Intermittent fasting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Intermittent fasting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-23 13:10

De oude topics zijn ver weggezakt, dus vandaar een nieuwe. Ik wil 16-8 gaan vasten, dat is het handigst met mijn werk. Gebruiken jullie een app en zo ja welke?

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 22:15

Ik doe nu al een aantal jaar intermittent fasten. De ene periode super streng en andere periodes iets flexibeler, maar ik heb nooit een app gehad. Ik zou ook niet weten waar je een app voor nodig hebt. Voor intermittent fasten heb je alleen een klok nodig toch :P

Imre

Berichten: 14209
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 22:18

Ik vind een app wel handig. Momenteel gebruik ik iFasting. Ik heb ook wel andere apps gebruikt, maar ik weet niet meer welke. :Y)

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 22:18

Ik keek gewoon op mn horloge.

Suzanne F.

Berichten: 49264
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Intermittent fasting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 22:21

Ik weet ook niet waar je een app voor nodig hebt. Het is heel simpel, je eet gewoon niet tot de volgende dag 12 uur ofzo. Ligt eraan hoeveel uren je wilt maar meer dan een tijd onthouden hoef je niet. Anders kan je de wekker zetten op je telefoon?

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 22:22

Imre schreef:
Ik vind een app wel handig. Momenteel gebruik ik iFasting. Ik heb ook wel andere apps gebruikt, maar ik weet niet meer welke. :Y)

Maar wat doet zo’n app dan voor je?

StalNollie

Berichten: 9146
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Intermittent fasting