Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 21:15

Ik had weer een leuk pakket van de makro vanavond met oa een kilo gehaktballen, een doos eieren, johma surimisalade, gedroogd rundvlees beleg, hüttenkäse, geitenmelk, zachte geitenkaas, camembert, vega filet americain, leverworst, activia en een chocomousse toetje. Blij mee!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:09

Ik heb mijn eerste pakket bij de lidl opgehaald in Eelde vandaag. Blij mee! Vooral de punt paprika's zien er nog top uit, idem voor de tomaten en bosui trouwens. Avocado's waren zacht, net als de kiwi.
Afbeelding

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:19

Leuk Corine! Wel jammer van de avocado's en de kiwi. Ik hoop er van de week ook eentje op te kunnen halen daar!

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:20

Ik ben ook aan het azen op een lidl pakket <3

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:27

Imre schreef:
Leuk Corine! Wel jammer van de avocado's en de kiwi. Ik hoop er van de week ook eentje op te kunnen halen daar!

Ze waren nog wel eetbaar hoor! Tenminste, dat denk ik, beiden liggen bij m'n ouders omdat ik het niet lust :')

FrNo
Berichten: 3662
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 00:16

Als je smoothies ervan maakt, is het volgends mij niet erg dat bv een kiwi al wat zachter is.

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 09:10

Een zachte avocado is juist perfect. :9 Voor een lekkere guacemole of een salade/prutje met ei/avocado voor op brood of toast.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:08

Wij zijn nu aan het kamperen in Duitsland, hebben net een Toogoodtogo besteld voor einde van de middag, bij een Duitse Bakker in het stadje hier vlakbij :D ben benieuwd

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:21

1234 schreef:
Wij zijn nu aan het kamperen in Duitsland, hebben net een Toogoodtogo besteld voor einde van de middag, bij een Duitse Bakker in het stadje hier vlakbij :D ben benieuwd


Oh wat heerlijk <3

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:48

Amyyy schreef:
Maak je dan niet alles op Blackflag? Omdat je zegt 'Had zoveel wat ik er in kon doen'.



Ja maar dat is wel het moeilijke er aan. Ik moest 4 boxen maken, en je hebt per dag echt wel meer over. Maarja die bonnen zijn nog niet beschikbaar. En ik kan er ook geen waarde van 50 euro en per box van maken. Want dat verschil is veelste groot. Bij Lidl worden alle derving terug gebracht naar het DC en daar word het dan nogmaals uitgezocht. Dus word nog gekeken naar de voedselbank en van de rest word veevoer gemaakt. Daar zijn ze wel echt mee bezig. Dus alles wat ik nog over heb word daadwerkelijk wel iets mee gedaan :)

avi5987
Berichten: 273
Geregistreerd: 04-07-07
Woonplaats: Aan de Zeeuwse kust

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 11:58

Ik had gisteren een box bij een slager / traiteur waarbij er in de omschrijving stond dat je je kon verheugen op heerlijke maaltijden. Ik had 7 broden die al uit de diepvries kwamen, viel dus wel een beetje tegen...

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 14:31

Ik heb sinds maanden weer eens een bon. Lidl dit keer. Nieuw deze week. Mooie doos vol groente en fruit. Echt super.
Foto uploaden lukt niet dus geen foto.
Zat een verspakket couscous in, boontjes sla lente ui tomaten druiven peterselie grote meloen champignons witlof perssinaaasappelen royaal pakket voor 2.99 en alles ñog goed houdbaar. Tomaat en sinaasappel was netje van open maar nog lang niet bedorven.

Vanavond nog de bakker. Ben benieuwd, keer eerder vond il het niet bijzonder.

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 14:32

@Blackflag: Kan je dan niet meer bonnen online zetten, als er toch zoveel over is?

@Avi: Oh, dat is wel balen ja... Misschien een berichtje naar TGTG dat ze de omschrijving aanpassen? :Y)

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 15:29

Word niet bepaald per filiaal verder hè. Beginnen met 4 bonnen per dag. Dat is bij ons in het rayon bij alle winkels hetzelfde. Zullen ze vast nog wel omhoog schroeven. En heb niet altijd even veel 'derving,'

_Tarzan

Berichten: 11174
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 16:12

Stomme vraag misschien, maar aangezien ik volgende week ook wil azen op een pakket van Lidl, waar moet je je melden voor het pakket? Aangezien de infobalie na de kassa’s ligt en je er alleen komt als je door de kassa’s bent gegaan ..

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 16:15

Hier heb ik het aan een medewerker gevraagd die bij de groente stond. Bleek in het magazijn te staan.

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 18:48

Ja medewerker groente. Rest vh personeel keek me wazig aan en geen idee waar ik het over had.

Bakker bon was mooi. 3 hele broden 4 mueslibollen 2 harde bolletjes en een soort krentenbrood met spijs maar dan anders. Super lekker. En nuttig vind ik. Gebak is leuk maar brood is beter haha

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 19:59

Hier mochten we net zelf kiezen wat we wilden, bij de bakker in Duitsland :)) hebben maar gezegd dat we geen hele broden wilden, en hebben hele schaal met lekkere dingen gekregen, een gevlochten brood, punt appeltaart en nog iets.

