Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supervixen

Berichten: 12936
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-22 23:04

Oh ik had het hier gezet, omdat het niet perse om eten/drinken draaide. Maar helemaal prima.

CairnTerrier

Berichten: 991
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 23:09

Ik heb vandaag de cola van de Jumbo meegenomen met smaak koffie (eigen merk van de Jumbo). Kwam hier in het begin van het topic naar voren, maar valt me toch niet tegen :D Ze hebben heel veel smaakjes en erg leuk om te proberen.

dalena

Berichten: 3143
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 23:22

Doutz16 schreef:
Wat een leuk topic! Ik klets mee :)) ik werk bij de Jumbo dus zal mijn ogen open houden!

Laatst kwam ik deze tegen, misschien dat een van jullie het wil proberen? ;) Ik ben op dieet haha. Ze lijken me wel lekker![ [url=m/wgd4PT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze eten we hier best vaak :') *\o/*

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 23:34

CairnTerrier schreef:
Ik heb vandaag de cola van de Jumbo meegenomen met smaak koffie (eigen merk van de Jumbo). Kwam hier in het begin van het topic naar voren, maar valt me toch niet tegen :D Ze hebben heel veel smaakjes en erg leuk om te proberen.


Deze heb ik gemist denk ik... Cola met koffiesmaak?

YvonneV
Berichten: 8793
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 01:15

Ik loop vaak ff bij de budgetfood binnen Daar hebben ze vaak dingen die ik in andere winkels niet tegenkom.

Zo jammer dat dat meestal tijdelijk in het assortiment zit.

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 10:50

Afbeelding

Deze is wellicht ook nog relatief nieuw. Geïnfluenced door Livingproef maar ik vind 'm niet zo lekker. Heel vlak van smaak. De hazelnootpasta van de Lidl is voor mij nog altijd favoriet. Net wat minder zoet dan Nutella maar wel een volle smaak.

Afbeelding

Deze is op zich wel lekker alleen halen de pittige wasabi bollen de smaak van de rest weg. Ook relatief duur, huismerk zakje rijstzoutjes smaakt precies hetzelfde.

Bloemetje75
Berichten: 1995
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 10:57

Blijheid schreef:
Ik vind nieuwe dingen in de supermarkt altijd onweerstaanbaar :)) Vorige week dit super vrolijke broodbeleg gekocht, dat is toch een feestje!
[ [url=m/63bEm9.jpg]Afbeelding[/url] ]

De balletjes zijn geheel anijs ipv een anijszaadje met suiker er omheen zoals muisjes. Lekker wel!


Ik heb deze gekocht naar aanleiding van dit topic. Volgende keer weer gewone muisjes. Ze zijn wel heel vrolijk!

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 10:59

Ik ben denk ik echt een vreetzak, maar ik merk dat de gewone supermarkt niet veel dingen heeft die ik niet ken. Dus ik ben nu in de Aziatische supermarkt hiermee begonnen.

Van de week had ik een zeewier snack, die was super lekker! Een heel dun crispy velletje die wat zoutig smaakte. En ik had mosterdblad meegenomen. Geen idee wat je daarmee kon, maar blijkt dat dat heel lekker is in noedelgerechten. Gisteren geprobeerd en het geeft een heel unieke smaak af.

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 11:06

Ceffyl schreef:
Ik ben denk ik echt een vreetzak, maar ik merk dat de gewone supermarkt niet veel dingen heeft die ik niet ken. Dus ik ben nu in de Aziatische supermarkt hiermee begonnen.

Van de week had ik een zeewier snack, die was super lekker! Een heel dun crispy velletje die wat zoutig smaakte. En ik had mosterdblad meegenomen. Geen idee wat je daarmee kon, maar blijkt dat dat heel lekker is in noedelgerechten. Gisteren geprobeerd en het geeft een heel unieke smaak af.


Haha dat besef ik mij ook door dit topic, bijna alles wat langs komt heb ik al geprobeerd (of het moet me totaal niet aanspreken.) :')

Lielle

Berichten: 66265
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 11:12

Ik herken het ook wel. Ben sws niet erg van zoetigheid en ook niet groot fan van kant-en-klare dingen, maar met name de exotische afdeling (AH hier is ingesteld op een grote expat community) en de buitenlandse supermarkten (Amazing Oriental, maar ook Indiaas, Turks) vind ik echt genieten.

Ik zal eens wat foto’s maken van de oogst volgende keer.

Kaatje_S

Berichten: 1009
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 19:42

CairnTerrier schreef:
Ik heb vandaag de cola van de Jumbo meegenomen met smaak koffie (eigen merk van de Jumbo). Kwam hier in het begin van het topic naar voren, maar valt me toch niet tegen :D Ze hebben heel veel smaakjes en erg leuk om te proberen.


Ik ben echt fan van de kokos-cola van de jumbo, maar mag niet zo vaak cola van mezelf :o


Afbeelding

De vegetarische filet americain van de vegetarische slager vind ik trouwens ook goed te doen!

_kimm

Berichten: 1792
Geregistreerd: 27-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 19:45

Kaatje_S schreef:
CairnTerrier schreef:
Ik heb vandaag de cola van de Jumbo meegenomen met smaak koffie (eigen merk van de Jumbo). Kwam hier in het begin van het topic naar voren, maar valt me toch niet tegen :D Ze hebben heel veel smaakjes en erg leuk om te proberen.


