Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 20:32

Hier even de rem erop gezet, want de verslaving won het van de ruimte in de vriezer. Aangezien iemand op een Facebook groep zo bijdehand was om te bedenken dat er in december wel eens hele fijne dingen in de pakketten kunnen belanden ivm alle luxe in de winkels in die dagen wil ik dan persé weer vriezerruimte hebben. Dus nu eerst leegeten en op mijn handen zitten :=

@Amethyst, wow gaaf pakket (als je niet glutenvrij eet dan he) heb hem even doorgestuurd naar mijn zus want had haar die winkel zondag net aangewezen zo van die doet ook mee.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 20:49

Luxeprobleem. Mijn favo bakker had zojuist voor morgen nog twee pakketten staan en de Spar die net meedoet eentje. Nu kom ik morgen tegen 18 uur vanaf Utrecht. Die bakker ga ik dan misschien net niet halen, dus daar durfde ik niet op te gokken. De Spar gaat tot 19 uur, dus daar ligt nu morgen een pakket voor mij klaar. **\O/**

Een andere Spar bij een Esso nog geen 2 km van mijn huis doet nu ook mee en ook dat kan ik wel waarderen. Ik hoop nog op de Spar bij de Esso op de route van pony naar huis, dat zou helemaal welkom zijn. :D

xZiva_

Berichten: 3994
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 20:57

Onze vriezer zit weer vol :o
Om 4 uur een pakket gehaald bij de Hema, en kon hem gelijk ophalen. Er was ontzettend veel over :oo
Afbeelding
-6 hele broden
-2 zakken bruine bolletjes
-1 zak witte puntjes
-2 pakken koeken met bosvruchten vulling
-1 speculaasstaaf
-1 kaasstengel

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:00

Goeie bakkerspakketten weer! Ook die van Backwerk. Ik heb afgelopen zomer in Hilversum een keer een pakket van Backwerk gehad. Dat was allemaal zoetigheid. Daar verschilt het echt heel erg per dag wat er over is, werd mij verteld. Die belegde broodjes zien er goed uit zeg!

MizzMontana

Berichten: 5678
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:18

Hi! Ik kom even binnen vallen.
Ongeveer een week geleden heb ik de app van too good to go gedownload, wat een tof initiatief. (Ja ik weet het ik leef onder een steen dat ik het nu pas ontdek :Y) )

Hopelijk lukt het me om ook eens zo’n lekker pakket te scoren als jullie hier oven laten zien. De bakker hier in het dorp lijkt populair te zijn. Iedere keer als ik de app open is het al verkocht voor de volgende dag. Kun je ergens in de app zien wanneer er weer een pakket online gaat komen of is het een kwestie van zo vaak mogelijk de app openen en duimen dat ik toevallig de eerste ben die het ziet?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:33

Theoretisch houd ik een kwartier na het stoppen van de uitgiftetijd aan, maar in de praktijk kijk ik op willekeurige momenten of er nog groene of oranje stippen in de buurt zijn.

Bakker had nog één pakket en ik kwam erachter dat ik daar morgen best rond 17.30 kan zijn. Maar het kan gewoon echt niet, ik kan momenteel geen twee pakketten kwijt. Dus ik ben maar even op mijn vingers gaan zitten, vervolgens Facebook en Bokt gaan bijlezen en ik hoop dat er inmiddels een rode stip staat. :+

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:32

Karin schreef:
Goeie bakkerspakketten weer! Ook die van Backwerk. Ik heb afgelopen zomer in Hilversum een keer een pakket van Backwerk gehad. Dat was allemaal zoetigheid. Daar verschilt het echt heel erg per dag wat er over is, werd mij verteld. Die belegde broodjes zien er goed uit zeg!


Was ook echt lekker. Ik heb een bagel met zalm en roomkaas gehad (klein uitgedroogd randje er af geplukt) en een Kaiser broodje met eiersalade en bacon :+:.

Morgen als lunch eentje met gerookte kip en chutney en een iets simpeler broodje met kaas en tomaat.

Als ontbijt de zoetigheid hehe.

Ik verhuis komende zaterdag richting Emmen, daar is pasgeleden ook een Backwerk geopend... :=

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:38

Ik word licht hebberig en twijfel of ik nog een bon voor la place doe. Dan moet ik morgenavond wel bijna naar de andere kant van de stad, maar het lijkt me zo lekker... :=

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 00:07

Amethyst_ schreef:
Ik word licht hebberig en twijfel of ik nog een bon voor la place doe. Dan moet ik morgenavond wel bijna naar de andere kant van de stad, maar het lijkt me zo lekker... :=


En wat heb je gedaan? Wat ik er tot nu toe van gezien heb viel me beetje tegen maar misschien ben ik gewoon te kritisch. Ik woon er vlakbij maar kan je pakket helaas niet faxen haha.

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 00:21

Ik heb ook 1 x La Place gedaan en ook 1 x Delifrance. Maar die vond ik beiden toch tegenvallen.

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 00:58

Alwiene schreef:
Amethyst_ schreef:
Ik word licht hebberig en twijfel of ik nog een bon voor la place doe. Dan moet ik morgenavond wel bijna naar de andere kant van de stad, maar het lijkt me zo lekker... :=


En wat heb je gedaan? Wat ik er tot nu toe van gezien heb viel me beetje tegen maar misschien ben ik gewoon te kritisch. Ik woon er vlakbij maar kan je pakket helaas niet faxen haha.


