slecht voederpatroon: HELP

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

slecht voederpatroon: HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 12:31

Nu ik een cursus volg eet ik dus opeens wel heel erg slecht. Op dinsdag eet ik van te voren een boterhammetje en tijdens de cursus hap ik Sultana Start en Landoogst weg, maar als ik 's avonds rond halftien tien uur terugkom begin ik nog eens aan een uitbreidde maaltijd (cursus begint om kwart over vijf smiddags met 2 pauzes erin).
Maar op donderdag moet ik werken, ik ga eerder weg om op tijd op de cursus te zijn. Vorige week had ik broodjes gehaald tijdens mijn lunchpauze, maar vandaag kan ik onmogelijk weg, dus had ik extra boterhammen gesmeerd, maar ik weet zeker dat ik die al om 3 uur achterover slik en dan dus tot 's avonds op starts en landoogst ga leven... En als ik dan vanavond thuis kom ga ik weer aan de pasta en de sla en alles wat over is van wat ze thuis gegeten hebben.
Iemand tips voor iets wat je mee kan nemen, evt in de magnetron kunt stoppen zodat ik toch iets voedzaams eet. Dat ik 's avonds weer opnieuw begin haal je er echt niet uit, ik eet de hele dag door.
Vorige week had ik kwarkjes gekocht, maar dat blijft (denk ik) niet echt goed de hele dag buiten de koelkast... Ik had al bedacht dat ik nog maar langs een supermarkt moest rijden, maar daar heb ik dus óók geen tijd voor... Volgende week toch maar een goed eetplan klaarleggen voor zowel dinsdag als donderdag...

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:51

Hmm, ja en als je geen koelkast hebt, dan kun je ook moeilijk van die opwarmmaaltijden meenemen denk ik. Of zouden die wel goedblijven. Je warmt ze natuurlijk toch op. Probeer anders ipv sulatana's, extra boterhammen mee te nemen.