daar kijk ik wel tegenop, de angst dat Luna vreselijk zit, ik heb snel fysieke klachten. Lijkt me echt erg, in de omgang is ze mijn droompaard haha.

Ik zag de Magnoliahoeve voorbij komen, ik haak graag een keer aan <3 volgende maand hoop ik mijn trailer rijbewijs te halen. Komend jaar hoop ik echt een paar keer met Luna op pad te kunnen.


Ik was dood nerveus, vooral omdat ik op sommige paarden in galop mijn heupen uit de kom krijg :') En de enige manier om dat te testen is te doen. Maar gelukkig is Lilo geslaagd en zat alles bij mij nog op zn plek na de les haha. Best spannend na twee jaar band opbouwen en zien opgroeien en alles had vandaag in het water kunnen vallen.
Trailtuin etc wil ik ook wel een keer met Lilo gaan doen ! En ergens echt samen zwemmen vd zomer, die staat heeeeel hoog op het lijstje.


Ahh super fijn dat Lilo dan geslaagd is! Lijkt me heel spannend.

Lijkt me ook erg leuk, vind het leuk dat ik ook mee kan doen met mijn pony, echt voor iedereen toegankelijk!

Sirius_

Berichten: 10953
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:20

Super fijn! Geweldig hè dat alles dan zo klikt, ook onder het zadel <3
Gaan we samen met onze stoere puppies naar de trailtuin :P
Zwemmen staat hier ook op mijn lijstje. Maar ik ga binnenkort eerst maar eens in mijn eentje een rondje buiten om. Kijken hoe ze reageert op vreemd terrein of liever hoe ik reageer. Want ik ben geen held :')

miereneter

Berichten: 2567
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 02:01

Kimvicious, dat moet een heerlijk gevoel geweest zijn, ondanks de zenuwen!

Sirius, trailtuin staat ook nog op mijn bucketlist. Als paard wat meer gezien heeft én makkelijker laadt. Vorige week voor het eerst op locatie geweest (voor een WE-clinic), dat was al spannend zat voor hem. De trailhindernissen zullen niet het probleem zijn, denk ik, maar wel de vreemde locatie.

Daihyo

Berichten: 88074
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 08:59

xDenies schreef:
Sorry, ik kan niet mee praten over WRAN of dergelijke. Nooit mee in aanmerking gekomen.

Zijn er hier mensen die Vitalbix voeren? Hoor graag meer. Heb vandaag een advies gekregen.

Wat van de Vitalbix? Want die hebben meerdere producten.

Fijn Kimvicious!