Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 14:17

O: watermeloen.
T: graanreep.
L: om uur of 4: 2 broodjes met vleesbeleg.
A: kip met groente en aardappelen.
T: niks.

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:23

Oh en Mijny, nog bedankt voor je eet-smakelijk-wensen en compliment op m'n soep. Die was echt heel lekker! Als je zoekt op spinazie-doperwt-munt soep op google, dan heb ik de eerste hit gepakt en die geveganized. Was echt een aanrader. Had als garnering wat pompoenpitjes en rauwe bleekselderij gedaan. Trouwens, nog even een compliment voor jouw eetlijstjes :) Mooi om te zien, overwegend plantaardig en veel groenten/fruit en veel sporten. Precies zoals ik ook zou willen eten! Een inspiratie dus!

Vandaag:
O: een appel en een passievrucht
M: 200 gram proteine kwark (lactosevrij) met 200 gram frambozen, een kleine bruine ciabatta met hummus en wat gegrilde groenten
T: een kop koffie met flinke scheut sojamelk
T: een halve komkommer en 200 gram rauwe worteltjes
A: Libanese salade van bulgur, bloemkoolrijst, tomaat en paprika

B: het wordt 25 km fietsen OF 45 minuten krachttraining, rest van de dag stilzitten in onderzoek op de uni (filmpjes analyseren dus echt zitten :') )

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:28

Gisteren leek gezond maar uiteindelijk totaal anders geworden en ongezond :Y)

Planning vandaag
O: 150 g skyr stracciatella + 2 kopjes koffie met koffiemelk
L: 2 mueslibollen met 30+ kaas
T: 25 g ongezouten amandelen + thee
A: verse soep met een stokbroodje en wat franse kaasjes + schaaltje komkommer/cherrytomaten
T: reep tony's karamel zeezout dus die zal wel voor de helft op gaan :~

B: hele dag op kantoor, vanavond 1 paard licht rijden

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 14:04

Picassox schreef:
Oh en Mijny, nog bedankt voor je eet-smakelijk-wensen en compliment op m'n soep. Die was echt heel lekker! Als je zoekt op spinazie-doperwt-munt soep op google, dan heb ik de eerste hit gepakt en die geveganized. Was echt een aanrader. Had als garnering wat pompoenpitjes en rauwe bleekselderij gedaan. Trouwens, nog even een compliment voor jouw eetlijstjes :) Mooi om te zien, overwegend plantaardig en veel groenten/fruit en veel sporten. Precies zoals ik ook zou willen eten! Een inspiratie dus!


Bedankt voor je reactie! Ik zal het recept binnenkort eens maken (uiteraard ook geveganized), ook de garnering klinkt erg lekker. En wat een lief compliment! <3 Het grappige is dat jouw lijstjes juist een inspiratie zijn voor mij. Jouw eten is altijd zo creatief en gezond. Ik heb het idee dat ik eigenlijk altijd hetzelfde weg werk :')

Intermittent fasting werkt trouwens heel goed, bedankt dat jullie me gemotiveerd hebben! Ik had alleen gisteren tijdens het sporten het even wat zwaar (lag denk ik ook wel aan mijn workout, was echt een kreng :=) maar het was te doen met wat langere periodes rust tussen de oefeningen door :) Gisteren nog een Barebells reep gegeten na het avondeten (wel nog in mijn eetperiode). Ik dacht dat ik het anders niet vol zou houden tot 12u vandaag.

O: havermout (250ml ongezoete amandelmelk, 50g havermout, 1el pindakaas, 1 appel uit de oven met 1/4el kokosolie en 1/2el vanillesuiker en veel kaneel) en een proteïne shake (1 schepje vegan proteïnepoeder en water)
T: 10g 85% Lindt chocolade
L: 2 rogge-zuurdesem boterhammen met hüttenkäse en 125g cherry tomaatjes
T: 250g magere vanille kwark met 100g bosvruchten
A: 2,5 hartige pannenkoek (gemaakt van half-half graham meel-bloem, ei, amandelmelk en een klein beetje 25+ kaas) met spinazie, champignons, paprika, tomaatjes en aubergine

B: ongeveer 1 uur krachttraining (bovenlichaam) en 15 minuten HIIT (crosstrainer)

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 13:04

O: havermout (40g haver, 250ml ongezoete amandelmelk en 1 ei) met 1el pindakaas en 1 gebakken appel (met 1/2el vanille suiker en 1/4el kokosolie)
T: proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder en water)
L: 2,5 hartige pannenkoek (gemaakt van half-half graham meel-bloem, ei, amandelmelk en een klein beetje 25+ kaas) met spinazie, champignons, paprika, tomaatjes en aubergine
A: ga bij vrienden Eurovisie songfestival kijken en samen eten. Het zou vegan lasagne worden en als toetje chocolade bollen :9

B: 1 uur en 40 minuten krachttraining (onderlichaam)

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 17:51

Gisteren beetje los gegaan...

