Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 09:29

Vanavond een “XL pakket” ophalen bij de attent die het nieuw doet. Normale pakket is 2,99 en deze 4,99. Ben benieuwd

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 11:49

MirandaDvG schreef:
Ik vind het ook juist leuk om producten te krijgen die ik normaal misschien niet zo gauw zou kopen.

Maar als ik op 20/1 eind van de dag, producten mee krijg met houdbaarheid 20/1, dan vind ik dat best slecht. De broodjes kon ik weggooien, die waren taai.
en broodbeleg houd je ook niet heel lang goed, laat staan filet american

Maar goed, je weet vtv niet wat je krijgt, en ik denk dat elk bedrijf het toch ook weer anders doet.
Volgende keer ga ik gewoon weer bij de bakker langs

Dat is juist het hele concept. Je krijgt het eten mee dat anders weggegooid moet. 20e eind van de avond eten van de 21e meegeven is voor de bedrijven dief van eigen beurs. Waarom met 75% of meer korting weggeven als het nog een hele dag verkocht kan worden? ;)

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 12:09

Idd mijn idee. Het concept is dat je echt de producten koopt die op de datum zitten, maar te goed zijn om weg te doen. De meesten zijn daarna nog prima een poos te gebruiken. Enkele producten dienen direct verwerkt te worden, maar kunnen daarna prima in een bakje in de koelkast of vriezer. Wij gebruiken het zelf vaak grotendeels de dag erna, maar vlees(waren) gaan de vriezer in en worden op een later moment op gegeten.
Moet daarbij wel zeggen dat ik uberhaupt niet zo snel naar de datum kijk, maar vooral met boerenverstand. Ruikt het goed, ziet het er normaal uit, proeft het niet vreemd ...dan zal het vast nog te doen zijn.

Had deze week de left overs van een buffet van de verjaardag van mijn vader. Hoefde ineens geen pakketjes te regelen. Toch een soort van afkicken. Morgen mag het weer. Nu al zin in. :D

Temeraire

Berichten: 3533
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 12:27

Ik vind het ook een leuk concept, en leuk om hier mee te lezen wat er in jullie pakketten zit!

Afgelopen maandag heb ik voor het eerst een pakket gehaald, bij de Spar. De ophaaltijd is tussen 19.30 en 20.00 en dat vind ik wel jammer, want eigenlijk moet je dezelfde dag nog proberen om er je avondeten uit samen te stellen.
Ik had om 18 uur toch maar al gegeten en dat was voor sommige dingen uit het pakket niet zo handig.
Volgende keer wil ik proberen wel te wachten met eten tot na het ophalen.

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 13:07

*\o/* Hema pakketje gescoord. om 5 uur ophalen!

Ik vind ook dat het oké moet zijn als de datum van vandaag op producten staat. Daar is dit initiatief immers voor. Vorige week een heerlijke pastaschotel gemaakt met de mascarpone&gorgonzola, slagroom, en grillworst. lekker veel groenten erin die ik ook nog over had en klaar. Zouden we normaal nooit zo gemaakt hebben (vooral de gorgonzola niet) maar het was ontzettend lekker en zelfs onze dochter van 1,5 smikkelde flink mee. :9

Tancreda4

Berichten: 24062
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 14:03

alicelover schreef:
MirandaDvG schreef:
Ik vind het ook juist leuk om producten te krijgen die ik normaal misschien niet zo gauw zou kopen.