Toch maar gedaan. Ben benieuwd of het in de buurt komt van mijn toppakketje van Backwerk. Ik kijk nu al uit naar m'n ontbijt :')

MizzMontana

Berichten: 5678
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 08:05

Karin nu je het zegt, het is steeds om 17u ophalen en vaak Iets na 17u weer verkocht. Had de lonk met de uitgifte tijd nog niet gelegd, ik ga opletten!
En die groene stippen zie je op de kaart? Even zoeken in de app, ik zie nu een lijstje dat ik door kan scrollen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 08:51

Ik gebruik altijd de kaart, niet het lijstje. Ik heb wel een lijstje met favorieten gemaakt, maar dat is meer 'voor erbij'. Op de kaart zie je meteen de groene stippen (en de oranje waar nog één pakket over is).

Prairy
Berichten: 9072
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:51

Pakket gescoord voor vanavond bij La place in EHV :)

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:54

De Spar bij de Esso bij ons doet nu ook mee. Als die er een kop koffie bijgeven ben ik al blij. Lekkere koffie daar :Y)

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-19 12:01

Bakker van weert Gerardusplein. 4 mooie meergranen/pitjes broden én 1 los wit bolletje en 1 losse krentenbol haha. Vraag me af of ze net 2 zakken overhadden en die verdeeld hebben ofzo.

In ieder geval heel blij. Hiervoor ga ik altijd maar krijg meestal zoetigheid. Had expres niet ontbeten maar de losse dingen vielen mee.


Afbeelding

MizzMontana

Berichten: 5678
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 18:17

Karin schreef:
Ik gebruik altijd de kaart, niet het lijstje. Ik heb wel een lijstje met favorieten gemaakt, maar dat is meer 'voor erbij'. Op de kaart zie je meteen de groene stippen (en de oranje waar nog één pakket over is).


Dank dank :D
Pakketje bij de bakker gescoord voor morgen, ben heel benieuwd!

Phuddle
Berichten: 482
Geregistreerd: 01-03-19

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:03

Ondanks mijn verbod toch een jumbo pakketje gescoord voor het avondeten xD
Komt super uit.
Drinken voor vnvd en morgenochtend
Toetje (gebakje)
Avondeten incl salade hoefde alleen nog wat aardappels te schillen en een appeltje door de kool te raspen xD

#foeiphuddlemagjenietmeerdoen

Prairy
Berichten: 9072
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:13

Afbeelding

Hmm, ik had er iets meer van verwacht, la place in de heuvel in Eindhoven...

Gelukkig heb ik morgen een pakket op mijn werk (CenterParcs) en 2 bakker Bart.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:31

Amethyst_ schreef:
Toch maar gedaan. Ben benieuwd of het in de buurt komt van mijn toppakketje van Backwerk. Ik kijk nu al uit naar m'n ontbijt :')


Zou er maar niet op rekenen want dan kan het altijd nog meevallen. Maar misschien zijn ze vandaag wel in een goede bui of is er veel over haha. Ben benieuwd!

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4163
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 20:01

Ik heb geen foto gemaakt (bijna al het brood ligt ook al in de vriezer haha) maar ik had vandaag van de bakker Voskamp;
5 kaiserbroodjes
2 kaas of hamkaas? croissants
2 grote koffiebroodjes
1 half brood
1 bolbrood (is ook ongeveer een halfje)
1 marmercake

Waarde komt volgens mij wel aardig overeen (kostte 4,99)
Laatst bijgewerkt door Yinthee op 19-11-19 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6644
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 20:29

Ik heb voor morgen een bon voor de Spar Express. Ze zijn nieuw, dus ik ben heel benieuwd :)

Dat pakket van de Hema is echt enorm zeg! Fantastisch, zo veel brood :D

Pandakaas

Berichten: 1385
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 20:36

Vandaag 2 pakketen bij de Spar (1 voor ouders) en een Bakker Bart!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 21:03

Prairy schreef:
[ [url=m/zW7690.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hmm, ik had er iets meer van verwacht, la place in de heuvel in Eindhoven...

Gelukkig heb ik morgen een pakket op mijn werk (CenterParcs) en 2 bakker Bart.


Ik had geannuleerd omdat ik er niet langs kon gaan, maar nu ik dit zie ben ik wel blij dat ik niet helemaal om ben gaan fietsen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 21:51

Bijzonder pakket van de Spar bij de Texaco die net meedoet. Alles is enorm welkom bij mij hoor, maar alleen de bloemkool (19/11) en de olijven (20/11) passen in het TGTG-concept. Op broodjes, beschuit en chocola staat 24/11 (oké, mooi op tijd dus), maar de rest is houdbaar tot (ver in) 2020, de saus zelfs tot 2021. Ik ga het toch even melden via de app.

Afbeelding

Enniewee... Ik kwam tien minuten geleden thuis, checkte de app en mijn favo bakker had nog één pakket. Laat nou mijn planning voor morgen gewijzigd zijn, in het voordeel van mij én de bakker. :D #winwin