Vandaag drukke dag dus soort brunch geworden
O/L: 2 mueslibollen met 30+ kaas + 2 kopjes koffie met koffiemelk
T: veel water en flesje ice tea green
A: pasta bestellen
T: paar wijntjes en hapjes (surprise party georganiseerd voor een vriendin)

B: hele dag op stal en 5 uur lesgeven, bijna 20.000 stappen gezet.
Vanavond dansjes

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:26

Gisteren nog flink wat lasagne gegeten met 3,5 chocoladebol en een stuk blauwe bessen taart met vanille saus (oeps :') )

O: havermout (40g haver, 250ml ongezoete amandelmelk en 1 ei) met 1el pindakaas en 1 gebakken appel (met 1/2el vanille suiker en 1/4el kokosolie)
T: proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder, 250ml ongezoete amandelmelk en 1 banaan)
L: broccoli-courgette soep (1/2 broccoli, 1/2 courgette, bouillon en ongezoete amandelmelk) met 2 geroosterde rogge-zuurdesem boterhammen met 30g geitenkaas
T: 250ml Oatly vanille ijs :9
A: salade van 35g gemengde sla, 1 zoete puntpaprika, 115g kikkererwten, 125g cherry tomaten, 250g hüttenkäse, 15g pompoenpitten en een dressing van 2el appelciderazijn

B: 1 uur en 10 minuten wandelen

Steenbok12
Berichten: 7849
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:04

Wauw 3.5 chocolade bol. Ik kan hartig veel te veel eten als ik wil maar zoet en slagroom maakt mij altijd wel snel misselijk haha.

O: 2 bb met pindakaas en boter
L: 3 bb met pindakaas
A: vk pasta met gorgonzola tomaat rode ui balsamico
T: zo nog een schaaltje yoghurt met banaan en lijnzaad denk ik

Vandaag thuis gekomen van 11 daagse vakantie en daarin veel vlees fris chips toastjes etc. Gegeten. Ben er weer even klaar mee :P

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:44

Gisteren uiteindelijk vrij veel wijn gedronken waardoor 's avonds oom vrij veel hapjes :Y) uiteindelijk wel ruim 21.000 stappen gezet

Vandaag dagje amsterdam in het rijksmuseum
O: 2 volkoren bth 1 met kaas en 1 met pindakaas + 2 kopjes koffie met koffiemelk
L: omelet met kaas en champignons + flesje rivella
T: 3 bolletjes schepijs (passievrucht, stratiatella en koffie)
A: biefstuk met pepersaus, 2 pistoletjes en salade
T: paar biscuitjes of stukje tonys

B: slenteren door het museum bijna 9.000 stappen

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:35

O: proteine smoothie van 2 handjes bevroren frambozen, 250 gram magere yoghurt (lactosevrij), scheutje havermelk en 20 gram vegan eiwitpoeder
T: groentenshotje van de AH, zo'n kleintje
M: salade van 100 gram ijsbergsla met 100 gram gegrilde groene asperges en 2 el zongedroogde tomaatjes met wat olie en kruiden van die tomaatjes + een Italiaanse bol met dun laagje muhammara, 3 plakjes avocado en 3 plakjes ei
T: een koffie met sojamelk
T: halve komkommer (als ik trek heb)
A: gepofte zoete aardappel met zwarte bonen, tomatenblokjes, knoflook en wat rauwkost ernaast

B: 10 km fietsen en rennen op de band bij het sportmedisch centrum, maar verder weinig intensief

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:39

Lekker en mooi lijstje Picassox!

