Too good to go

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:21

Ik moet straks gewoon naar de winkel om boodschappen te doen. Iemand hier die nog weet hoe dat moet? :n

Pakketjes verslaafde :):) :=

FrNo
Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:23

_O-

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:36

Sting schreef:
Ik moet straks gewoon naar de winkel om boodschappen te doen. Iemand hier die nog weet hoe dat moet? :n

Pakketjes verslaafde :):) :=


Ik kan je bijstaan en krijg eerder kortsluiting van het niet weten wat ik vanavond op ga halen haha :=

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:37

Ik heb vanochtend vroeg weer twee zakken aardappelschijfjes met 35% korting gered bij de AH... om er bij thuiskomst achter te komen dat ik nog drie van die zakken in het vriesvak heb liggen.

Nou heeft mijn nieuwe koelkast wel een iets groter vriesvak dan de vorige, maar er past zeker geen half bakkerspakket meer bij. Dus om even geen risico te lopen eet ik eerst deze week eerst maar even twee keer aardappelschijfjes voordat ik weer een bon probeer te scoren bij mijn favo bakker.

Maar niet vanavond, want dan is er een ander groentepakket met 35% korting dat op moet. *pum*

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:40

Ik haal je pakket wel op Amethyst! :D Hier was alles uitverkocht, gisteren niet zo goed vooruitgedacht en dus was alles al weg. Helaas!

@Karin: herkenbaar! :P Succes met aardappeltjes bij het ontbijt, de lunch, het diner en tussendoor.... :))

MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:46

Halen jullie je pakketen altijd begin van de ophaal tijd of aan het eind? Ik kan vandaag tussen 16 uur en 20 uur ophalen bij een supermarkt. Mij lijkt het dat je richting 20 uur kans hebt op een groter pakket dan bij 16 uur. Of denk ik dan verkeerd? Of hoe denken jullie hier over ? Nu gaat het me niet zo zeer om de grote maar ben ik wel benieuwd naar

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:49

Sting schreef:
Ik haal je pakket wel op Amethyst! :D Hier was alles uitverkocht, gisteren niet zo goed vooruitgedacht en dus was alles al weg. Helaas!

@Karin: herkenbaar! :P Succes met aardappeltjes bij het ontbijt, de lunch, het diner en tussendoor.... :))


Ja dahaag, dit is mijn eerste pakket dus ik ben helemaal in mn nopjes hoor haha.

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:50

MiickeytJe schreef:
Halen jullie je pakketen altijd begin van de ophaal tijd of aan het eind? Ik kan vandaag tussen 16 uur en 20 uur ophalen bij een supermarkt. Mij lijkt het dat je richting 20 uur kans hebt op een groter pakket dan bij 16 uur. Of denk ik dan verkeerd? Of hoe denken jullie hier over ? Nu gaat het me niet zo zeer om de grote maar ben ik wel benieuwd naar


Ik kan tussen 21.15 en 21.45 ophalen. Dan ga ik wel direct om 21.15, maar dat is simpelweg omdat het me anders te laat wordt. Tussen 16 en 20 zou ik zelf denk ik rond etenstijd (17-18) gaan. Maar waarom kan ik je niet verklaren haha.

Marcella

Berichten: 36869
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:51

Karin schreef:
Ik heb vanochtend vroeg weer twee zakken aardappelschijfjes met 35% korting gered bij de AH... om er bij thuiskomst achter te komen dat ik nog drie van die zakken in het vriesvak heb liggen.

Nou heeft mijn nieuwe koelkast wel een iets groter vriesvak dan de vorige, maar er past zeker geen half bakkerspakket meer bij. Dus om even geen risico te lopen eet ik eerst deze week eerst maar even twee keer aardappelschijfjes voordat ik weer een bon probeer te scoren bij mijn favo bakker.

