Leuk Italiaans restaurant in het Noorden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Leuk Italiaans restaurant in het Noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-19 17:59

Omdat ik binnenkort ga overnachten in Pieterburen ben ik op zoek naar een leuk Italiaans restaurant. Ik heb al wat gegoogeld, maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Ik ben helemaal niet bekend in die hoek, 0 plaatsnamen komen bekend voor, ik zoek me rot zonder resultaat :+

Ik zoek geen hele exclusieve, dure Italiaan maar ook geen Happy Italy kwaliteit. Gewoon een avond leuk, gezellig uiteten en onder de 50pp blijven. We zijn niet zo'n wijndrinkers, dus dat scheelt. Als het een half uur rijden is met de auto vanaf Pieterburen is ook geen probleem.

Wie helpt me in mijn zoektocht en weet iets leuks *\o/* Wat ik tot nu toe op mn lijstje heb is L'Ancora, iemand die dat kent?

Oh en mocht iemand een niet te missen plek om te lunchen hebben in die buurt, let me know.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Leuk Italiaans restaurant in het Noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 18:30

Ik heb geen ervaring met Italiaanse restaurants in die buurt, maar wij zijn een x na het zeehondenbezoek gaan lunchen bij Waddengenot in Pieterburen en dat was prima.

Lughnassadh

Berichten: 1805
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Leuk Italiaans restaurant in het Noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 18:53

Zoutkamp zit een een half uurtje rijden van Pieterburen en mijn ouders zijn heel enthousiast over de Italiaan daar.

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-19 19:44

Lughnassadh schreef:
Zoutkamp zit een een half uurtje rijden van Pieterburen en mijn ouders zijn heel enthousiast over de Italiaan daar.


Dat is L’Ancora, misschien wel een goede optie dan :)

Buffelduke
Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 19:47

In Groningen Stad zit Gustatio, een ontzettend lekker restaurant wat wordt gerund door Italianen. Je kunt er geen pizza krijgen (waarschijnlijk omdat dit voor hun geen hoofdgerecht is) maar echt de meest lekkere pasta’s en lasagnes, en is niet duur!

Wel een tip om vroegtijdig te reserveren omdat ze vaak als je er komt geen plekje meer beschikbaar is.

_djoeke_
Berichten: 285
Geregistreerd: 31-10-07

Re: Leuk Italiaans restaurant in het Noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 20:22

Il Lago in Groningen is een aanrader!

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Leuk Italiaans restaurant in het Noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-19 20:23

Thanks voor de suggesties! Ik zoek ze uit..