Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36731
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 22:14

Marcella schreef:
Zal alvast de opsomming geven;

* 2x heel brood (1x wit luxe meergranen & 1x bruin sesamzaad)
* zak kleine krentenbollen (10 stuks)
* zak grote krentenbollen (5 stuks)
* zak Muesli bollen (5 stuks)
* zak witte bollen (5 stuks)
* zak harde broodjes (5 stuks)
* 2x boterkoek
* 2x appelflap
* 2x saucijzenbroodjes
* pizza broodje
* iets met vis broodje
* Kaasstengel

Ze hadden heel veel over en extra bonnen erop gezet en was geloof ik de laatste met ophalen.

[ Afbeelding ]


Heb deel nu in de vriezer liggen en eerst dit invriezen dan kan ik het gaan verdelen over de bevroren lades. := Ben heel lang geen brood nodig in ieder geval. :+

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 22:18

Billy schreef:
Ik ben vandaag bij Simit Sarayi of zo geweest op de lijnbaan. 4,99 en ik kreeg 3 gelijke broodjes met een soort hete kip. Lekker, maar ga er niet weer heen. Heb een slechte recensie gegeven ook


Waarom de slechte recensie? Als net die 3 broodjes over waren dan is dat zo toch? Dat is tgtg.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 22:52

Eliana schreef:
Billy schreef:
Ik ben vandaag bij Simit Sarayi of zo geweest op de lijnbaan. 4,99 en ik kreeg 3 gelijke broodjes met een soort hete kip. Lekker, maar ga er niet weer heen. Heb een slechte recensie gegeven ook


Waarom de slechte recensie? Als net die 3 broodjes over waren dan is dat zo toch? Dat is tgtg.


Dat begrijp ik ook niet, een slechte recensie is toch meer als eten bedorven is of zo.

Marcella

Berichten: 36731
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 23:00

Misschien was de kwaliteit van die 3 broodjes niet geweldig.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 08:32

De hele winkel lag nog vol met van alles... Het was echt niet dat dit het laatste was wat over was. De broodjes hadden duidelijk al lang gelegen, sla was niet vers en broodjes wat klef.
Daarbij vraag ik me af of het de waarde haalde, de broodjes hadden dan 5euro per stuk moeten zijn

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 09:27

Dan heb je helemaal gelijk om een slechte recensie te geven, kwam in je eerste bericht over of je het deed omdat het drie de zelfde broodjes waren.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 11:04

Nee hoor, hoe wel ik wel meer fantasie verwacht had

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 12:02

Ik heb mijn 1e melding gemaakt mij tgtg. Had bon gekocht voor 2.99

Toen in de winkel kwam werd er gezegd dat ze hem geannuleerd hadden maar ik had die bon dus nog steeds. Blijkbaar waren ze te laat.

Kreeg uiteindelijk nog een pakket mee:
Krieltjes, krop sla, 2 zielige bananen, 2 tomaten die op randje waren en 2 appels.

Dit alles zal hooguit de 3 euro gehaald hebben... Ben benieuwd wanneer een reactie terug zal krijgen van tgtg

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 13:04

Valerie93 schreef:
Ik heb mijn 1e melding gemaakt mij tgtg. Had bon gekocht voor 2.99

Toen in de winkel kwam werd er gezegd dat ze hem geannuleerd hadden maar ik had die bon dus nog steeds. Blijkbaar waren ze te laat.

Kreeg uiteindelijk nog een pakket mee:
Krieltjes, krop sla, 2 zielige bananen, 2 tomaten die op randje waren en 2 appels.

Dit alles zal hooguit de 3 euro gehaald hebben... Ben benieuwd wanneer een reactie terug zal krijgen van tgtg

Ik heb dat ook eens bij een speciale groentewinkel gehad. Ik kreeg 5 peren, een pakje kiemen en een havermelk. Voor mij haalde het ook de waarde niet, maar kennelijk is alles daar een stuk duurder. Ik heb geen klacht ingediend omdat mijn kinderen bij de kinderen van de eigenaresse op school zitten en ik geen zin had in gezeur.

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 13:32

Anoeska27 schreef:
Valerie93 schreef:
Ik heb mijn 1e melding gemaakt mij tgtg. Had bon gekocht voor 2.99

Toen in de winkel kwam werd er gezegd dat ze hem geannuleerd hadden maar ik had die bon dus nog steeds. Blijkbaar waren ze te laat.

Kreeg uiteindelijk nog een pakket mee:
Krieltjes, krop sla, 2 zielige bananen, 2 tomaten die op randje waren en 2 appels.

Dit alles zal hooguit de 3 euro gehaald hebben... Ben benieuwd wanneer een reactie terug zal krijgen van tgtg

Ik heb dat ook eens bij een speciale groentewinkel gehad. Ik kreeg 5 peren, een pakje kiemen en een havermelk. Voor mij haalde het ook de waarde niet, maar kennelijk is alles daar een stuk duurder. Ik heb geen klacht ingediend omdat mijn kinderen bij de kinderen van de eigenaresse op school zitten en ik geen zin had in gezeur.


