Ook voor de lijners, ben jij al afgevallen ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:48

Ik kom alleen maar aan!!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:49

auwwww arne ziell

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:53

Ja erg he Huilen, maar die lays chips is ook zo lekker Vingers aflikken Haha!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:54

ohwww dan is t je eigen schuld hoor Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:55

Ja wrijf het er nog maar eens in Haha!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:56

oke Haha!..

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:35

Ik ben vanaf eind januari tot maandag 20 kilo aangekomen !
Komt doordat ik nu niks mag doen vanwege mijn schouder, ik dus alleen zit/loop/slaap. Echt veel eten doe ik dus niet geen snoep, chips, vet eten.
Ik ben maandag begonnen met lijnen en ben nu al 6 kilo afgevallen Haha! .
Echt heel veel anders doe ik niet dan normaal, ik drink nu alleen veel water en bijna geen cola meer (ja afkicken is moeilijk hoor Haha!, drink 1/2 glas per dag).
We hebben een hometrainer gekocht (mag ook eigenlijk niet fietsen) en daar zit ik elke dag op.
Eigenlijk gaat het te snel maar dat is bij mij altijd zo, straks gaat het wat moeilijker.
Een aantal jaren geleden ben ik ook aan het lijnen gegaan ik was toen 40 kilo afgevallen en eigenlijk zit nu alles er weer aan.
Dus nu moet ik nog 24 kilo afvallen en dan ben ik tevreden.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:12

Ik ben afgelopen maandag ook weer begonnen. Ik woog toen 84 kilo. Ik wil er 20 af hebben. Toen ik 70 woog vond ik mezelf al veel te dik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 00:51

Vraagje:
Mijn vriend heeft een lichte vorm van overgewicht. Hij is dus begonnen met lijnen:
*drie keer per dag normale maaltijd
*heel veel water
*niet snoepen
*geen boter op brood
*geen bier op werkdagen Lachen

Maar hij valt gewoon niet af Verward We snappen er allebei niks van, hij werkt in de bouw dus beweging heeft hij genoeg. Het is ook niet zo dat vet omgezet is in spieren, is niet echt te zien Knipoog

Hoe zou dat kunnen komen? Hij eet ook genoeg dus kan het ook niet aan een ernstig verstoorde stofwisseling liggen.

Hij heeft adreno genitaal syndroom, zijn bijnieren maken bepaalde hormonen niet aan.
Hij slikt hiervoor kunstmatige cortisonen (hydro en fludrocortisol)
Zou dat de reden zijn dat hij niet afvalt?

Ben benieuwd wat jullie er van vinden want wij snappen er niks van

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:48

Vraag het eens aan je huisarts. Het klopt wel dat je hormoonhuihouding met je verbranding heeft te maken. Mijn moeder heeft een afwijking aan de schildklier. Als zij haar medicijnen niet slikt wordt ze echt heel erg dik.
Het kan dus wel een oorzaak zijn.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:34

Het lukt niet echt super Huilen Maar 1 kilo afgevallen. En ik doe nog wel zo mijn best Schijnheilig Haha!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:46

Ik ben in 4 dagen 1 kilo afgevallen!! Joepie! Dat is echt heel veel voor mij. Bij de dieetiste viel ik maar 1 kilo in de maand af.
Nog 19 te gaan......

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:48

Hebben jullie ook last van het Jojo effect? Ik kan niet eens normaal afvallen Boos!:(

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:52

nee vind j het gek je bent hardstikke jong en slank Boos! help je lichaam nou niet naar de klote want hoe meer je lijnt hoe meer je uiteindelijk aan zal komen, heeft onderzoek bewezen!!!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:56

Nee maar anders heeft elise het zo zwaar ook Haha! Shettje's kunnen toch niet veel meer dan 50 kilo dragen. Huilen
Maar als je afvalt kom je weer meer aan Verward Is dat ff k*ote

Maar uhm hoezo valt iedereen dan af? *LOL* Als dat waar zou zijn zou het totaal geen zin hebben?

Iedereen uit de klas heeft ondertussen ook een flesje water. Dat os toch heel goed meestal op school dagen drink ik 3 liter ofzo.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:48

Water is altijd goed, als je nou af wilt vallen of niet. Maar als je zo jong al met lijnen begint kom je idd snel weer aan. Ik spreek uit ervaring!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:10

nou echt lijnen doe ik niet hoor ik probeer te zorgen dat mijn gewicht stabiel op de 50 blijft Lachen
Dus nu ben ik niet aan het afvallen.

Water help wel heel goed is ook super voor je huid!

