Air up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 17:26

Ik heb vlierbloesem en vind het geen sterke smaak. Lychee-rose spreekt mij, vooral door de combinatie met roos, niet zo aan. Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen.

Binnenkort nog wel pods bestellen, heb de kortingscode voor gratis pods nog en die is maar een maand geldig volgens mij. Ananas, sinaasappel-vanille en kola bestel ik dan ieder geval en dan nog even kijken welke ik nog meer wil proberen.

Farjen

Berichten: 8005
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:05

Ik heb ook net besteld. Ananas, kola, ijskoffie en vlierbloesem :)
Lychee is iets wat ik niet lekker vind zo, dus hoef het ook niet in geurtje/smaak :+

flowerin
Berichten: 116
Geregistreerd: 27-02-16

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 08:20

Na een hele tijd een stille meelezer te zijn en een enorme twijfelaar nu toch de beslissing genomen om wat te bestellen! Dus nu komt er een blauwe fles met 3 perzikpods, en nog de volgende smaakjes: sinasappel/passievrucht, bosbes, ananas, mango/passievrucht, framboos/citroen, watermeloen en bosvruchten. Ik ben benieuwd!

Saaams

Berichten: 13272
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:35

Aangezien de code die ik heb vergeven per PB nog niet is verbruikt en hij nog 24uur geldig is. Deel ik hem voor de liefhebber hier. Zou het enorm jammer vinden als hij vervalt.

Jouw gratis 3-pack Pods is er nog, en wacht op je.

Je hebt nog 24 uur om hem te claimen en te ontdekken hoe air up water opwaardeert van gewoon naar onweerstaanbaar.

Gebruik onderstaande code voor een gratis 3-pack Pods:
HAPPY2022-8X9W88

AaronYve

Berichten: 10504
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 11:55

Ik denk dat ik de mijne weg ga doen. Ik kan maar niet wennen aan het geslurp geluid bij het drinken. Vind dat echt vreselijk, t lijkt net op smekken tijdens het eten

iiSunshine

Berichten: 1255
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 15:10

Wat jammer AaronYve. Ik hoop dat je er iemand anders blij mee kunt maken.

BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 16:02

Ik had het geslurp erger verwacht. Vriend heeft een scherp gehoor en ik krijg tot nu toe geen commentaar.
Denk dat je hem wel vlot kwijt bent als ik zie hoeveel er om wordt gevraagd op facebook.

AaronYve

Berichten: 10504
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 16:55

Dat denk ik ook, k vind het ook wel jammer eigenlijk want ik heb toch echt meer water gedronken.
Ik kan alleen al slecht tegen smak geluiden en dit geslurp is echt niet om aan te horen.

Tazzey
Berichten: 9518
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:59

AaronYve schreef:
Ik denk dat ik de mijne weg ga doen. Ik kan maar niet wennen aan het geslurp geluid bij het drinken. Vind dat echt vreselijk, t lijkt net op smekken tijdens het eten


Welke fles heb je en wat zou je er eventueel voor willen hebben?

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:54

Jammer dat je niet kunt wennen aan het geslurp AaronYve.
Op Facebook ben je je set zo kwijt denk.

Ik heb vandaag de Pink Grapefruit erop gedaan, veel lekkerder dan verwacht.
Hij smaakt lekker fris zoet, beetje sinaasappel achting. Absoluut niet bitter.
De meeste citrus smaken vond ik tot nu toe tegenvallen, maar deze zeker niet.

Mijn favoriet is nog steeds Appel. En dat is volgensmij ook zo’n beetje de goedkoopste.

Ik ben trouwens mega verkouden, alles zit dicht en ik proef nauwelijks nog iets. Maar mijn air up proef ik nog :9

Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:08

Hoi,
Ik heb een 3 dichte mango passievrucht pods over.
Iemand die met met tegen andere smaakjes wil ruilen?

Ik zou graag tegen appel, vlierbloesem, cola, peer of kers willen ruilen andere smaakjes zijn ook welkom :)

AaronYve

Berichten: 10504
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:51

Tazzey schreef:
AaronYve schreef:
Ik denk dat ik de mijne weg ga doen. Ik kan maar niet wennen aan het geslurp geluid bij het drinken. Vind dat echt vreselijk, t lijkt net op smekken tijdens het eten


Welke fles heb je en wat zou je er eventueel voor willen hebben?


