Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 20:12

Wij hebben de ninja met 2 lades. Zijn met 3.

Sansevieria
Berichten: 4212
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 20:21

MoniqueT schreef:
Hebben jullie de grootste of de kleinere? Ik twijfel enorm ... we zijn maar samen maar hebben wel geregeld de kinderen of andere mensen die mee eten.

Ik heb de Ninja AF400EU

lor1_1984

Berichten: 12052
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 20:33

Ik heb een Tomado:
https://www.tomado.com/grillen-bakken/f ... /taf5001b/
De draaiknop doe ik alleen niets mee, ik stel hem gewoon in op de graden en minuten. :+
Nadeel is wel dat de schroeven vd handgreep in de loop der tijd even aangedraaid moeten worden, verder vimd ik het een ontzettend fijn apparaat.
Ik had hiervoor een Philips met draadmand en die vond ik vreselijk met schoonmaken, daar heb ik ook echt op geselecteerd toen ik een nieuwe zocht.
Deze heeft geen draadmand, lekker veel ruimte erin om ovenschotels in te zetten en doet precies wat ik wil. :)

MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 20:46

Boheme schreef:
Wij hebben de ninja met 2 lades. Zijn met 3.


De AF300EU en de AF400EU hebben allebei twee laden ;-)

Ik denk dat we toch voor de grootste gaan.

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 20:58

MoniqueT schreef:
Boheme schreef:
Wij hebben de ninja met 2 lades. Zijn met 3.


De AF300EU en de AF400EU hebben allebei twee laden ;-)

Ik denk dat we toch voor de grootste gaan.



AF400EU deze hebben wij. De xxl dus.

Tieme
Berichten: 4960
Geregistreerd: 16-03-06
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 21:28

Ik heb een Philips xl. Ben er heel tevreden over.

marleen_88

Berichten: 14069
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 21:33

Wij een Tefal XL, echt een prima ding. Hebben hem voor een paar tientjes gekocht via een zegelactie bij een supermarkt.

MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 21:38

Het wordt de Ninja XXL! Is wel op veel plaatsen uitverkocht.

Na drie Philips Airfryers ben ik helemaal klaar met die mandjes en scherpe randen overal.

Oskarrino
Berichten: 799
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 21:44

Hier veel jaren een Princess gehad. Werkte super goed! Na jaren trouwe dienst werd hij niet goed heet meer en hebben we een Philips XL. Erg tevreden over tot nu toe

ElfBeau_067

Berichten: 1996
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 21:45

Air fryers! Wow ik krijg nu al honger. Helaas mag ik er geen.. maar is jullie airfryer het geld waard? Of zou je willen dat die goedkoper was geweest?

MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 21:50

Ik zou niet meer zonder kunnen. Wij hebben er al zeker 8 jaar een.

Anoniem

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 22:14

De Ninja word ben ik bang voor mij wat te groot en wat te duur. Tenminste ik zie ze als ik google van boven de €200,-. €200,- is wel mijn max. Ik ben ook alleen en niet zo'n hele grote eter dus lastig..

ElfBeau_067

Berichten: 1996
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 22:15

Annet_Dottie schreef:
De Ninja word ben ik bang voor mij wat te groot en wat te duur. Tenminste ik zie ze als ik google van boven de €200,-. €200,- is wel mijn max. Ik ben ook alleen en niet zo'n hele grote eter dus lastig..


Ik begrijp je helemaal. Ik hoop dat er korting is en dat je hem goedkoper kan krijgen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 22:22

ElfBeau_067 schreef:
Annet_Dottie schreef:
De Ninja word ben ik bang voor mij wat te groot en wat te duur. Tenminste ik zie ze als ik google van boven de €200,-. €200,- is wel mijn max. Ik ben ook alleen en niet zo'n hele grote eter dus lastig..


Ik begrijp je helemaal. Ik hoop dat er korting is en dat je hem goedkoper kan krijgen!!


Daar gaat het me niet alleen om hoor, hij lijkt mij vrij groot voor iemand alleen.

marleen_88

Berichten: 14069
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 22:24

ElfBeau_067 schreef:
Air fryers! Wow ik krijg nu al honger. Helaas mag ik er geen.. maar is jullie airfryer het geld waard? Of zou je willen dat die goedkoper was geweest?


Onze oven is heel oud, dus duurt lang voor hij op temperatuur is. Dan is de airfryer dus een uitkomst. Mijne was, zoals te lezen is in dit topic, maar een paar tientjes. Ik vind 250eu echt een hoop geld voor zo'n keukenapparaat. :=

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 22:28

Wij hebben de Philips XXL, al jaren. Ik denk dat ie nu een jaar of 6 is en af en intensief gebruik. Af en toe maakt ie een raar geluid, dus ik ben bang dat ie een keer aan zn einde komt, maar dan komt er ook gewoon weer een Philips voor terug. Ja, ze zijn prijzig, maar ik heb eigenlijk niks dan positieve ervaringen gehoord en ik slinger de gewone oven eigenlijk alleen nog aan voor ovenschotels en pizza. De rest gaat allemaal in de airfryer, dus scheelt ook bakken stroom, waardoor ie zichzelf ook wel weer terug verdiend.