Maar als ik op 20/1 eind van de dag, producten mee krijg met houdbaarheid 20/1, dan vind ik dat best slecht. De broodjes kon ik weggooien, die waren taai.
en broodbeleg houd je ook niet heel lang goed, laat staan filet american

Maar goed, je weet vtv niet wat je krijgt, en ik denk dat elk bedrijf het toch ook weer anders doet.
Volgende keer ga ik gewoon weer bij de bakker langs

Dat is juist het hele concept. Je krijgt het eten mee dat anders weggegooid moet. 20e eind van de avond eten van de 21e meegeven is voor de bedrijven dief van eigen beurs. Waarom met 75% of meer korting weggeven als het nog een hele dag verkocht kan worden? ;)


ik zie wel vaker van deze 'klachten' langs komen. Het is ook nooit goed := Snap het ook niet, want dan heb je het concept niet goed begrepen. Je krijgt al echt veel producten toe, wees blij. En zo wordt het iig niet weggegooid. 9 van de 10 producten zijn de volgende dag nog prima te eten of kunnen in de vriezer. Laatst wat yoghurts, en die heb ik gewoon nog een paar dagen van gegeten. Je proeft het vanzelf wel. Vlees gaat vaak of gelijk in de pan of in de vriezer. Kan ook prima. Brood is idd wat lastiger, maar gewoon brood gaat ook hier gewoon de vriezer in en 'verse' harde broodjes de volgende dag. Eventueel vochtig maken en in de oven, dan zijn ze bijna weer als nieuw.

En soms heb je geluk. Rond oud en nieuw had ik een pakket met dingen die gewoon nog een paar weken geldig waren. Feestproducten. Dat is gewoon heel erg geluk hebben. Meeste is 'gewoon' van de dag dat je het haalt. Zoals het concept ook uitlegt.

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:15

just_kiki schreef:
Vanavond een “XL pakket” ophalen bij de attent die het nieuw doet. Normale pakket is 2,99 en deze 4,99. Ben benieuwd



Hmm, xl pakket:
Roerbakgroente (normaal zakje a 2pers)
Mozzarella
Krieltjes
Kip (a 4,79)
Mona toetje
En beleg pakje ham

Had stiekem van een XL pakket toch wel iets meer verwacht.

Sting

Berichten: 12864
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:20

Het xl gedeelte is vooral omdat het groter is dan hun gewone pakketten. Ik haal(de) vooral 5 euro pakketten bij de jumbo en dan is dit een prima inhoud. Maar, niet erg veel nee.

Tancreda4

Berichten: 24062
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:38

3.99 bij de Vomar. Prima pakket! De steak alleen al is duurder dan ik heb betaald. Deze haalt de 12 euro waarde wel.
De wieners en de slagroom zijn nog tm morgen en volgende week. Dat is helemaal top!
Vanavond dus steak met aardappeltjes en ananas toe. De rauwkost ook en anders morgen.
Afbeelding

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:43

Wauw geweldige pakketten komen er voorbij!

Ik heb mijn eerste pakket opgehaald!
Bij de bakker, waar ik normaal nooit kom omdat ik hem te duur vind. :$

Ik kreeg
* 3 verschillende broden
* 5 meergranen bolletjes
* zakje chocolade kerstkransjes
* zakje van die eiwit kerstkranzen (die zijn al bijna op ook :o)

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:52

Dit zijn mijn pakketten, die van de la place, jeetje wat een hoop _/-\o_ 4,99€ betaald daarvoor.

Backwerk is wat minder maar wel heel lekker en nog steeds prima! 3,99€ voor betaald. Wel krijgen die hier maar 3 sterren en de la place 4

Backwerk

Afbeelding


La place
Afbeelding

Nog een keer la place
Afbeelding

Avondeten, wat bij de koffie, ontbijt, lunch, weer avondeten en weer wat bij de koffie denk ik :D

dalena

Berichten: 3125
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:58

Leuke pakketten weer!

Deze is van Shell:
Afbeelding

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:03

Die van de La Place, lekker!
Is dat 1 pakket of zijn het er twee?

ryukapple

Berichten: 1782
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:23

Wat een mooie pakketten weer.
Hier vandaag weer een prima pakketje van de jumbo. Maaltijdsalade is vanmiddag opgegaan en vanavond stonden de boerenkool en de gehaktstaven op het menu.

