Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27555
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:53

Het is een lotus reep met speculoos vulling

Skessa_
Berichten: 10691
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:57


Supervixen

Berichten: 12918
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-22 19:11

Ik zag hem bij de 2e post wel. Ik ben zelf niet zo'n fan van speculoos.

gerlienke
Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:11


black_kelpie

Berichten: 7846
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:43

Vandaag boodschappen gedaan voor mijn moeder en ik moest deze meenemen, ook maar een bak voor mezelf gehaald. Lekker! :j

Afbeelding

daantjuhhh

Berichten: 26908
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:19

Is dat ijs? Of yoghurt?

Poosje81
Berichten: 21225
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:38

daantjuhhh schreef:
Is dat ijs? Of yoghurt?


Skyr is yoghurtachtig. Erg lekker maar niet met deze smaak, maar ik houd niet van zoute caramel.

Verder zie ik dingen langskomen waarvan ik denk; Hebben!!

marjannuh
Berichten: 138
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: urk

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:48

De oven frikadellen van AH merk zelf. Hier kopen we niets anders meer en frituur pan staat daardoor al jaar zonder vet. Als we patat eten bestellen we vaak maar zo in de avond of bij de brood een frikadel

Deze kocht ik ook vaak. Vooral met een borrel met vriendinnen hebben altijd stokbrood met smeersels. Maar dit als warm erbij maar hier verkoopt de ah ze niet meer.
Vind ze wel lekker. Alleen die met spinazie wat minder
Afbeelding

lor1_1984

Berichten: 12064
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:58

Vergelijkbare bladerdeeghapjes hadden ze laatst bij Lidl.
Waren kleine hapjes in de smaken groenten, tomaatnogwat, spinazie met ricotta, rookworst met mosterd, kaas.
Waren wel net anders van smaak maar zeker lekker. :)

verootjoo
Berichten: 35666
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 08:34

daantjuhhh schreef:
Is dat ijs? Of yoghurt?


Skyr is heerlijke dikke yoghurt :9
Deze smaak ken ik niet maar zonder smaak is het heerlijk met verse aardbeien :j

Rebel_Jits

Berichten: 5632
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 14:06

Wij hebben de KFC bitterballen geprobeerd (de crunchy, niet de spicy). In de verte smaakt het naar KFC kip, maar zodra je er een beetje saus bij doet, is dat al naar de achtergrond verdrongen (vooral de kerrie mayonaise van de AH is top erbij).
Ze zijn wel lekker tho :9 En in de airfryer of oven te bereiden.

Afbeelding

Supervixen

Berichten: 12918
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-22 15:59

Ik heb de knoppers nut bar geprobeerd. Wel ok, maar ik eet liever een snickers. Deze is wel wat luchtiger.

Afbeelding

Faelynn

Berichten: 3158
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 16:16

Supervixen schreef:
Ik heb de knoppers nut bar geprobeerd. Wel ok, maar ik eet liever een snickers. Deze is wel wat luchtiger.

[ [url=m/nls1px.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lidl heeft hier ook een namaak variant van al een tijdje, heb die van je foto nog niet geprobeerd, maar vond die namaak in ieder geval erg lekker!
Ik wil volgende week de vegan chocola proberen van hands of my chocolade, in de actie bij Coop. Ben dol op chocola en eet sowieso vegetarisch, maar probeer zo veel mogelijk vegan te eten, ben heel benieuwd of de smaak net zo lekker is.
Vind nieuwe dingen proberen altijd juist heel leuk, alleen doe wel echt boodschappen op een budget, dat maakt het wat lastig. En ben ook wel echt tegen voedsel verspilling, dus moet ook wel alles opmaken dat ik haal, dat is altijd beetje opletten dat je geen overbodige dingen in huis haalt

Skessa_
Berichten: 10691
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 16:29


JudithO

Berichten: 7079
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 17:29

Faelynn schreef:
Supervixen schreef:
Ik heb de knoppers nut bar geprobeerd. Wel ok, maar ik eet liever een snickers. Deze is wel wat luchtiger.

[ [url=m/nls1px.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lidl heeft hier ook een namaak variant van al een tijdje, heb die van je foto nog niet geprobeerd, maar vond die namaak in ieder geval erg lekker!
Ik wil volgende week de vegan chocola proberen van hands of my chocolade, in de actie bij Coop. Ben dol op chocola en eet sowieso vegetarisch, maar probeer zo veel mogelijk vegan te eten, ben heel benieuwd of de smaak net zo lekker is.
Vind nieuwe dingen proberen altijd juist heel leuk, alleen doe wel echt boodschappen op een budget, dat maakt het wat lastig. En ben ook wel echt tegen voedsel verspilling, dus moet ook wel alles opmaken dat ik haal, dat is altijd beetje opletten dat je geen overbodige dingen in huis haalt


Serieus? Hoe zien die eruit?

