Air up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iiSunshine

Berichten: 1248
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 22:38

dankjewel voor de tips taartjee dan ga ik wildberry en mango passievrucht eens proberen. citrus houd ik niet van dus dan weet ik dat ik die niet hoef te proberen.

ik hou zelf wel van koffie en ijskoffie, en dat is juist de reden dat ik die pod niet ga proberen. sowieso lijkt mij dagen lang water drinken met ijskoffie smaak niet echt lekker... ik doe denk ik 5 dagen met 1 pod, daarna was ik hem af en doe ik een nieuwe er op. voor de rest ben ik dus benieuwd naar bosbes en komkommer. en misschien de ananas ook wel. mijn volgende bestelling doe ik sowieso weer 1 of 2 zakjes watermeloen.

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 14:57

Zaterdag besteld, nu al binnen!
En gelijk in beslag genomen door mijn dochter :+
Heb nu de peach erin gedaan en het werkt tot mijn verbazing :wow:
Ben benieuwd naar alle smaken!

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 09:37

Ik heb m binnen! Mooi roze is niet lelijk :')
Heb er nu een Cherry pod op en werkt verbazingwekkend goed!
Afbeelding

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 10:11

Afbeelding

Ik was het foto vergeten :+ kleine handjes aan mijn mooie fles

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 15:23

Wat leuk dat de fles goed bevalt! En wat leuk dat jullie een gekleurde fles hebben.
Ik heb de zwarte fles en heb de roze lus erbij. Die kon ik toen gratis meebestellen toen ik een nieuwe lading pods had besteld.
Nog elke dag heel blij!

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 06:43

Die mensen die de cherry al gepeobeerd hebben. Hadden jullie ook plakkerige bovenkanten van de pods? Die van mij (heb er nog een tweede opengetrokken om te vergelijken) hebben aan de bovenkant een plastic velletje wat was los komt en daar zijn ze dan plakkerig. Ook "smaken" ze dan wat naar plastic :(
Is dat herkenbaar of heb ik gewoon slechte pods?

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 08:01

Ja ik heb dat “velletje” ook bij de cherry! M’n vriend vroeg al of die eraf moest.
In het begin vond ik m wel lekker maar nu smaakt ‘ie een beetje plastic achtig inderdaad. Vroeg me al af of dat normaal was, maar niet dus blijkbaar :P

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 09:58

Ohja dan ben ik dus niet de enige.
Ik ga het even bij hun melden.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:01

Ik heb ook zo'n velletje op een kerspod gehad! Ben benieuwd wat het is.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 16:58

Ik heb inmiddels een ticket geschreven naar Air Up - twee van de drie pods uit mijn nieuwe zak kers-pods laten wederom een velletje/vliesje los en daarna proef je geen smaak/plastic smaak. Ook opvallend is dat bij het opentrekken van het afdekvlies het afdekvlies in twee lagen uitsplitst/pelt. Ik denk dat er een issue is met een bepaalde batch.

iiSunshine

Berichten: 1248
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 17:07

ik heb ook de kers, eind juli besteld maar geen last van velletjes oid. wel vervelend, je betaalt er toch 8 euro voor. als jullie reactie hebben van air-up laat het dan maar weten. hopelijk voor jullie wordt het snel opgelost.

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 19:00

Gaby schreef:
Ik heb inmiddels een ticket geschreven naar Air Up - twee van de drie pods uit mijn nieuwe zak kers-pods laten wederom een velletje/vliesje los en daarna proef je geen smaak/plastic smaak. Ook opvallend is dat bij het opentrekken van het afdekvlies het afdekvlies in twee lagen uitsplitst/pelt. Ik denk dat er een issue is met een bepaalde batch.


Ik heb ook een ticket met foto gestuurd.

Veriye

Berichten: 2393
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:22

Ik krijg een nieuwe pakking kersenpods toegestuurd. Erg vriendelijke klantenservice.
Mijn man heeft inmiddels ook een air up besteld. :)

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:39

Wat goed om te horen! Nu had ik dat al gedacht/gehoopt, want men is erg vriendelijk, maar erg fijn om te horen.

Ook leuk om te lezen dat er meer mensen aan de pods gaan haha.

Eleeke

Berichten: 2032
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:27

Ik twijfelde vanwege slechtere reviews. Maar ik heb er eentje uitgeprobeerd bij een vriendin en zowel man, ik als jongste zoon zijn om, bijzonder hoe dat smaakt. Dus die wordt ergens komende dagen besteld.

Muronia

Berichten: 19566
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:33

Bokt heeft ook overal wel een topic over he :D . Ik heb van de week een starterskit besteld en ik hoop dat ie morgen binnen komt. Ik probeer van mn energiedrank verslaving af te komen (nu 2 dagen niks gehad na jaren 10-12 blikjes per dag) en tot nu toe kom ik niet verder dan water en groene thee ter vervanging, maar een smaakje zou welkom zijn.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-21 13:27

Muronia schreef:
Bokt heeft ook overal wel een topic over he :D . Ik heb van de week een starterskit besteld en ik hoop dat ie morgen binnen komt. Ik probeer van mn energiedrank verslaving af te komen (nu 2 dagen niks gehad na jaren 10-12 blikjes per dag) en tot nu toe kom ik niet verder dan water en groene thee ter vervanging, maar een smaakje zou welkom zijn.


Ben echt heel benieuwd hoe het je vergaat! Ik wil hiermee van mn cola verslaving af..

iiSunshine

Berichten: 1248
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 15:33

wat goed van jullie muronia en l_iek. ik hoop dat de air up een goede toevoeging is voor jullie. en ook fijn veriye dat je nieuwe pods hebt gekregen. ik ga denk ik vanavond weer nieuwe bestellen, heb er nog 3 of 4 dacht ik dus dat wordt wel tijd

huricane
Berichten: 791
Geregistreerd: 05-01-09

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 16:33

Ik krijg hem vandaag ook binnen, ik ben benieuwd!

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 13:05

Ik had er nog nooit van gehoord.
Maar als je verkouden bent en je hele neus zit dicht, dan "werkt" het niet?

iiSunshine

Berichten: 1248
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 17:37

ik heb het even voor je uitgetest farjen, ik proef dan niks met mijn neus dicht geknepen haha.

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 19:10

Wat gek, ik wil het proberen nu :')

iiSunshine

Berichten: 1248
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 22:26

ik raad het iedereen aan :D

Muronia

Berichten: 19566
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 08:02

Ik heb hem zaterdag binnen gekregen en ik moet zeggen, het werkt echt! Wat apart dat je brein zich zo laat misleiden eigenlijk. Het is een zacht smaakje maar genoeg vind ik. Ik gebruik nu de appel-pod en die bevalt alvast goed. Oh en ik ben inmiddels 5 dagen energiedrank vrij *\o/* . Hopelijk is de dikste hoofdpijn nu achter de rug want dat was echt niet mals hoor.

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 19:31

Ik mag van mezelf nu ook meekletsen. Vandaag m'n fles gekregen. Het startpakket dus met de 2 pods. Heb nu de sinaasappel passievrucht erop zitten. Of in ieder geval, meen te hebben onthouden Dat dat de smaak was haha.

Ik moet wel echt wennen aan het bubbelen bij het drinken. Maar heb wel oprecht het idee dat ik 'm sneller leeg heb dan een dopper, waar ik normaal uit drink.

Nu bedenken welke smaken ik wil proberen haha.