Maar niet vanavond, want dan is er een ander groentepakket met 35% korting dat op moet. *pum*

Even schillen patat, plakjes of blokjes van maken 5 minuten blancheren en je heb je eigen diepvries patat, plakjes of blokjes. Even opbakken in een pannetje en klaar. ;)

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:05

MiickeytJe schreef:
Halen jullie je pakketen altijd begin van de ophaal tijd of aan het eind? Ik kan vandaag tussen 16 uur en 20 uur ophalen bij een supermarkt. Mij lijkt het dat je richting 20 uur kans hebt op een groter pakket dan bij 16 uur. Of denk ik dan verkeerd? Of hoe denken jullie hier over ? Nu gaat het me niet zo zeer om de grote maar ben ik wel benieuwd naar

Hier maakt dat niet uit, de pakketten worden voor de begintijd klaar gezet en je krijgt er gewoon eentje mee.

listiglistje

Berichten: 14412
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:09

MiickeytJe schreef:
Halen jullie je pakketen altijd begin van de ophaal tijd of aan het eind? Ik kan vandaag tussen 16 uur en 20 uur ophalen bij een supermarkt. Mij lijkt het dat je richting 20 uur kans hebt op een groter pakket dan bij 16 uur. Of denk ik dan verkeerd? Of hoe denken jullie hier over ? Nu gaat het me niet zo zeer om de grote maar ben ik wel benieuwd naar

Hier staan bij alle supermarkten de pakketten al klaar.
Het maakt dus niets uit. Meestal is het toch een beetje standaard pakket per supermarkt.
Je krijgt echt niet meer als je later komt.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:17

Anoeska27 schreef:
Hier maakt dat niet uit, de pakketten worden voor de begintijd klaar gezet en je krijgt er gewoon eentje mee.


Dat dus. Hier staan idd de pakketten ook klaar en je krijgt gewoon een tasje mee.
Volle vriezer probleem is heel erg herkenbaar. Moet in het weekend ook echt op de handjes & telefoon zitten om niet nog een pakket te bestellen. Past er niet meer bij. Inmiddels weer ruimte en gisteren wel een lekker pakket opgehaald, maar geen vulling voor de vriezer. Vandaag dus maar wat boodschapjes erbij halen.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 14:03

Amethyst_ schreef:
Ik ga morgen voor het eerst een pakket ophalen, bij de Spar City. Ben benieuwd!!


Die in Zwolle gok ik? Hou even in de gaten wat je krijgt. Zus heeft er 2 keer een pakket gehad, 1x supermooi met allerlei sapjes en sushi etc. De tweede keer een stuk gewoner pakket, op zich niets mis mee, maar zaten 2 zakken sla én een bak salade over datum bij. Zij hadden dit thuis pas gezien en hebben het geld wel teruggekregen van TGTG maar als je het ter plekke al ziet kun je er meteen wat mee natuurlijk. Ben wel benieuwd wat je krijgt, maak je een foto? :D

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 14:37

Alwiene schreef:
Amethyst_ schreef:
Ik ga morgen voor het eerst een pakket ophalen, bij de Spar City. Ben benieuwd!!


Die in Zwolle gok ik? Hou even in de gaten wat je krijgt. Zus heeft er 2 keer een pakket gehad, 1x supermooi met allerlei sapjes en sushi etc. De tweede keer een stuk gewoner pakket, op zich niets mis mee, maar zaten 2 zakken sla én een bak salade over datum bij. Zij hadden dit thuis pas gezien en hebben het geld wel teruggekregen van TGTG maar als je het ter plekke al ziet kun je er meteen wat mee natuurlijk. Ben wel benieuwd wat je krijgt, maak je een foto? :D


Oh dat is wel een hele goede tip. Ik bedoel inderdaad die waar vroeger de bioscoop zat. Het is mijn eerste tgtg dus als groentje vergeet je dat soort dingen :-P. Moet ik meer uitgaan van de komende dag(en) leuke lunch, of kan je er werkelijk geen peil op trekken.

