Air up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 22:18

Ik moet ook nog even wat extra smaakjes bestellen, dus dit is ideaal :D

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 23:15

Ik ben niet zo heel erg fan van de citrus smaken. Maar dat heb ik ook bij frisdrank, dus ik weet niet hoe waardevol mijn review is. :o

Blueberry: Redelijk zoet, een beetje cassis achtig, erg lekker en wordt niet snel saai.
Sinaasappel passievrucht: Friszoet, vind ik wel snel saai worden.
Lime: Vind ik zelf de minste, smaakt naar Sprite, Sprite vind ik overigens ook niet zo heel lekker, dus de pod zelf is echt prima en een aanrader als je van sprite houdt. Misschien dat ik hem in de zomer eerder zal pakken.
Bosvruchten: Mijn favoriet, lekker zoet, heeft iets weg van bosvruchten thee van Lipton.
Kers: Ook favoriet, smaakt naar de kersen snoepjes. Overigens wel het idee dat de smaak per pod niet heel consequent is. Heb nu drie Pos gehad, de eerste vind ik erg lekker, de tweede was mislukt en de derde vind ik wat chemisch smaken.
Framboos citroen: Friszoet aparte combi, maar daardoor wordt hij niet zo snel saai. Smaak is imo nergens mee te vergelijken.

Nu nog besteld: Appel, Peer, Perzik, Watermeloen, Kola, IJskoffie en Pink Grapefruit.

Verder zou ik nog graag Vlierbessen en Mandarijn proberen. De andere smaken spreken mij nog niet zo heel erg aan.

JesdaJinn schreef:
Sinds ik gekocht heb, heb ik al 3 negatieve recensies gehoord van gebruikers dat het flesje lekt en het geen verschil maakt..

Hmm..

Ik zet hem vaak op de armleuning van de bank, als hij dan omvalt lekt hij wel inderdaad. Maar het is maar water en dat droogt wel weer.
Met de dop er goed op lekt hij niet, ook niet als ik hem liggend vervoer.

Het gevoel van lucht meezuigen hoort trouwens, daar hoor ik ook veel mensen over. Na een fles ben je daar aan gewend. Als ik echt dorst heb na het sporten bijvoorbeeld en wil doordrinken doe ik de pod zelf naar beneden, dan komt er geen lucht bij maar is wel makkelijker om even in een keer een halve fles naar binnen te werken. Overigens proef ik dan nog steeds de pod, wel minder dan dat hij open staat.

Saaams

Berichten: 13267
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 23:28

Ik heb besteld. Toch overstag.
Dure investering maar ach goede voornemens :=

Afbeelding


Heb nu een code in de mail voor 1x gratis pods bij een volgende bestelling. Helaas geldig tot februari. Beetje zonde.

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 23:30

*\o/* *\o/*

Heel benieuwd naar de IJskoffie, ik zie dat jij hem ook hebt besteld. Ik ook afgelopen zondag, hoop dat ze deze week binnen komen :))

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 23:36

Ijskoffie is lekker met spa rood! Heb ik er vanavond weer omgedraaid <3

Diertjec

Berichten: 4621
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 10:12

Wij zijn ook benieuwd naar de ijskoffie. Binnenkort maar een bestelling eruit gooien.
Ik heb nu al een aantal dagen de framboos-citroen erop zitten, vind ik erg lekker

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 10:16

Ik heb momenteel het probleem dat ik nieuwe pods nodig heb, maar er eigenlijk nog geen geld voor heb. Heb nog 3 pods waarvan 1 op de fles die het echt niet nog een maand gaat volhouden :') maar eens kijken of ik nog een kortingscode heb in mn mail en dan toch maar bestellen.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 10:20

Ik doe echt bizar lang met pods :') Heb er nog niet 1 echt leeg gehad

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 10:32

Ik doe ook wel lang met pods, maar wil ook eigenlijk niet zonder komen te zitten :')
Met sommige pods doe ik echt een maand en degene die ik er nu op heb zitten doe ik al een ruime 2 weken. Maar stiekem wil ik ook gewoon nieuwe smaken proberen en ben ik te ongeduldig om te wachten op mn loon :+

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 10:41

De kortingscode van 10% die hier gegeven werd, die werkt wel. Heb gisteren 4 nieuwe smaken besteld. Ben heel benieuwd,

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 16:27

Ik drink zo’n 15, max 20 liter met 1 pod en vind dan echt de smaak wel weg. Ik druk de pod ook niet in als ik niet drink, dus misschien droogt ie dan sneller uit.