Dit was bij een restaurant. Had al foto's gezien van pakketten daar vandaan maar dit viel mij dus heel zwaar tegen.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 14:39

Billy schreef:
Ik ben vandaag bij Simit Sarayi of zo geweest op de lijnbaan. 4,99 en ik kreeg 3 gelijke broodjes met een soort hete kip. Lekker, maar ga er niet weer heen. Heb een slechte recensie gegeven ook


Ik was al benieuwd of het wat is. Zo te zien niet echt dus!!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:30

Misschien heb jij meer geluk :)

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:08

Ik heb vooral meegelezen, maar net mijn eerste toogoodtogo op gehaald bij de jumbo, valt me niks tegen zeg!

€4,99 voor betaald, de tompoucen zijn al op O:)

Afbeelding

Zijn er trouwens vaste tijden dat er nieuwe bonnen online komen? Deze bon voor vandaag had ik gisteren na 21:00 gekocht, en nu staat er niets nieuws nog, alleen alle uitverkochte bonnen voor vandaag.

Of is dat heel wisselend, en moet ik het zelf steeds in de gaten houden?

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:09

Ik had er vrijdag 2 van de jumbo in Montfoort. Ging niet helemaal goed in de app dus ik kreeg geen bon. VOlgens TGTG zou ik binnen 5 dagen mijn geld terugkrijgen dus ik dacht ja prima, ik bestel nog een keer een bon. Toen had ik er ineens twee :D

Ik daar smiddags heen, paniek bij de jumbo want ze hadden maar 1 pakket maar een medewerker is ter plekke een tweede pakket gaan samenstellen, mooie pakketten weer. Gelijk op stal wat dingen uitgedeeld want dit was echt veel te veel maar inmiddels al behoorlijk wat op.

Ik heb zelf erg weinig aan brood dus was blij dat dat er dit keer niet bij zat. Wel pond gehakt, pond verse worst, kipkluifjes, soepgroente, 2x vers sap, zure zult (iew), brinta drinkontbijt, veldsla, maaltijdsalade, zak wortels, doosje fuet worst, zak hutspot mix en doosje vers fruit.

Ruimschoots de waarde!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:29

Ik heb mijn pakketten opgehaald. Lekker hoor! :9

Deze bij de bakker;

2 broden, zak met 12 witte bollen en een zak met snacks! :D
Afbeelding

En bij Marqt geweest.

Salade vers van vandaag met spinazie, quinoa en bonen. :9 Roomkaas, filet american met truffel, cheesecake en cupcake vormpjes. :')

Afbeelding

Al met al zeer tevreden! Salade was erg lekker, filet ook!

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 19:18

Mooie pakketten komen weer voorbij!

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 20:34

Wij hadden 2 bonnen van Majesteit Taart <3 Errug lekker en vriendelijk personeel :)

Doos 1;
Afbeelding

Doos 2; (zaten nog 2 van die cakepops bij maar die waren al op haha)
Afbeelding

Prairy
Berichten: 9079
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 22:56

Potverdorie, zit ik hier in Wenen, super veel leuke tgtgo opties maar ik heb geen visa of master card credit card en kan hier alleen daarmee betalen en niet met PayPal ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 08:23

Prairy schreef:
Potverdorie, zit ik hier in Wenen, super veel leuke tgtgo opties maar ik heb geen visa of master card credit card en kan hier alleen daarmee betalen en niet met PayPal ;(

Dat is zonde voor jou zeg!
Maar goed om te weten, ik zit er over een paar weken ook. ;) Als je nog meer tips hebt, kom maar door hoor! Veel plezier!

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 08:40

Vandaag 2 paketten ophalen. 1 bij bakkerij dijkzeul tussen 17.00 en 17.30 en daarna door naar la place cruquius tussen 17.15 en 17.30 ophalen. Gelukkig zitten ze dicht bij elkaar.

De la place is gister nieuw in app gekomen dus ben benieuwd!

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 09:03

Ha, de supermarkt aan de overkant staat in de app *\o/* daar moet ik snel eens een bon scoren!

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 16:39

Hier net nog even snel een pakket bij de Jumbo gehaald, hoopte heel stiekem op minstens een halfje brood.. Alle bakkers in de omgeving helaas al uitverkocht :')

Maar dit is ook prima :P
Afbeelding

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 17:06

Heeft hier iemand wel eens een bon gehad van papa johns?

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 17:24

Ben benieuwd naar die la place

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 17:59

Heb mijn la place pakket net opgehaald.

1 pompoentaartje. 1 andere taartje(vergeten welke het was.)
Broodje met ei, tuinkruiden en champignons. En een bieten smoothie.

Afbeelding