Vandaag (maandag betekend lege koelkast)
O: 2 kopjes koffie met koffiemelk (verslapen en geen trek)
T: 25 g ongebrande amandelen + thee
L: 1 kom tomatensoep en een dikke volkoren boterham met gegrilde groenten en hummus (intratuin)
T: 2 digestive biscuitjes + thee
T2: pakje lu crackertjes
A: pasta pesto met chorizo, geitenkaas, cherrytomaatjes en rucola (stond vorige week ook al op mijn lijstje alleen toen uiteindelijk niet gegeten, dus nu vandaag maar eten)
T: schaaltje vla met yoghurt

B: hele dag op kantoor, uurtje lesgeven in binnenbak en mijn paard aan de hand stappen

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:44

ChantalSmook schreef:
Wauw 3.5 chocolade bol. Ik kan hartig veel te veel eten als ik wil maar zoet en slagroom maakt mij altijd wel snel misselijk haha.


Ik ben echt een gigantische zoetekauw :'). Gelukkig waren het de Zweedse chocoladebollen (chokladbollar, gemaakt met havervlokken, cacaopoeder, boter, suiker en kokosvlokken) en waren ze niet zo groot :P

Vandaag:

O: 40g havervlokken, 250ml ongezoete amandelmelk, 1 ei, 200g bosvruchten en 1el pindakaas
T: 1 Barebells reep
L: broccoli-courgette soep (1/2 broccoli, 1/2 courgette, bouillon en ongezoete amandelmelk) met 2 geroosterde rogge-zuurdesem boterhammen met 30g geitenkaas
T: 250ml Oatly vanille ijs
A: salade van 62g gemengde sla, 1 zoete puntpaprika, 115g kikkererwten, 62,5g cherry tomaten, 250g hüttenkäse, 15g pompoenpitten en een dressing van 2el appelciderazijn met 30g zuurdesem knäckebröd

B: 1 uur en 50 minuten krachttraining (onderlichaam)

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 19:26

Mijny schreef:
Picassox schreef:
Oh en Mijny, nog bedankt voor je eet-smakelijk-wensen en compliment op m'n soep. Die was echt heel lekker! Als je zoekt op spinazie-doperwt-munt soep op google, dan heb ik de eerste hit gepakt en die geveganized. Was echt een aanrader. Had als garnering wat pompoenpitjes en rauwe bleekselderij gedaan. Trouwens, nog even een compliment voor jouw eetlijstjes :) Mooi om te zien, overwegend plantaardig en veel groenten/fruit en veel sporten. Precies zoals ik ook zou willen eten! Een inspiratie dus!


Bedankt voor je reactie! Ik zal het recept binnenkort eens maken (uiteraard ook geveganized), ook de garnering klinkt erg lekker. En wat een lief compliment! <3 Het grappige is dat jouw lijstjes juist een inspiratie zijn voor mij. Jouw eten is altijd zo creatief en gezond. Ik heb het idee dat ik eigenlijk altijd hetzelfde weg werk :')

Intermittent fasting werkt trouwens heel goed, bedankt dat jullie me gemotiveerd hebben! Ik had alleen gisteren tijdens het sporten het even wat zwaar (lag denk ik ook wel aan mijn workout, was echt een kreng :=) maar het was te doen met wat langere periodes rust tussen de oefeningen door :) Gisteren nog een Barebells reep gegeten na het avondeten (wel nog in mijn eetperiode). Ik dacht dat ik het anders niet vol zou houden tot 12u vandaag.


Ja, grappig he? Iedereen denkt zo het zijne van zijn lijstje, omdat je altijd zo eet. Maar het is juist leuk om elkaar te inspireren en ook complimenteren denk ik daarom! Jij sport ook altijd lekker veel: hoe combineer je dat met dagelijkse bezigheden en hoe doe je dat met 'rustdagen'? Ik hou 1,5 of 2 uur krachttraining dagelijks echt niet vol hoor :') Ik ga zo'n 3 tot 4 keer per week voor krachttraining.

En weer ontopic: m'n lijstje van vandaag is hetzelfde gebleven, wel nog 45 minuten krachttraining gedaan dus daarmee heel tevreden over vandaag! :)

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 19:43

Gisteren:
O/L: Triangel met oude kaas en pesto
T: Beker karnemelk, cracker filet americain
T2 : gin/tonic (light) met wat toastjes filet en Franse kaasjes
A: Zoete aardappel/paprikasoep, stokbroodje kruidendokter
T: Banaan
B: 12km hardlopen en is uitslapen ook een sport?