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 21:20

Nou, door dit topic heb ik de fles ook besteld.
Er zit perzik smaak bij. Ik heb nog bosvruchten en sinaasappel vanille erbij besteld.

Celebi
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 21:53

Leuk dit topic! Tijdje geleden ook getwijfeld of ik deze moest bestellen maar ik weet niet hoe handig het voor mij is. Mijn neus zit chronisch enigszins dicht namelijk. Ik ruik verder wel alles en zeker sterke luchtjes, maar of ik dit subtiele ook ruik..?

iiSunshine

Berichten: 1248
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:24

In het begin toen ik mijn fles had gooide ik de pod na een week weg, super dom achteraf. Ze waren dan nog niet leeg maar ik dacht dat ze na een week wel leeg zouden zijn en dat ik ze toch niet kon bewaren. Dus nu bewaar ik ze tot het bittere einde, haha! Alhoewel ik de peer laatst wel heb weggegooid. Daar zat sowieso al maar weinig smaak aan vond ik.

Celebi, wat vervelend dat je neus chronisch dicht zit. Ik heb net even voor je geprobeerd om met mijn neus dichtgeknepen te drinken. Maar dan proef/ruik ik dus niks. Maar ja, misschien is dit bij jou anders. Neem aan dat jij wel dingen proeft, en ik proef helemaal niks als ik mijn neus dicht knijp. 1 ding weet ik wel, mocht je hem wel kopen en je niet bevallen kun je hem volgens mij wel vrij goed weer verkopen. Maar dat moet je wel willen natuurlijk... lastig.

Celebi
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:51

iiSunshine schreef:
In het begin toen ik mijn fles had gooide ik de pod na een week weg, super dom achteraf. Ze waren dan nog niet leeg maar ik dacht dat ze na een week wel leeg zouden zijn en dat ik ze toch niet kon bewaren. Dus nu bewaar ik ze tot het bittere einde, haha! Alhoewel ik de peer laatst wel heb weggegooid. Daar zat sowieso al maar weinig smaak aan vond ik.

Celebi, wat vervelend dat je neus chronisch dicht zit. Ik heb net even voor je geprobeerd om met mijn neus dichtgeknepen te drinken. Maar dan proef/ruik ik dus niks. Maar ja, misschien is dit bij jou anders. Neem aan dat jij wel dingen proeft, en ik proef helemaal niks als ik mijn neus dicht knijp. 1 ding weet ik wel, mocht je hem wel kopen en je niet bevallen kun je hem volgens mij wel vrij goed weer verkopen. Maar dat moet je wel willen natuurlijk... lastig.


Dank voor het testen! Gelukkig proef en ruik ik wel gewoon, maar of het voor zo'n subtiel luchtje tijdens het drinken voldoende is, weet ik niet zeker. Maar goed om te weten dat het weer prima te verkopen is. Lijkt me wel ideaal zo'n waterfles. Heel benieuwd naar de Kola en de split waterijsjes. :j

iiSunshine

Berichten: 1248
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:45

geen probleem. wat ik ook nog kan vertellen is dat de meeste smaak door je mond komt, door middel van de “luchtbellen” die door de pod worden gezogen waar dan dus de smaak aan zit. maar je ervaart dus ook de geur van de pod zelf. ik zou zelf zeggen dat de gehele sensatie van de pod uit 75% smaak bestaat (met die luchtbellen dus) en 25% geur van de pod zelf. maar nogmaals, het kan verschillen per persoon. ik zou zeggen, niet geschoten is altijd mis :D de split smaak is echt super lekker!!