Afbeelding

MirandaDvG

Berichten: 758
Geregistreerd: 12-10-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:31

Nouja, klagen, vind ik nogal overdreven. Enkel de broodjes heb ik niet gegeten, de rest gaat gewoon op. Natuurlijk kijk ik ook naar het product zelf hoe het ruikt en voelt.
Maar het blijft proberen, en ik weet nu dat ik voortaan niet meer bij de lokale Hema haal.
Ben wel benieuwd wat er in jullie Hema pakket zit...

Vandaag een mooie box bij Van der Breggen gehaald
Met 10 witte puntjes
3 halfjes bruin
En 3 kaasbroodjes
Voor 4,99

Kinke

Berichten: 20546
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:55

ik had een pakket bij de bakker gehaald a 4,99 (van "de echte bakker").
6 witte puntjes, 4 grote krentenbollen, 1 stokbrood, een walnoten taartje en van de kerstperiode een grote/dikke plak chocola met daarop allemaal chocolade decoratie (die kostte toen maar liefst 10 euro). Dus, beduidend minder dan van bakker Bart maar wel veel betere kwaliteit

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:17

Drico, per foto 1 pakket, dus in totaal 2 pakketten :D

martinev

Berichten: 2588
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 19:48

Echt te leuk dit, vanavond zo lekker gegeten, puur door een recept te googelen bij de ingrediënten die ik had liggen van mijn pakketje! Dat werd een fantastische ovenschotel met spitskool, prei, spekjes en verschillende paddenstoelen en nog wat dingen. Zoiets had ik anders nooit bedacht, maar dit ga ik zeker vaker maken!

Morgen haal ik een pakketje op bij een cateringbedrijf in de buurt, website ziet er veelbelovend uit en het krijgt een hele hoge beoordeling op tgtg, ik ben benieuwd! Het is bedoeld als lunch en diner voor morgen!

Oh, en mijn zusje is ook aangestoken en fan, die had de jackpot bij de Jumbo!

Afbeelding

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:10

Toch blijft het jammer dat je bij supermarkten niet kan aangeven dat je geen vlees en/of vis eet
Er zal heus wel eens wat tussen zitten wat je niet lust, dat kan je weggeven. Maar sommige pakketten bestaan voor driekwart uit vlees, dat maakt het wel lastig als je vegetariër of pescotariër bent. Heeft namelijk niks met niet lusten te maken

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:14

Dorine92 schreef:
Toch blijft het jammer dat je bij supermarkten niet kan aangeven dat je geen vlees en/of vis eet
Er zal heus wel eens wat tussen zitten wat je niet lust, dat kan je weggeven. Maar sommige pakketten bestaan voor driekwart uit vlees, dat maakt het wel lastig als je vegetariër of pescotariër bent. Heeft namelijk niks met niet lusten te maken



Zal misschien per streek anders zijn...hier heeft de jumbo en de AH beide een vegetarisch pakket

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:25

Dorine92 schreef:
Toch blijft het jammer dat je bij supermarkten niet kan aangeven dat je geen vlees en/of vis eet
Er zal heus wel eens wat tussen zitten wat je niet lust, dat kan je weggeven. Maar sommige pakketten bestaan voor driekwart uit vlees, dat maakt het wel lastig als je vegetariër of pescotariër bent. Heeft namelijk niks met niet lusten te maken

Als ik de optie boodschappen en vegetarisch aan zet krijg ik er vanalles aan resultaten uit.
Diverse supermarkten.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 15:57

Vandaag geen tgtg maar het nieuwe Jumbo concept...de x% bak :Y)

Bevalt goed, zelf kiezen en ook niet duur.
13 euro betaald voor veel luxe normaal dure dingen!


Afbeelding

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:00

Ja mooi ook he?

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:10

Die bak is ook fijn. Laatst een maaltijdpakket risotto eruit gehaald. Gisteren allemaal fruit en rucola

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:55

Ik stond vanmorgen ook bij de Jumbo bak, zaten allemaal verpakkingen met vis tussen die ik graag wilde hebben. Datum van vandaag, durf dat dan toch niet goed aan op de een of andere manier :')