ElfBeau_067

Berichten: 1996
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 22:37

marleen_88 schreef:
ElfBeau_067 schreef:
Air fryers! Wow ik krijg nu al honger. Helaas mag ik er geen.. maar is jullie airfryer het geld waard? Of zou je willen dat die goedkoper was geweest?


Onze oven is heel oud, dus duurt lang voor hij op temperatuur is. Dan is de airfryer dus een uitkomst. Mijne was, zoals te lezen is in dit topic, maar een paar tientjes. Ik vind 250eu echt een hoop geld voor zo'n keukenapparaat. :=


Ja ik eigenlijk stiekem ook wel. Wel fijne uitkomst!

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 22:42

Boheme schreef:
AF400EU deze hebben wij. De xxl dus.


Ik ben wel benieuwd hoeveel patat hier bv in past.
Als ik op bol.com de specs lees staat dat er 6700 gram in kan >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 22:46

Siesjuh schreef:
Wij hebben de Philips XXL, al jaren. Ik denk dat ie nu een jaar of 6 is en af en intensief gebruik. Af en toe maakt ie een raar geluid, dus ik ben bang dat ie een keer aan zn einde komt, maar dan komt er ook gewoon weer een Philips voor terug. Ja, ze zijn prijzig, maar ik heb eigenlijk niks dan positieve ervaringen gehoord en ik slinger de gewone oven eigenlijk alleen nog aan voor ovenschotels en pizza. De rest gaat allemaal in de airfryer, dus scheelt ook bakken stroom, waardoor ie zichzelf ook wel weer terug verdiend.


Hier dus helaas niet echt een positieve ervaring met Philips. Ik had uit mijn hoofd de Philips essential xl ofzoiets.
Maar hier gooide ik er ook behoorlijk veel in wat voorheen in de oven ging.. Dus ik mis hem stiekem wel :+

MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 22:49

Ik denk ook dat er prima kleinere en goedkopere airfryers zijn voor alleenstaanden of kleine gezinnen hoor.

Wij hebben gewoon vaak een tafel vol eters, vandaar onze keuze. En twee gerechten gelijk lijkt me echt ideaal!

Ik zie ook in veel reviews dat mensen de Ninja veel makkelijker schoon te maken vinden en dat vind ik ook belangrijk.

ElfBeau_067

Berichten: 1996
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 23:02

MoniqueT schreef:
Ik denk ook dat er prima kleinere en goedkopere airfryers zijn voor alleenstaanden of kleine gezinnen hoor.

Wij hebben gewoon vaak een tafel vol eters, vandaar onze keuze. En twee gerechten gelijk lijkt me echt ideaal!

Ik zie ook in veel reviews dat mensen de Ninja veel makkelijker schoon te maken vinden en dat vind ik ook belangrijk.


Yep, wij ook.

lor1_1984

Berichten: 12052
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 23:04

Ik ben alleen en ben bewust voor een grotere maat gegaan omdat ik ook ovenschotels erin maak.
De pyrex cook and freeze van 15*15cm past er perfect in:
https://www.bol.com/nl/nl/p/pyrex-cook- ... 117155403/
De maatje grotere net niet, de mand is iets te rond waardoor de hoeken vd ovenschaal blijven hangen. :+

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 23:06

ClaudiaHS schreef:
Boheme schreef:
AF400EU deze hebben wij. De xxl dus.


Ik ben wel benieuwd hoeveel patat hier bv in past.
Als ik op bol.com de specs lees staat dat er 6700 gram in kan >;)



2 volle zakken patat gaan er in bij ons.( hadden 4 man extra) Geen idee hoeveel dat is, wij doen meestal ene kant patat en de andere kant de snacks, of smorgens broodjes aan de ene kant en croissants aan de andere kant.
Ik wilde er nooit 1 totdat mijn moeder mij dwong door hem gewoon op het aanrecht te zetten. En nu ben ik om. Broodjes in het weekend 5 min en klaar.

vierspan

Berichten: 294
Geregistreerd: 08-08-05

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 23:27

De broodjes smaken dan hetzelfde als in de oven? (Helemaal geen airfryer ervaring)

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 23:37

vierspan schreef:
De broodjes smaken dan hetzelfde als in de oven? (Helemaal geen airfryer ervaring)


Ik vind ze zelfs lekker, zelfs afbak stokbrood krijgt een mooie bruine kleur.