Kerstsale Arthur's westernstore

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marlou_

Berichten: 2826
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:46

Tja idd, maar ik als leek vertrouwde ik Arthur dus nameten heb ik niet gedaan. :n

Anyway, om even on topic te blijven. Ik denk dat ik niet meer ga. Heb niet echt wat nodig en vond het wel leuk om even te gaan kijken maar dat is gevaarlijk. Komen nou ook niet acties voorbij waarvan ik denk wauw. Next year maybe!

Kirrr

Berichten: 6200
Geregistreerd: 30-07-07

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:49

Vriend was gisteren geweest. Verschillende dingen gezien die afgeprijsd waren maar nog steeds duurder dan in andere westernzaken... behalve de 3broeken voor €50 heeft ie dus niets meegebracht.
Vind het dan ook niet erg dat ik dit jaar er niet geraak.

Hij heeft me ook al eens een niet passend veel te duur zadel verkocht (terwijl ik mijn paard daar bij had).

xEliine

Berichten: 657
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: België

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:00

inderdaad, denk dat ze hun prijzen eerst omhoog doen met de sale en dan omlaag zodat het lijkt alsof het goedkoop is.. terwijl je online bijna alles goedkoper vindt..

DubbelFun

Berichten: 88789
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:03

@xEliine : je gaat door voor de koelkast :D

xEliine

Berichten: 657
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:07

DubbelDun schreef:
@xEliine : je gaat door voor de koelkast :D

? :P

quarterH

Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:17

je moet gewoon goed weten wat je wilt hebben en wat dingen normaal/elders kosten. je kunt echt wel leuke deals maken op sommige dingen maar je moet wel goed weten wat :-)

bv de wonpads zijn bij adje altijd een stuk duurder dan op duitse websites, zelfs in de sale.
maar ik hoorde dat de Ventech singels nu 50 euro waren, dat is wel echt een goede deal want die kosten normaal rond de 80.
gewoon goed je huiswerk doen :-)

troi
Berichten: 17026
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:26

quarterH schreef:
je moet gewoon goed weten wat je wilt hebben en wat dingen normaal/elders kosten. je kunt echt wel leuke deals maken op sommige dingen maar je moet wel goed weten wat :-)

gewoon goed je huiswerk doen :-)


Mee eens. Per slot van rekening runt arthur een zaak en geen filantropische instelling, het is ook wel aan de klant om een beetje wakker te zijn,

alyel

Berichten: 2137
Geregistreerd: 11-06-08

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 12:47

Dat is waar... Maar ik vond het vorige jaren interessanter qua koopjes.

Wel een paar back on track beschermers gekocht! Kom ik aan de kassa, rekenen ze die een stuk goedkoper aan dan ze geprijsd stonden! Toen nog maar een paar gaan halen :D
Ook de care producten (2+1), waaronder dus blijkbaar borstels ook vielen, en ik mijn slowfeeder dus gratis kreeg :D

Op zich wel goede koopjes gedaan! Maar de vorige jaren waren beter...Kon je ook met adje een deal sluiten, nu was hij veel minder geneigd iets meer van de prijs te doen!

Marlou_

Berichten: 2826
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:22

En liggen er ook proff choice beschermers afgeprijsd en bellboots?

Wranglerbutt

Berichten: 10392
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:33

quarterH schreef:
maar ik hoorde dat de Ventech singels nu 50 euro waren, dat is wel echt een goede deal want die kosten normaal rond de 80.
PC VenTech singel heb ik vorig jaar in de sale gekocht, is echt een super ding! +:)+
Één van de beste aankopen ooit :j

Binoche
Berichten: 536
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:13

Enkel de brede ventech singels zijn 49 euro. De gewone zijn 89, terwijl je ze online vind voor 67 euro... Vind het ook niet echte sale prijzen dit jaar

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:42

Je bent ook niet verplicht om iets te kopen. Wij hebben wat dingen nodig, die we toch al moeten kopen. Scheelt het, is het mooi. Zoals tie strap en off billet wil ik toch voelen. Net als de ''gewone'' teugels vind ik ze van Arthur toch altijd fijner dan bij andere shops. En tussendoor ook goede deal gekregen op bijv een diamond wool pad en wat dingetjes, dus geen nood nu. Laten ons nu niet snel verleiden tot spullen die we niet nodig hebben.
Wij kunnen het combineren morgen, maar anders weeg ik wel af of het de moeite waard is ivm brandstof tegenover verzenden.