_kimm

Berichten: 1792
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 17:34

O dit vind ik een ontzettend leuk onderwerp dus ik klets graag mee! Ik probeer regelmatig nieuwe dingen uit de supermarkt. Ik ben alleen allergisch voor melk dus ik mag niet altijd alles maar als ik dan iets gevonden heb is het extra leuk als ik het ook nog mag hebben.

Van de vegan repen van hands off vind ik eigenlijk alleen de caramel zeezout lekker.

Ik heb laatste de vegan chocolade reep van de jumbo met nootjes geprobeerd die was ook erg lekker. Vanmiddag heb ik een vegan witte chocoladereep meegenomen ben benieuwd of die ook lekker is.

Faelynn

Berichten: 3158
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:16

Citaat:
Serieus? Hoe zien die eruit?


Even snel gegoogeld, als ik het goed onthouden heb zijn dit ze

Afbeelding

Citaat:
Van de vegan repen van hands off vind ik eigenlijk alleen de caramel zeezout lekker.

Oke dan moet ik die maar is proberen. Kom helaas nooit bij de jumbo, zit niet echt in de buurt, maar wist niet dat die ook vegan chocola hadden, prijstechnisch een beetje leuk? Vind de hands off chocola nog best wel duur. Eigen merk normale chocoladereep koop je voor 60 cent en de hands off vegan gaan vanaf 2 euro, vind dat verschil dan eigenlijk toch te groot, koop vrijwel nooit zulke dure luxe dingen, want anders kan ik geen noodzakelijke boodschappen meer halen :+

JudithO

Berichten: 7079
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:23

Dank je Faelynn, ik ga eens kijken of we die hier (Frankrijk) ook hebben.

_kimm

Berichten: 1792
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:10

@fealynn helaas dezelfde prijscategorie. Op een of andere manier moer iets met het kopje vegan gelijk heel veel duurder zijn.

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:18

Wat een leuk topic! Ik klets mee :)) ik werk bij de Jumbo dus zal mijn ogen open houden!

Laatst kwam ik deze tegen, misschien dat een van jullie het wil proberen? ;) Ik ben op dieet haha. Ze lijken me wel lekker!Afbeelding

Supervixen

Berichten: 12918
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-22 19:20

Ik had deze meegenomen vandaag, maar ik had er wat meer van verwacht.
De platte maltesers lijken me heel lekker!

Afbeelding

lor1_1984

Berichten: 12064
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:35

Die harlekijntjes doen me denken aan die dropvoetjes van vroeger.
Ik ga ze binnenkort uitproberen om te kijken of het vergelijkbaar is. :)

Faelynn

Berichten: 3158
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 22:35

_kimm schreef:
@fealynn helaas dezelfde prijscategorie. Op een of andere manier moer iets met het kopje vegan gelijk heel veel duurder zijn.


Ja jammer is dat he, vegan producten, biologische of gezondere keuzes van een bepaald product zijn vaak al snel duurder, maakt goede keuzes maken soms best moeilijk, zeker met weinig budget.
Ik heb voor het eerst een to good to go groente en fruit pakket gescoord bij lidl, morgen ophalen, ben heeeel benieuwd wat er in zit, misschien ook een leuke manier om nieuwe dingen te ontdekken.

lor1_1984

Berichten: 12064
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 22:54

Ik had vd week 2 bakjes champignons, 2 rode bieten, een bakje trostomaatjes, een winterpeen, 2 preien, een zak sperziebonen, een bakje tijm, een net lychees, 2 bakjes saladestrooisels (croutons en pijnboompitten geloof ik) en een papaya bij de tgtg box vd Lidl. :)
En bij die vd Plus een bakje voorgegaarde gehaktballen, een bakje schnitzels, een zak krieltjes, een pak koeken, 2 magnetron rookworsten, een pak kipdijfilet voor op brood, een stuk smeerleverworst en een zak nasi-bami groenten.
Die vd Plus viel me zo op het errste gezicht een beetje tegen, maar was denk ik ruim het driedubbele waard van wat ik betaald had voor het pakket dus alsnog zeer tevreden ermee. :j

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12751
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 22:55

Ik verplaats dit topic naar [VT] Voedertijd, omdat het daar beter past.