Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 11:43

Dat is een mooi pakket zeg! Jammer dat de AH hier niet mee doet met TGTG.

liliekska

Berichten: 4188
Geregistreerd: 07-03-12
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 17:43

Hee wat leuk een tgtg topic! Ik heb sinds kort de app uitgevonden. Als student heb ik niet heel veel vriezerruimte dus in mn eentje zijn broodboxen of supermarktboxen vaak net even te veel. Wel al een paar keer bij de starbucks wat opgehaald, wat over het algemeen heel goed bevalt. Net ook eens de magic box van de hema gehaald. Er zat een schaal met vleeswaren in en 2 kant en klaar maaltijden alles met houdbaarheid vandaag. Ik denk opzich wel dat het de waarde haalt maar valt toch een beetje tegen na alle mooie boxen die ik online langs zag komen van de hema…

Ik blijf hier zeker meekijken wat er allemaal voorbij komt!

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 18:02

Ik zag dat de AH vanaf maandag in alle filialen verspil-mij-niet zakjes gaat aanbieden :D
In zo'n zakje zitten allerlei soorten groente en fruit waar iets mis mee is.

Afbeelding

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18129
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 22:38

Oh, wat een goed idee!

Juniores
Berichten: 288
Geregistreerd: 18-07-20

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 23:49

Zeker een goed idee, ben heel benieuwd!

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:35

Ik kom me ook maar eens melden. Na er een poos niets mee gedaan te hebben, heb ik laatst toch maar weer besloten om de app te installeren, omdat mijn moeder zo enthousiast was over haar LIDL box.

De boxen van een gewone supermarkt doe ik nooit, omdat ik geen vlees eet, en ik geen zin heb om straks met kilo's vlees, salades met vlees en kant en klaar maaltijden met vlees te zitten.

3 weken terug had ik een box van de LIDL, eentje van de bakker en eentje van de Dunkin Donuts, die allemaal best goed bevielen.

Zojuist heb ik er eentje opgehaald van de Starbucks
Afbeelding
€4,99. Niet heel goedkoop, maar zeker als je kijkt naar wat ze gewoonlijk voor een plak cake durven te vragen dan is het wel een goede box. De Bagel kan ik niet eten omdat ik vega ben, dus ik zit een beetje te twijfelen wat ik ermee zal doen.

Morgen heb ik er weer eentje van de bakker en eentje van de LIDL, dus ik hoop dat er weer veel lekkers in zit :D

friezenfan2

Berichten: 2597
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 20:45

Ik had het in het verkeerde topic had gepost

Gister had ik weer eens geluk en ik kon een magic box scoren bij de bakker om de hoek en ik kreeg dit mee. En ik mocht het zelfs in mijn eigen tas stoppen. Vaak ligt het al klaar in een grote plastic tas

1 half bruin brood
2 saucijzenbroodjes
2 Belgische worstenbroodjes
2 harde witte tijgerbollen
En 2 slagroomgebak

Had misschien blijer geweest met een extra broden dan gebak maar het is wel lekker


Afbeelding

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 20:51

Ik had vandaag ook weer twee pakketten, eentje van de LIDL en eentje van de bakker

LIDL
Afbeelding
7 bananen, 3 preien, 1kg wortels, 500gr snijbonen, een grote zak munt, een venkel, een aubergine, een sinaasappel, een krop sla, 500gr witlof, 3 courgettes en 250gr blauwe bessen

Een gedeelte hiervan stond toch al op mijn boodschappenlijstje voor deze week. De snijbonen liggen al in de vriezer, de blauwe bessen zijn ondertussen jam.

Het enige waar ik mee zit is de witlof en de venkel, ik weet nog niet zo goed wat ik daarmee wil.

Bakker:
Afbeelding
Een heel volkoren sesam, een half volkoren, 3 harde witte broodjes, 2 kaascroissants, een chocoladecake, een grote zak zachte bruine bolletjes en 6 (knalroze) anijsbollen.