Ik ben echt fan van de kokos-cola van de jumbo, maar mag niet zo vaak cola van mezelf :o


[ [url=m/qjKuU0.jpg]Afbeelding[/url] ]

De vegetarische filet americain van de vegetarische slager vind ik trouwens ook goed te doen!


Ik ben het met je eens over de cola en de filet americain van de vegetarische slager!

Supervixen

Berichten: 12936
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 21:05

Ik zie dat ik toch echt eens naar de jumbo moet gaan. Cola met kokos? Ik wist niet dat het bestond!

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 21:08


Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 21:10

Van die cola's is de koffiesmaak echt mijn favoriet! Ga er regelmatig voor naar de Jumbo. :)

Gaby
Berichten: 3406
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 21:13

Cinnamon, Cherry en Raspberry, die smaken snap ik. Maar Cola, Marshmellow en Coffee .... Overheersen die smaken dan niet enorm? Dat je meer marshmellow proeft dan cola?

CairnTerrier

Berichten: 991
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 21:14

Muga schreef:
CairnTerrier schreef:
Ik heb vandaag de cola van de Jumbo meegenomen met smaak koffie (eigen merk van de Jumbo). Kwam hier in het begin van het topic naar voren, maar valt me toch niet tegen :D Ze hebben heel veel smaakjes en erg leuk om te proberen.


Deze heb ik gemist denk ik... Cola met koffiesmaak?


Ja, één van de eerste pagina's. Karin schrijft het ook :-)

Lielle

Berichten: 66265
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 21:17

Ceffyl schreef:
Ik ben denk ik echt een vreetzak, maar ik merk dat de gewone supermarkt niet veel dingen heeft die ik niet ken. Dus ik ben nu in de Aziatische supermarkt hiermee begonnen.

Van de week had ik een zeewier snack, die was super lekker! Een heel dun crispy velletje die wat zoutig smaakte. En ik had mosterdblad meegenomen. Geen idee wat je daarmee kon, maar blijkt dat dat heel lekker is in noedelgerechten. Gisteren geprobeerd en het geeft een heel unieke smaak af.

Heb je toevallig ervaring met mosterdolie?

kiwiwitje

Berichten: 20138
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:15

Gaby schreef:
Cinnamon, Cherry en Raspberry, die smaken snap ik. Maar Cola, Marshmellow en Coffee .... Overheersen die smaken dan niet enorm? Dat je meer marshmellow proeft dan cola?

Die marshmellow vind ik echt bagger. Je proeft heel ver in de verte een licht spekjes smaakje. Maar als je t er niet bij zegt dan niks.
Die koffie smaakt een beetje naar haagse hopjes.

Artimes

Berichten: 499
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:35

kiwiwitje schreef:
Gaby schreef:
Cinnamon, Cherry en Raspberry, die smaken snap ik. Maar Cola, Marshmellow en Coffee .... Overheersen die smaken dan niet enorm? Dat je meer marshmellow proeft dan cola?

Die marshmellow vind ik echt bagger. Je proeft heel ver in de verte een licht spekjes smaakje. Maar als je t er niet bij zegt dan niks.
Die koffie smaakt een beetje naar haagse hopjes.


Oke hoe laat gaat de Jumbo open morgen :+

kiwiwitje

Berichten: 20138
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:44

Hahahaha ja die is wel lekker :P

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:46

Lielle schreef:
Ceffyl schreef:
Ik ben denk ik echt een vreetzak, maar ik merk dat de gewone supermarkt niet veel dingen heeft die ik niet ken. Dus ik ben nu in de Aziatische supermarkt hiermee begonnen.

Van de week had ik een zeewier snack, die was super lekker! Een heel dun crispy velletje die wat zoutig smaakte. En ik had mosterdblad meegenomen. Geen idee wat je daarmee kon, maar blijkt dat dat heel lekker is in noedelgerechten. Gisteren geprobeerd en het geeft een heel unieke smaak af.

Heb je toevallig ervaring met mosterdolie?

Nee, ken het niet. Is het vergelijkbaar met mosterdblad?

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:46

Wat ik tegenwoordig doe is ik kies één product wat in de aanbieding is, en daar ga ik een maaltijd/recept bij zoeken. Dan probeer je in de keuken tenminste ook nog eens iets nieuws

CairnTerrier

Berichten: 991
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:50

kiwiwitje schreef:
Gaby schreef:
Cinnamon, Cherry en Raspberry, die smaken snap ik. Maar Cola, Marshmellow en Coffee .... Overheersen die smaken dan niet enorm? Dat je meer marshmellow proeft dan cola?

Die marshmellow vind ik echt bagger. Je proeft heel ver in de verte een licht spekjes smaakje. Maar als je t er niet bij zegt dan niks.
Die koffie smaakt een beetje naar haagse hopjes.


De koffiesmaak smaakt inderdaad een beetje naar Haagsche Hopjes :j Marshmellow durfde ik niet aan - te zoet, maar de kaneelsmaak viel ook in goede smaak.

Fitzroy

Berichten: 25165
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:57

Kaneelsmaak van de echte Coca Cola vind ik niet lekker. Die koffiesmaak van de Jumbo wil ik wel eens proberen.