Afbeelding

Was wel licht ongemakkelijk om zelf te gaan kiezen haha xD want wisten niet hoeveel we mochten. Toen we net klaar waren stonden er nog twee voor de Toogoodtogo haha. Gelukkig hadden wij net een schaal met lekkere dingen gekaapt xD

_Tarzan

Berichten: 11174
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 06:42

Oké super dankjewel dan weet ik waar ik moet zijn haha :=
Oeeh Duits gebak is zo lekker! Heeft het gesmaakt?

immii_clarr

Berichten: 790
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Zuiderwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 08:42

Hier nog een Ldl medewerker. Vind het echt top dat we dit nu doen.
Als er veel over is kunnen we inderdaad meer pakketten maken en zelf online zetten via onze filiaalcomputer.
Zo hebben we de eerste dag gewoon 4 pakketten gemaakt, maar gister de tweede dag 8 omdat het gewoon kon. Pakketten zijn echt binnen no time uitverkocht.

Wij proberen er hele diverse pakketten van te maken, en ik kreeg er zelf bijna een soort hello fresh gevoel bij.
Bijv over 4 pakketten 2 zakken aardappelen los verdelen, wat losse appels, peren, kiwi's, citroenen, tomaten, maar ook prei, broccoli, paprika, komkommers, lente ui, meloen, aardbeien, blauwe bessen, open verpakking uien verdeeld over de pakketten. verpakkingen met wortels die hier en daar niet goed waren, de goede eruit gehaald en los in, je kon er echt mooie maaltijden mee maken door alles te combineren. Ik zou er zelf heel blij van worden voor die 2,99!

Maar is natuurlijk per filiaal wel verschillend hoe de pakketten gemaakt worden, en hangt er toch ook vanaf wat er is om in te doen natuurlijk. Wij kregen wel het gevoel dat we er echt wel heel veel in konden stoppen omdat de bedragen zoals een prei en komkommer voor 0,49 cent nou niet echt aantikken richting het bedrag wat het waard moet zijn. En doordat we een aantal dingen dus verdelen we hele diverse pakketten kunnen maken, zonder dat er van 1 iets heel veel inzit en misschien ook nog snel bederft.

_Tarzan

Berichten: 11174
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 08:44

Nu heb ik nog meer motivatie om een Lidl pakket te bemachtigen :’)

FrNo
Berichten: 3662
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 09:01

Ik ga volgende week ook proberen een Lidl pakket te scoren.

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 10:02

immii_clarr schreef:
Hier nog een Ldl medewerker. Vind het echt top dat we dit nu doen.
Als er veel over is kunnen we inderdaad meer pakketten maken en zelf online zetten via onze filiaalcomputer.
Zo hebben we de eerste dag gewoon 4 pakketten gemaakt, maar gister de tweede dag 8 omdat het gewoon kon. Pakketten zijn echt binnen no time uitverkocht.

Wij proberen er hele diverse pakketten van te maken, en ik kreeg er zelf bijna een soort hello fresh gevoel bij.
Bijv over 4 pakketten 2 zakken aardappelen los verdelen, wat losse appels, peren, kiwi's, citroenen, tomaten, maar ook prei, broccoli, paprika, komkommers, lente ui, meloen, aardbeien, blauwe bessen, open verpakking uien verdeeld over de pakketten. verpakkingen met wortels die hier en daar niet goed waren, de goede eruit gehaald en los in, je kon er echt mooie maaltijden mee maken door alles te combineren. Ik zou er zelf heel blij van worden voor die 2,99!

Maar is natuurlijk per filiaal wel verschillend hoe de pakketten gemaakt worden, en hangt er toch ook vanaf wat er is om in te doen natuurlijk. Wij kregen wel het gevoel dat we er echt wel heel veel in konden stoppen omdat de bedragen zoals een prei en komkommer voor 0,49 cent nou niet echt aantikken richting het bedrag wat het waard moet zijn. En doordat we een aantal dingen dus verdelen we hele diverse pakketten kunnen maken, zonder dat er van 1 iets heel veel inzit en misschien ook nog snel bederft.



Hey wat leuk! Oh dat wist ik niet dat we dat zelf met de filiaal computer konden regelen. Ga eens vragen bij mijn sm. Haha dat andere medewerkers en niks van weten verbaast me niks. Bij ons gewoon melden bij de kassa. Ik zet ze bij ons op kantoor neer, daar is het net iets koeler. Wij hebben geen agf koelcel helaas. :)

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 16:25

_Tarzan schreef:
Oké super dankjewel dan weet ik waar ik moet zijn haha :=
Oeeh Duits gebak is zo lekker! Heeft het gesmaakt?


Ja was lekker, nog niet alles is op :P van sommige dingen merkte je wel dat het al de hele dag in de vitrine had gelegen, beetje droog. Maar hebben gisteravond van alles een stukje geproefd. En vanochtend ontbeten met het gevlochten brood. Vanavond denk ik de rest.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 16:34

Mijn eerste Lidl pakket is ook binnen :D
Afbeelding
Echt een top pakket voor die prijs!
Ik heb wel drie tomaten weg moeten gooien, onderin lag er eentje die rot was met wat schimmel, en een aantal aardbeien die echt te slecht waren, maar het overgrote deel van de tomaten en aardbeien zijn nog prima bruikbaar :9

Alleen jammer dat mijn moestuin ook uitpuilt van de courgettes en tomaten en maïs :))