Bij de bakker heeft het zin om vroeg te zijn, ze zetten kratten klaar, en dan mag je zelf kiezen welke je meeneemt, dus de eerste heeft alle keuze.
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 31-01-22 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 20:51

friezenfan2 schreef:
Ik had het in het verkeerde topic had gepost

Gister had ik weer eens geluk en ik kon een magic box scoren bij de bakker om de hoek en ik kreeg dit mee. En ik mocht het zelfs in mijn eigen tas stoppen. Vaak ligt het al klaar in een grote plastic tas

1 half bruin brood
2 saucijzenbroodjes
2 Belgische worstenbroodjes
2 harde witte tijgerbollen
En 2 slagroomgebak

Had misschien blijer geweest met een extra broden dan gebak maar het is wel lekker

[ [url=m/qNCfXR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ach, zo een keertje gebak is toch ook leuk? Ik kan me voorstellen dat je liever iets meer brood had gehad, maar ik zou hier ook wel blij mee zijn.

friezenfan2

Berichten: 2597
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 20:57

Ik ben er ook blij mee maar ik heb gewoon meer aan een brood. Het eerste gebakje is al op en was lekker.

witlof kan je veel mee, kan rauw en gekookt. Of uit de oven met ham en kaas en een laagje aardappelpuree.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 21:11

friezenfan2 schreef:
Ik ben er ook blij mee maar ik heb gewoon meer aan een brood. Het eerste gebakje is al op en was lekker.

witlof kan je veel mee, kan rauw en gekookt. Of uit de oven met ham en kaas en een laagje aardappelpuree.


Hahaha ik vind witlof zo vies XD. Ik moet echt even gaan zoeken naar een recept waarin ik dit wel te eten ga vinden

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 21:41

Witlof met ham en kaas :9

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 21:57

ClaudiaHS schreef:
Witlof met ham en kaas :9


Ik ben vegetariër. En daarvoor vond ik dit al een van de smerigste dingen die er was.

Misschien breng ik het morgen even naar de kinderboerderij

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 07:57

Haha ik houd ook niet van witlof, dus dat klinkt herkenbaar!
Ik maak er altijd ovenschotel van, met veel tomaat of aardappel, en een laagje witlof. De witlof eerst kort koken in water met een flinke schep suiker, nadat je de kern eruit hebt gehaald, zorgt dat ie iets minder bitter is.

Sussie85

Berichten: 1528
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 11:55


Soepblik
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 12:54

Hier iemand een aanrader voor too good to go in (centrum) amsterdam?

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 12:40

Ik vis al tijden bij TGTG achter het net (of de vriezer zit te vol voor een broodpakket :') ) maar ik heb net wel de doos van AH opgehaald! Mooi pakket wel, zit van alles in dat ik kan gebruiken. Koffie gaat naar mijn vriend zijn kantoor en de popcorn naar zijn zoon. Iedereen blij :D

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 12:44

Hier weer eens een bon van de bakker gescoord. Geen foto van. 6 hele broden, 1 halve en wat losse harde broodjes.
Weer genoeg brood in de vriezer de komende tijd

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 18:39

Zes broden. :wow:
Dat zou ik niet eens kwijt kunnen. _O-

Setteli

Berichten: 3169
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:35

Lisette0 schreef:
Zes broden. :wow:
Dat zou ik niet eens kwijt kunnen. _O-


Daarom heb ik dus 4 diepvriezen.....
Ik had laatst 3 broodboxen en toen was de vriezer wel vol. Moet me dus even inhouden om weer wat te halen

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 23:06

Lisette0 schreef:
Zes broden. :wow:
Dat zou ik niet eens kwijt kunnen. _O-


Ghehe gelukkig nog een koel/vries combi in de schuur staan. Ideaal ook als je veel eten in wil vriezen. Scheelt enorm veel en voor mij als alleenstaande soms ook makkelijk om maaltijd uit de vriezer te pakken

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:48

Best tevreden !!

Afbeelding

friezenfan2

Berichten: 2597
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:53

Mooi en lekker pakket denk ik zo te zien. Daar zou ik ook tevreden mee zijn.

Mandarijn
Berichten: 9067
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 10:53

Net een pakket opgehaald bij Coffee Fellows in Soest.

Bagel met (volgens mij) kalkoenfilet
Bagel met kip
Red velvet muffin
3 mini muffins

:9

Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:24

Ik heb de app vorige week ook geïnstalleerd en mag vanmiddag mijn eerste box bij de warme bakker ophalen, ik ben benieuwd.

Ik had ook de kans bij de lidl iets te reserveren, maar de lidl hier heeft altijd ontzettend weinig kassa's open en daardoor behoorlijk lange wachtrijen. Moet je voor zo'n box dan ook echt de winkel in en in de rij of moet je je ergens melden? Want ik voel er weinig voor erg lang in de rij te staan en dan te horen te krijgen dat ik daar helemaal niet moet zijn, eigenlijk :o