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 11:27

iiSunshine schreef:
In het begin toen ik mijn fles had gooide ik de pod na een week weg, super dom achteraf. Ze waren dan nog niet leeg maar ik dacht dat ze na een week wel leeg zouden zijn en dat ik ze toch niet kon bewaren. Dus nu bewaar ik ze tot het bittere einde, haha! Alhoewel ik de peer laatst wel heb weggegooid. Daar zat sowieso al maar weinig smaak aan vond ik.


En hoeveel liter drink je tot het bittere eind?

Ik heb tot nu toe 1 kersen pod weggegooid. Die proefde ik uiteindelijk alleen nog de eerste paar slokken en dan was de smaak weg. Als hij weer even in het zakje had gezeten kwam de smaak weer een beetje terug, maar wel aanzienlijk minder. Toen ik hem verving voor een nieuwe was de smaak weer veel beter.
Ik heb daar denk zo’n 15 liter mee gedronken.

iiSunshine

Berichten: 1248
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 11:33

het bittere eind geen idee, want heb sinds dien nooit weer een pod weggegooid. denk dat ik ze na ong 10 liter in het zakje weer doe en dan wissel. dus denk uiteindelijk toch wel 15 a 20 liter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 13:37

Celebi schreef:
Leuk dit topic! Tijdje geleden ook getwijfeld of ik deze moest bestellen maar ik weet niet hoe handig het voor mij is. Mijn neus zit chronisch enigszins dicht namelijk. Ik ruik verder wel alles en zeker sterke luchtjes, maar of ik dit subtiele ook ruik..?


Ik ben chronisch verkouden en ruik ook echt wel minder dan gemiddeld. En de pods gaan gewoon goed qua smaak. :)

Celebi
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 14:20

pimaude schreef:
Celebi schreef:
Leuk dit topic! Tijdje geleden ook getwijfeld of ik deze moest bestellen maar ik weet niet hoe handig het voor mij is. Mijn neus zit chronisch enigszins dicht namelijk. Ik ruik verder wel alles en zeker sterke luchtjes, maar of ik dit subtiele ook ruik..?


Ik ben chronisch verkouden en ruik ook echt wel minder dan gemiddeld. En de pods gaan gewoon goed qua smaak. :)


Dankjewel voor de feedback. Dat geeft me vertrouwen. :j

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 16:26

iiSunshine schreef:
het bittere eind geen idee, want heb sinds dien nooit weer een pod weggegooid. denk dat ik ze na ong 10 liter in het zakje weer doe en dan wissel. dus denk uiteindelijk toch wel 15 a 20 liter.

Thanks! Ik doe inderdaad ook zo’n 15 a 20 liter met een pod. Dat klopt dan wel ongeveer.

Ik wissel wel iets vaker. Ongeveer om de dag en ik drink 3 a 4 flessen per dag.

Bij Air up zeggen ze +/- 5 liter per pod. Als je het vergelijkt met een nieuwe pod zal je vast verschil proeven, maar na 5 liter smaken de meeste bij mij nog gewoon goed.

JanneJ2001

Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 14:41

Ik ben helemaal om door jullie! Net besteld.
Ben nog voor extra Kersen en Watermeloen pods gegaan

Ik ben benieuwd!

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 15:06

Net binnen!

Ik heb alleen net mijn tanden gepoetst dus even wachten met testen haha.

Afbeelding

Afbeelding

De 2 zakjes extra bij besteld

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 15:22

Veel plezier! Je hebt 2 van mijn favo smaken erbij besteld, ben benieuwd wat je ervan gaat vinden :D

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 15:37

Ik heb net weer een lading nieuwe pods binnen :9
Afbeelding

En nu geduldig zijn en niet gelijk alle verpakkingen open trekken :Y)

Mijn vriend gaat het ook proberen, die jat mijn fles al heel vaak, dus voor hem gelijk een starter set mee besteld en extra mondstuk met rietje.