quarterH

Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 16:25

nee hoor, heb de smalle ventech gewoon voor 50 gekregen...
helaas de maat die ik zocht niet erbij (26) maar wel een 28 meegenomen voor stalgenoot.
verder 2 paar splint boots, 2 paar bellboots, halster, touw, sheet, verzorgingsproducten en een martinggaal voor jonge paarden (zoeen die je om de nek knoopt en de ringen aan de nek zitten) gekocht. wel goed geslaagd weer!

_Melanietje_
Berichten: 666
Geregistreerd: 01-06-06

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:03

Vandaag naar Arthur geweest en lekker kunnen shoppen. Was lekker rustig nergens hoeven te wachten en hebben zelfs een paar rondjes kunnen maken. Goed geslaagd zag veel dingen maar heb toch niet meegenomen. Mijn paardje is nog in de groei zag veel leuks maar als je geen maat weet is dat zo moeilijk.
Weer voor volgend jaar gaan sparen!

Daihyo

Berichten: 88090
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:11

Zo is het voor mij ook superpony. Ik moet nog een paar dingen hebben en als ik dat goedkoper kan krijgen is het mooi. Maar laarzen wil ik passen, hoofdstel en teugels even vasthouden. Dus ik moest er toch al naartoe en dan is de sale gewoon een mooie reden om in die tijd te gaan :D

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:43

*\o/* *\o/* *\o/*

Heerlijk geshopt hoor! 2x bellboots, beschermers, spoorriempjes, laarzen en een jas voor 200,-! Laarzen waren ze zelfs vergeten... Toen ben ik terug gegaan en kreeg ik 10 euro korting. Ik had contant geld mee en had zelfs nog over. Had nog wel meer spullen kunnen kopen hoor, maar ben hier al superblij mee! :j

Afbeelding

Marlou_

Berichten: 2826
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:01

Wat heb je voor de beschermers betaald als ik zo vrij mag zijn?

_Naomi

Berichten: 68
Geregistreerd: 06-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:38

Wij waren er vanochtend en toen was het nog rustig :D tegen de middag werd het wel druk, dus toen hebben we maar afgerond. Wel wat leuke dingen gekocht :)

Bimmetje

Berichten: 4772
Geregistreerd: 28-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:01

Marlou_ schreef:
En liggen er ook proff choice beschermers afgeprijsd en bellboots?


De elites frontboots lagen er gewoon voor 109,95 dus niet echt een koopje. ;)
Gewone normale prijs.

Delaja

Berichten: 3555
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:24

Wij waren er eind van de ochtend, toch weer een leuk uitje zo!
Ik ben geslaagd bij de broeken actie, heb een mooie singel voor 25 (dat was wel echt een fijne actie!), een riem voor mezelf en een sidepull met teugels.
Alles bij elkaar was ik 160 euro kwijt, prima zeg ik zo :o

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:09

Marlou_ schreef:
Wat heb je voor de beschermers betaald als ik zo vrij mag zijn?


Bellboots 20,- en beschermers 50,-

Marlou_

Berichten: 2826
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:13

Ah bedankt, dat is opzich wel oke!

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:23

Afbeelding

Hier ook weer goed geslaagd. Waren er rond 17.30 uur en heerlijk rustig! Konden echt op ons gemak shoppen.
Chaps, zadelbontje, singel, beenbeschermers, halster + touw, hoofdstel compleet, correctional. Handschoenen.
Wij kunnen er weer even tegen !

NRJ

Berichten: 1526
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:40

alyel schreef:
Ook de care producten (2+1), waaronder dus blijkbaar borstels ook vielen, en ik mijn slowfeeder dus gratis kreeg :D


Dus de slowfeeder valt ook onder care producten? Of begrijp ik dat nu verkeerd :)

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:48

Marlou_ schreef:
Ah bedankt, dat is opzich wel oke!


Vond ik ook! Zijn wel geen professionals choice, maar voor de training zijn ze top