... met Pindakaas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 13:26

Volgens mij maakt Bart ene grapje, maak eens een foto terwijl je er een hap van neemt...

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 14:51

Misselijk dat ziet er vies uit!!
hoe kom je erop.. Lips are sealed
lijkt me niet lekker (want ik lus niet eens chamigons Haha!)
moet je die champignon eerst niet bakken ? Verward

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 18:09

Gatver Misselijk En dan nog gewoon niet gebaken pindakkas! *kots* Het ziet er ranzig uit, en flair het is heus wel echt, maar je heb wel je handen gewassen!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 18:17

Pindakaas stinkt!

Champignons zijn echt lekker! Ook rauw! Vork
Maar met pindakaas?

Mijn broertje eet ook allemaal combi's van van alles en nog wat op zijn brood, zoals bijvoorbeeld: pindakaas met hagelslag, pindakaas met suiker, kaas met curry, kaas met jam.. Misselijk
Kaas met jam gaat nog wel, maar de rest..
Hij eet trouwens ook altijd vanillevla met melkhagelslag.

Een meisje uit mijn klas eet nog iets veel raarders (en ze vindt het nog lekker ook): augurken met slagroom!!! Verward

En zoontje van een vriendin van mijn moeder, die eet altijd dubbelvla (aardbei en vanille) gemixt met yoghurt en chocoladevla..


snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

pindakaas met hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 15:20

chantal21 schreef:
Hmm en bedankt he bart ik heb gelijk gegeten en gedronken voor vandaag. Scheve mond
Maar pindakaas met hagelslag op je brood is wel lekker,al verklaren sommige me voor gek Haha!

hoi chantal, dit is helemaal niet gek, ik eet dat zo vaak pindakaas met hagelslag op mijn brood, weet je wat ook lekker is jonge kaas met aardbeienjam mmmmmm nou doeiiiiii, en alvast heel erg bedankt dat je snoocky voor mij wilt doen op 3 okt a.s. Lovers