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 14:38

Ik zie trouwens dat er in regio Emmen ook steeds een beetje meer aanbod komt. Emmen zelf alleen 2 Bakker Bart's als ik het goed zag, maar ook wel richting klazienaveen en ter apel. Dat is ongeveer 15km, dus weet niet hoe vaak ik dat zou doen. Ik ga straks bij een slager werken int durp, dus dan bespaar ik al mooi op die kosten :-P

Autumnn

Berichten: 8085
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 14:42

listiglistje schreef:
MiickeytJe schreef:
Halen jullie je pakketen altijd begin van de ophaal tijd of aan het eind? Ik kan vandaag tussen 16 uur en 20 uur ophalen bij een supermarkt. Mij lijkt het dat je richting 20 uur kans hebt op een groter pakket dan bij 16 uur. Of denk ik dan verkeerd? Of hoe denken jullie hier over ? Nu gaat het me niet zo zeer om de grote maar ben ik wel benieuwd naar

Hier staan bij alle supermarkten de pakketten al klaar.
Het maakt dus niets uit. Meestal is het toch een beetje standaard pakket per supermarkt.
Je krijgt echt niet meer als je later komt.


Bij mij staat het Idd ook al klaar maar een collega krijgt vaak bij de bakker nog wat extra’s omdat hij als laatste is.

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 15:11

Ik probeer bij de jumbo in het begin van de ophaaltijd te komen. Ik heb al eens taart gehad die op zijn kant in de tas zat, die is na een uurtje toch nog wel wat beter dan na 4 uur. Ook kan je bij ons kiezen tussen vega of gewoon pakket, dan heb je meer kans dat er vega is aan het begin.

MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 17:37

Het pakket van de plus.

1x salade
1xgroene kool
1x appel yoghurt
1x verse tonijn pizza
1xdrink yoghurt
1x filet a merican
1x bakje grilworst als snack
1x wortelesramp
1x olijven met pepers
2x zak van 600 gr aardappeltjes

Ik ben er blij mee, op de olijven na :D

Afbeelding

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 18:32

Amethyst_ schreef:
Oh dat is wel een hele goede tip. Ik bedoel inderdaad die waar vroeger de bioscoop zat. Het is mijn eerste tgtg dus als groentje vergeet je dat soort dingen :-P. Moet ik meer uitgaan van de komende dag(en) leuke lunch, of kan je er werkelijk geen peil op trekken.


Afgaande op haar 2 pakketten is er inderdaad totaal geen peil op te trekken, domweg afwachten dus :=

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 18:54

Ik heb voor morgen een pakket bij Bakker Bart gescoord. Die doen volgens mij nog niet zo heel lang mee hier in de buurt en de ophaaltijd kwam precies goed uit met de fysio.

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:24

Hier voor morgen bij cotton house in Amsterdam. Volgens mij nog geen foto s van gezien. Ben benieuwd :D

Tallie1979
Berichten: 22783
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:35

Ik mag even geen pakket van mezelf. Eerst de vriezer leeg eten! :')

Buxy

Berichten: 2311
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:43

Hier een leuke dag vandaag! 2 pakketten opgehaald één van bakker Bart Eibergen en een van Energie Point Groenlo. Die deden vandaag voor het eerst mee.
Afbeelding
1 heel brood
5 bruine bollen
2 krentenbollen
2 noten bollen
2 appelflappen
5 harde broodjes van de bakker bart

Afbeelding
Maaltijdpasta
Grote beker yoghurt met musli
Doosje chocolade
Zakje chips
2 croissant
3 frikandelbroodjes
1 sausijzenbroodje
5 harde broodjes van het tankstation

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:35

Energie point groenlo was ik heel benieuwd naar. Is nog op redelijke afstand. Ziet er goed uit. :j “Zwaait vanuit de achterhoek :wave:

Vandaag wederom een wat karig pakketje. Wat klinkt dat overigens naar verwend. :onBedrag klopt overigens netjes. De sushi is zo duur (€6-€7 voor zo’n bakkie). Morgen maar uitwijken naar de coop naar de andere kant.

1x watermeloen
1x sushi
1x maaltijdsalade
1x roerbakgroente
Afbeelding

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:57

@Buxy die bonbons zijn lekker!!!

@SkyMarian ik snap helemaal wat je bedoelt! Benieuwd of jouw watermeloen nog lekker is want de ervaringen hier ermee zijn niet best :=

Pakket bij de Coop gehaald, best veel gluten en zoetstoffen maar gelukkig nog genoeg lekkers voor ons! <3
Afbeelding