aan de lijn doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:35

Ik ken ook zo,n herbalife geval en die was nadat ze gestopt was met t dieet binnen no time dikker als ervoor ,Je moet t nl blijven doen anders vliegen ze er weer aan.
T is nog mega duur ook.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:58

Ik heb ongeveer drie kwart jaar terug heel intensief, soms zelfs ongezond, gelijnd. Resultaat: 7 kilo kwijt. Tegen alle verwachtingen in, kwam ik toen i kweer 'normaal' ging eten nauwlijk weer aan. Nu alleen, in e laatse maand, ben ik oppeens 3 (!!) kilo aangkomen, en dan vooral mijn buik...

Het probleem is, dat als je gaat lijnen, ook bepaalde dingen gaan afvallen, die je nou juist niet kleiner wil hebben Knipoog
Voor mij een goed genoege reden om die drie kilo lekker te laten zitten Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:20

Ik ben vanaf vandaag aan het lijnen.

En oooh wat is het moeilijk. Ik heb nog nooit eerder gelijnt, omdat ik het nooit langer dan een dag kon volhouden.

Ik wil er 10 kg af hebben.

Maar het is zo moeilijk omdat ik verslaafd ben aan lekker eten. Als ik honger heb, en er ligt een zak chips en een appel, dan pak ik altijd de zak chips. Is toch veel lekkerder?

Elke avond gaat er wel een zak chips door en ik kan geen snackbar voorbij zonder er iets te kopen.

Omdat ik een stofwisselingsprobleem heb, heb ik eigenlijk altijd honger. Geen trek, maar echt een honger gevoel, als ik langer dan 2 uur niets gegeten heb. Trillerig, buikpijn, misselijk. Mijn bloedsuikerspiegel daalt en stijgt heel erg snel.

Maar goed, even doorbijten...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 17:05

Maar het is zo moeilijk omdat ik verslaafd ben aan lekker eten.
waarom niet gewoon lijnen met lekker eten? Ik eet heerlijk hoor, lekker vers brood met heel veel jam, en chocolade, en pinda's... en ik ben al 7 kilo kwijt...! Ik kan het iedereen aanraden; Montignac. probeer het gewoon eens een maandje. In het begin lijkt het ingewikkeld, maar mensen, je móet niet MINDER gaan eten maar ANDERS. Kijk eens naar Amerika, hét land van de lijners, en hét land van de dikzakken. Leven op één broodje s'middags is gewoon niet gezond, je lichaam gaat zich op de reservestand zetten en zodra je weer eens normaal gaat eten vliegen de kilos er weer aan omdat je zo ontregeld bent als de pest.

Shaienne, zeker wat jouw bloedsuikerspiegel betreft (daar is Montignac zowat op gebaseerd); bekijk eens of je dat wél volhoudt. Zie voor een samenvatting www.montignac.nl of www.clubs.nl, de montignac club.

In augustus kon ik nog in 42/44... gisteren zakte mtje 40 al af in de winkel *LOL*

lies

Berichten: 9631
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 10:04

Ik zit tegen de laatste 5 kilo aan te hikken. Ik ben in Juni begonnen met lijnen en ik was eind augustus rond de 66 kilo, wat voor mijn gevoel eigenlijk prima is. Ik wou het liefst zo rond de 63 wegen, maar heb toen, vanwege een vakantie naar Spanje, een pauze genomen Frusty Had ik beter niet kunnen doen. Er is nu weer 2 kilo bij..
Ik begin iedere maandag weer dapper opnieuw, maar zo rond het weekend gaat het mis. Ik kom niet meer aan, maar zo gaat er ook niets af.
Ik was trouwens zo'n 14 kilo afgevallen, waarvan er nu weer 2 bijzitten. Ik woog dus ongeveer 80 (oeps) kilo..

Marije_jiplover

Berichten: 25337
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 10:39

Ik zou ook wel wat minder willen wegen(kilo of 5), maar het ontbreekt me gewoon aan doorzettingsvermogen. Niet snoepen, ja, dat kan ik dus echt niet! En echt zo'n methode gaan volgen, ik denk dat ik dat ook niet volhoudt. En bijvoorbeeld montignac, ach ik weet het niet, want als ik in zeist zit kook ik zelf, dan is het nog wel mogelijk, maar ik zit ook drie dagen per week bij mijn (schoon) ouders en dan is het toch moeilijker. Ja, uhm.. dat eet ik niet, want is de verkeerde combinatie. Ja, dan kan ik dus niets eten. Dus ik probeer voor de zoveelste keer weer om minder te snoepen en meer water te drinken. En dan misschien na de kerst nog eens echt een serieuse poging wagen, want nu zie ik dat toch niet zitten.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 23:45

tsja, je wil het of je wil het niet Knipoog Ik zou gewoon zeggen 'probeer het eens' Met warm eten heb ik geen moeite met met de pot mee eten, gewoon geen aardappels of rijst eten en geen toetje, 9 van de 10 keer eet je dan goed MM proof. Zoniet, ach, twee dagen in de week verkeerd avondeten zal je gewichtsverlies echt niet zóveel belemmeren hoor! Of geef je schoonouders een Montignac kookboek cadeau hihi Lachen

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 16:36

Ik ga me a.s. woensdag inschrijven bij de sportschool! jeeh ik verheug me nu al op alle kilo's die dan foetsie gaan zijn Haha!

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:02

Voldoende bewegen, niet te vet eten en je eetgewoonte aanpassen... Helaas klinkt het allemaal makkelijker dan het is. In 1,5 jaar tijd ben ik 17 kg kwijt ongeveer. Eerst 11 en daarna nog 6 kg. Door omstandigheden ben ik toch weer gaan snoepen. Tjsa, het is lekker he... Moet het eigenlijk gewoon laten staan. Ik heb ook een streefgewicht waar ik naar toe wil werken, maar daarbij ook tussenstapjes. Ik probeer al een half jaar onder een tussenstapje te komen, maar lukken doet het niet. Ik sport veelste weinig & ik beweeg te weinig. Foei toch! Eigen schuld van mij hoor, maar soms is het ook errug frusty ;-( Wil er nog 10 tot 15 kg af hebben dat ben ik op 'normaal' streef gewicht. Dat ik het er ooit allemaal aan heb kunnen eten.
Daarnaast ben ik van mening toch deels dat het ook een ietsiepietsie te maken heeft met het tempo van je spijsvertering Tong uitsteken
Maar ja, met de feestdagen voor de deur... Ik denk dat ik maar ervoor zorg voorlopig dat ik op de niet 'feestdagen' zo gezond mogelijk eet. Daarbij ga je je ook veel lekker voelen.

Enne... Montignac werkt bij mij ook prima Knipoog