Ook voor de lijners, ben jij al afgevallen ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 14:38

ik ben in januari begonnen met lijnen, en er is nu
al 13 kilo af!! er moet nu nog 10 kilo af en ik ben tevreden.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 14:42

Ik ben op 2 januari begonnen en ben nu 16 kg kwijt.
Moet er nog 23 af dan weeg ik eigenlijk nog te veel maar dan ben ik tevreden.

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 14:52

zoweeee ga zo door als ik me voormeen om te gaan lijnen kom ik alleen maar aan.
maar volgend jaar gaat het gebeuren op de cios.

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 16:09

Ik ben 2 weken bezig en voel mezelf nu al een stuk beter doordat ik nu besef wat ik eet en ook besef wanneer ik teveel heb gegeten. én nu weet ik hoe ik aan die kilo's gekomen ben. en dat is voor mij heel belangrijk.
Ik schreef het altijd af op aanleg-tot-dikworden (omdat m'n moeder, oma en tante's ook allemaal overgewicht hebben) Maar nu weet ik dat het grotendeels mijn eigen schuld is!
Ik ben overigens 1.74, weeg nu 75 kg en mijn streefgewicht is 60 kg, maar met 65 zou ik ook tevreden zijn.
Ik dieet met Weight Watchers via de cdrom, dus geheel op eigen houtje.]
En ik wil afvallen omdat ik m'n favo kleding niet meer pas en omdat ik een pony heb van maar 1.43 (weliswaar een fjord) waarmee ik graag lange ritten wil maken, en ik denk dat die 10-15 kg dan best wel zullen schelen voor haar..

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 19:03

SuperQuinta schreef:
ik ben in januari begonnen met lijnen, en er is nu
al 13 kilo af!! er moet nu nog 10 kilo af en ik ben tevreden.


Jij bent toch helemala niet te zwaar????

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:09

uhmm jawel hoor!! Haha!
ik ben vroeger altijd super dik geweest,
toen veel afgevallen en was stevig, daarna weer ff dik,
en nu zonder die 13 kilo weer stevig, maar nog een paar kilotjes
en dan zit ik weer lekker in me vel (denk ik) Haha!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 11:14

Ik ben nu 6 weken bezig met afvallen, raakte in de eerste 4 weken 8.5 kilo kwijt.
Nu sport ik de laatste week weer heel intensief ( weer 5 keer in de week 1,5 uur fitnessen + paardrijden ) en kom ik alleen maar aan, puur spieren.
Heb al me oude broeken nog in de kast hangen want ze zakken me flink af.
Heb dus ook meteen een stel nieuwe broeken gekocht.

Het probleem bij mij is alleen dat er wat van mijn onderlijf af moet, me bovenlijf is prima!
De verhouding klopt bij mij absoluut niet, heb maat 36/38 van bovenkleding, meestal 38, zit overal wijd behalve bij mijn borsten.
Je kunt me ribben zien wanneer ik niks aanheb.
En heb een broekmaat 42 nu. ( Had dus voor het afvalen 44 )

Voor de mensen die ik strax op me dak krijg omdat ik nog zo jong ben, mijn ouders houden er toezicht op.
Honger mezelf ook echt niet uit, eet gewoon 3 x per dag en 2 x per dag een appel/sinasappel.
Verder drink ik 4 liter water op een dag, 3 bekers melk en meestal 2 koppen thee zonder suiker!

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:11

6.5 kilo, we gaan de goeie kant op.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:15

ilsejee schreef:
Ik ben 2 weken bezig en voel mezelf nu al een stuk beter doordat ik nu besef wat ik eet en ook besef wanneer ik teveel heb gegeten. én nu weet ik hoe ik aan die kilo's gekomen ben. en dat is voor mij heel belangrijk.
Ik schreef het altijd af op aanleg-tot-dikworden (omdat m'n moeder, oma en tante's ook allemaal overgewicht hebben) Maar nu weet ik dat het grotendeels mijn eigen schuld is!
Ik ben overigens 1.74, weeg nu 75 kg en mijn streefgewicht is 60 kg, maar met 65 zou ik ook tevreden zijn.
Ik dieet met Weight Watchers via de cdrom, dus geheel op eigen houtje.]
En ik wil afvallen omdat ik m'n favo kleding niet meer pas en omdat ik een pony heb van maar 1.43 (weliswaar een fjord) waarmee ik graag lange ritten wil maken, en ik denk dat die 10-15 kg dan best wel zullen schelen voor haar..

60 kg is echt het uiterste hoor! Ik heb net je bmi berekend, en met 60 kg zit je op 20, dat mag dus nog net. 65kg is 21, ook prima dus. Ik ben even lang als jij bent, en weeg nu 72 kilo. Ik ga door tot ik 68 weeg, en dan stop ik .

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:24

Miep schreef:
Ik ben nu 6 weken bezig met afvallen, raakte in de eerste 4 weken 8.5 kilo kwijt.
Nu sport ik de laatste week weer heel intensief ( weer 5 keer in de week 1,5 uur fitnessen + paardrijden ) en kom ik alleen maar aan, puur spieren.
Heb al me oude broeken nog in de kast hangen want ze zakken me flink af.
Heb dus ook meteen een stel nieuwe broeken gekocht.

Het probleem bij mij is alleen dat er wat van mijn onderlijf af moet, me bovenlijf is prima!
De verhouding klopt bij mij absoluut niet, heb maat 36/38 van bovenkleding, meestal 38, zit overal wijd behalve bij mijn borsten.
Je kunt me ribben zien wanneer ik niks aanheb.
En heb een broekmaat 42 nu. ( Had dus voor het afvalen 44 )

Voor de mensen die ik strax op me dak krijg omdat ik nog zo jong ben, mijn ouders houden er toezicht op.
Honger mezelf ook echt niet uit, eet gewoon 3 x per dag en 2 x per dag een appel/sinasappel.
Verder drink ik 4 liter water op een dag, 3 bekers melk en meestal 2 koppen thee zonder suiker!



Dit is precies waar ik nou last van heb!!! GRMPFFFFFFFF