Een zwarte met oranje lus 650ml

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:29

Ik heb gisteren mijn bestelling binnen gehad met de lychee-rose en ik moet zeggen, de geur staat me nog niet echt aan. Ik ga hem uiteraard proberen, maar ik ben bang dat het niet een smaak voor mij gaat zijn :') heeft iemand anders doe al geprobeerd?

iiSunshine

Berichten: 1255
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 15:15

ik heb hem nog niet geprobeerd taartje. maar ben er wel erg benieuwd naar. eventueel zou ik wel 1 met je willen ruilen tegen peer, lime of sinaasappel vanille?

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 16:28

iiSunshine schreef:
ik heb hem nog niet geprobeerd taartje. maar ben er wel erg benieuwd naar. eventueel zou ik wel 1 met je willen ruilen tegen peer, lime of sinaasappel vanille?


Ik heb je een PB gestuurd :D

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 17:29

Ik ben geen fan van de lychee-rose. Door de rose wordt de nasmaak anders, terwijl de geur van lychee echt heel goed is en echt naar een verse lychee ruikt. Alleen zorgt de roos smaak dan weer voor het minder lekkere effect imo.
Mocht er ooit een smaak met alleen lychee komen zal ik die zeker bestellen, maar helaas is de combinatie met roos niets voor mij.
Hopelijk vinden sunshine en ghostattack de smaak lekkerder!

Edit, heb nu sinaasappel vanille erop zitten en die vind ik erg lekker. Ik hou sowieso wel van vanille smaken en met het vleugje sinaasappel wat er bij zit vind ik hem echt super. Wel ben ik van mening dat dit meer een zomer smaak gaat zijn, maar ik vind hem erg lekker!

Tazzey
Berichten: 9518
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:17

Ik heb de fles toch maar besteld, de transparante met de smaken Kola en Tangerine. Ik ben heel benieuwd. Kun je de pods tussentijds ook afwisselen, of moet je ze echt een voor een op maken? Ik hoop dat ik er wat meer water door ga drinken want dat is nu echt een drama. Ik ga hem voornamelijk vullen met Spa Rood denk ik.

iiSunshine

Berichten: 1255
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:03

als je het topic eens doorleest tazzey kun je lezen wat anderen doen :D ik zelf hou een pod er op net zolang tot ik er zat van ben en doe hem dan terug in het originele zakje. en ik gebruik hem net zolang tot dat ik vind dat hij op is.

Tazzey
Berichten: 9518
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:58

:o Ik ben lui, maar heb ook niet heel veel tijd tussendoor om dingen door te zoeken. Excuus.

Wel fijn te horen dat je ze dus door elkaar kunt gaan gebruiken. Ik hoop dat de fles bevalt. Mijn man begon net ook al dat als het bevalt hij er ook een wil. Misschien krijg ik hem dan nog eens zo gek om die mooie Gröhe kraag te kopen waar een koolzuurpatroon op aangesloten kan worden. <3

Celebi
Berichten: 3695
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:53

Ik heb een verjaardags kortingscode in de mail gekregen. Nu wordt het toch wel verleidelijk om te bestellen.. :o

Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:14

Celebi schreef:
Ik heb een verjaardags kortingscode in de mail gekregen. Nu wordt het toch wel verleidelijk om te bestellen.. :o

Ik wilde nieuwe pods gaan bestellen, tot ik bedacht dat ik ook bijna jarig ben en ik beter even kan wachten tot er iets van korting komt :Y)

Farjen

Berichten: 8005
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 16:35

Ik had deze ochtend koffie en nu ananas, erg lekker allebei :9

BloemBloem

Berichten: 16595
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 17:15

Wij hebben er ook één, ik deel hem lekker met mijn dochtertje :+
Hier is echt limoen en watermeloen favoriet!

Celebi
Berichten: 3695
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 17:15

Besteld. *\%/*

Met kola, de split smaak en peer erbij!

Lindee

Berichten: 2928
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Zwolle

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 18:31

Sinds een maand heb ik ook de Air Up waterfles en ben daardoor zeker meer water gaan drinken. :D
Nu heb ik een aantal smaken en zou graag smaken willen ruilen, om zo anderen ook te kunnen proberen zonder direct 3 pods te hoeven bestellen.

Ik heb 1 kola pod en 1 watermeloen pod om te ruilen.
Graag zou ik de sinaasappel-vanille, perzik, kersen, citroen, appel of peer nog willen proberen :))