Vandaag:
O: Volle yoghurt met aardbeien, havermout en lijnzaad
T: Banaan
L: 3vk bth hummus, krentenbol
T: haver/dadelreepje
A: macaroni met Italiaanse groente en spekreepjes
T: bakje kwark oid
B: Uur running bootcamp

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 19:56

O: Beschuitje hagelslag
T: Lotus speculaasje
L: 1 Boterham eiersalade
T: 2 Peren
A: Vlees, aardappelpartjes en gegrilde groenten
T: Niks

B; Rondje met de honden gelopen van 40 minuten, vanavond ca. 4 km hardlopen.

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:56

Vandaag:

O: wortelbroodje (van Fairytales, zo’n zacht bolletje) met zelfgemaakte hummus en paar plakjes komkommer
T: groentenshotje van de AH
T: kop koffie met ongezoete sojamelk
M: 55 gram havermout met havermelk, een lepel 100% pindakaas en een kleine banaan
T: 150 gram rauwe worteltjes
A: nog zo’n wortelbroodje als vanochtend maar dan met ijsbergsla, een vegaburger, ketchup/mayo en gebakken uitjes

B: niets, hele dag aan de studie

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:59

Picassox schreef:
Ja, grappig he? Iedereen denkt zo het zijne van zijn lijstje, omdat je altijd zo eet. Maar het is juist leuk om elkaar te inspireren en ook complimenteren denk ik daarom! Jij sport ook altijd lekker veel: hoe combineer je dat met dagelijkse bezigheden en hoe doe je dat met 'rustdagen'? Ik hou 1,5 of 2 uur krachttraining dagelijks echt niet vol hoor :') Ik ga zo'n 3 tot 4 keer per week voor krachttraining.

En weer ontopic: m'n lijstje van vandaag is hetzelfde gebleven, wel nog 45 minuten krachttraining gedaan dus daarmee heel tevreden over vandaag! :)


Klopt, daarom vind ik het ook zo leuk om dit topic te volgen :)

Jep, ik ga vijf keer per week naar de sportschool nu (3 dagen onderlichaam, 2 dagen bovenlichaam + HIIT, maar voor de rest niet echt cardio). Dat heeft er ook mee te maken dat op dit moment mijn semester bijna afgelopen is en ik op het schrijven van mijn paper na geen verplichtingen heb. Als ik uni heb dan ga ik voordat ik les heb of meteen daarna en vaker ook wat korter. Ik wissel mijn onderlichaam en bovenlichaam dagen met elkaar af. Ik neem twee rustdagen per week maar niet op vaste dagen. Op rustdagen ga ik wel meestal een stuk wandelen zodat ik nog wat beweging heb.

Ik vind het vrij goed vol te houden. Ben ook begonnen met om de dag naar de sportschool en heb dat langzaam opgebouwd. Wat denk ik wel helpt is dat ik mijn spiergroepen goed opsplits (dus bijvoorbeeld een dag van mijn onderlichaam dagen doe ik mijn quadriceps en kuiten en de andere dag dan bilspieren en hamstrings) en dat ik erop let dat ik een goede warming up doe en altijd stretch/foamrol op het einde.

O: 3 pannenkoeken (half van bloem, half van graham meel met geraspte appel, ongezoete amandelmelk, ei, vanille aroma en een beetje olijfolie) met 150g blauwe bessen en 1el ahornsiroop (pannenkoekenverslaving :') ) met een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
T: 1 havemout-appel koekje (havermout, beetje meel, honing, appel en kokosolie)
L: broccoli-courgette soep met 30g geitenkaas met een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
T: 300g magere kwark blauwe bes-vanille met 100g bosvruchten
A: doperwten-munt-spinazie soep met 2 sneetjes zuurdesem-rogge brood

B: 1 uur krachttraining (bovenlichaam) en 15 minuten HIIT op de crosstrainer

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 07:20

Gisteren
O: 250 g halfvolle kwark met aardbeien en 4 el eat natural noten & zaden + 2 kopjes koffie met koffiemelk
L: 2 zuurdesem boterhammen met avocado, gerookte zalm en gekookt ei + cappuccino (in de stad)
T: puntje appeltaart + munt thee
A: 2 bladerdeeg flapjes gevuld met kruiden roomkaas, gerookte kip en paprika, gebakken aardappeltjes en salade
T: schaaltje vla met yoghurt
T2: 10 biscuitjes (iets met trek in zoet maar niks anders in huis)

B: 1 paard gereden, 1 gelongeerd, 4 km hard gelopen en middag door de stad geslenterd

Planning vandaag
O: 250 g halfvolle kwark met aardbeien en 4 el eat natural noten & zaden + 2 kopjes koffie met koffiemelk
L: 3 speltcrackers met 30+ kaas, 150 g vifit high protein kwark aardbei
T: 25 g amandelen + thee
A: etentje met werk, we gaan wel zelf koken dus zal relatief gezond zijn
T: ??