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 11:45

Hallo!

Ik ben vorig jaar Mei begonnen met lijnen.
Het gaat aardig goed vindt ik zelf. Het gaat langzaam, maar het gaat er tenminste af en komt er ook niet meer bij en daar gaat het om! Ik ben met accupunctuur wel eens 12 kg afgevallen, maar dat was er binnen een maand weer bij. Eerst werd ik uitgehongerd en vervolgens als je dan weer normaal mag eten dan vliegen de kilo's er weer op! Boos!

Nu ben ik bijna een jaar bezig en er is 18 kg af! Joepie!
Ben best een beetje trots op mezelf! Haha!

Groetjes van Linda!!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:17

Je mag zeker trots zijn op jezelf!!! Ik ben nu 2.5 week bezig en ben 3 kilo afgevallen. Ik heb er nog 12 te gaan!

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:29

Hoi

In 2,5 week 3 kilo is aardig wat!
Ik had dat ook, maar in het begin verlies je vooral vocht.
Na een tijdje gaat het langzamer en zal je zelfs een tijd niet afvallen, dat is goed mogelijk, maar blijf doorzetten en geef vooral de moed niet op!!
Je moet er ook niet te veel mee bezig zijn... denk niet... ik ben aan het lijnen... maar denk... ik verander mijn eetpatroon! Door er niet te veel mee bezig te zijn laat je lichaam sneller afvalstoffen los...

Toen het bij mij niet meer wou ben ik nog meer dan 2 liter water per dag gaan drinken en ben ik wat meer gaan sporten.. toen ging het weer verder en begon ik langzaam aan weer gewicht te verliezen!

Nog een paar tips, misschien dat sommigen dat nog niet wisten!

- eet voor je avondeten goed wat rauwkost, je kunt het beter niet in combinatie eten, maar beter is als je het ERVOOR eet!
- combinatie vlees en aardappels kun je beter vermijden als je echt graag wilt afvallen, het is beter als je het één of het ander eet.
- eet na het eten GEEN sinaasappel, dan liever ervoor. Een sinaasappel gaat '' rotten '' als je het na de tijd eet en verteerd dus niet goed.
Klinkt misschien een beetje vaag... als je denkt... rotten... zul je denken... dan verteerd het toch?! Maar zo zit het dus niet in elkaar.
- drink een lauw glas water als je wakker wordt.
- eet zo min mogelijk kaas.

Verder weet ik geloof ik even geen tips meer.

In ieder geval heel veel succes! Als je echt wilt, dan lukt het je ook!

Groetjes van Linda

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 18:20

Ik probeer ook elke keer af te vallen, maar bij mij is het vorig jaar helemaal mis gegaan. Ik at bijna niet meer en als ik wat had gegeten spuugde ik het daarna weer uit.

Mijn moeder is toen voor tips naar een dietiste gegaan en heeft me geholpen weer een normaal eetpatroon te krijgen.

Maar nu, een half jaar later, baal ik weer van mijn lichaam en wil ik er weer 10 kilo af. Ik wil niet dat het weer mis gaat, dus heb aan mijn moeder verteld dat ik weer af wil vallen. Ze probeert me nu zo goed mogelijk te helpen.

Ik mag 6 sneetjes bruin brood met mager beleg en een gewoon bord avondeten. Geen snoep ofzo meer, maar ik houd het zo goed vol.

Zondag is een uitzondering. Dan mag ik wel wat te snoepen (niet te veel) zodat de drang tot eten niet te groot wordt (tip van dieëtiste).

Ik ben in 1 week weer 2 kilo afgevallen, maar moet dus erg oppassen!.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:24

Doe maar rustig aan hoor! Dan blijft het er vaak ook makkelijker af. Wel fijn dat je moeder je zo probeert te helpen. Succes.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:43

Ik heb als streefgewicht 63 kilo ingesteld, dat betekent voor mij 10 kilo er af, ik ben 4 kilo afgevallen door nauwelijks te snoepen, sta nu een beetje stil en ga daarom 2x in de week fanatiek bewegen, doe ik gelijk wat aan mijn slechte conditie, nou maar hopen dat ik weer ga afvallen.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:36

Ik sta nu ook stil! Ik ben in 2.5 week 3 kilo afvallen en nu al twee weken niets meer! Maar we gaan gewoon door! Ik hou het echt vol deze keer.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 15:52

Ik ben nu weer een week bezig en al 2.5 kilo kwijt! Beginnersgeluk, straks gaat het minder snel, maar toch. Nog 7.5 te gaan...