B: weinig, hele dag op kantoor en dan door voor het etentje

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 07:33

Knap hoor Mijny! Ik heb toch echt te veel spierpijn van m’n full body workouts om de volgende dag alweer aan de slag te gaan :')

Vandaag planning:

O: 200 gram high proteïne kwark kokossmaakje, 25 gram walnoten
M: 2 groentenwraps met totaal 3 flinke el zelfgemaakte hummus, 1 gele paprika, 1 handje gesneden bietjes en 1 handje wortelrasp
T: 200 ml 100% groentensap (venkel/spinazie geloof ik)
A: wordt ‘restjes’ eten, waarschijnlijk +- 150 gram broccoli, 100 gram doperwten en een paar falafelballetjes

B: hopelijk 50 minuten krachttraining, rest van de dag stilzitten op de uni

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:23

Dank je, Picasso! Daarom doe ik ook geen full body workouts :P

Vandaag praktisch hetzelfde als gisteren:

O: 3 pannenkoeken (half van bloem, half van graham meel met geraspte appel, ongezoete amandelmelk, ei, vanille aroma en een beetje olijfolie) met 100g blauwe bessen en 1el ahornsiroop met een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
T: 1 havemout-appel koekje (havermout, beetje meel, honing, appel en kokosolie)
L: broccoli-courgette soep met 30g geitenkaas met een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
T: 300g magere kwark blauwe bes-vanille met 100g bosvruchten
A: doperwten-munt-spinazie soep met 15g pompoentpitjes en 2 sneetjes zuurdesem-rogge brood

B: 1,5 uur krachttraining (onderlichaam)

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 23:16

Vandaag een dagje naar Göteborg geweest met een vriendin. Niet de gezondste dag, maar het was leuk en veel gelopen :)

O: 3 pannenkoeken (half van bloem, half van graham meel met geraspte appel, ongezoete amandelmelk, ei, vanille aroma en een beetje olijfolie) met 100g blauwe bessen en 1el ahornsiroop
T: 1 havemout-appel koekje (havermout, beetje meel, honing, appel en kokosolie) en 1 Barebells reep
L: 1/2 Hagabullen (grote kaneelbol) :9
T: wat Haribo snoepjes
A: een vegetarische pizza

D: water, thee, drie koppen koffie met havermelk
B: 22.225 stappen

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 12:57

O: 50g rogge-zuurdesem knäckebröd met een omelet van 1 eierdooier en 3 eiwitten en een vegan worstje gebakken in 1el olijfolie
L: doperwten-munt-spinazie soep met 2 sneetjes rogge-zuurdesem brood
T: 300g magere kwark blauwe bes-vanille met 200g bosvruchten
A: 75g linzenpasta met een saus van tomatenblokjes met een beetje tomatenpuree, groene linzen, courgette, pastinaak, ui, knoflook, wortel en 75g vegan gehaktballetjes met 2el edelgist vlokken (ik ga ongeveer 7 porties maken, dus dit zal de komende tijd vaak voorbij komen :') )

B: 1 uur en 50 minuten krachttraining (onderlichaam), voor de rest studiedagje

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 13:46

Haha de soep slaat aan Mijny? Leuk hoor! :)

O: smoothiebowl van 1 banaan, 3 handjes blauwe bessen, 35 gram proteïne poeder en scheutje havermelk. Topping was 1 kiwi gold, 6 el Eat Natural granola, 1 el pompoenpitten, 1 el chiazaad en 1 el kokosrasp.
M: 2 latte macchiato’s met havermelk, een Lotus koffieleutje en een plak bananenbrood met vegan ‘espresso-boter’
T: 150 gram blauwe bessen
A: maaltijdsalade van de EkoPlaza van quinoa, biet en pompoenpitten
T: misschien nog een biertje op het Mout Bierfestival in het park tegenover ons huis :)

B: 60 minuten krachttraining, verder studiedag

Steenbok12
Berichten: 7849
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 23:05

O: 50 gr havermout melk rozijn
L: 3 kleine harde broodjes met gorgonzola tomaat en komkommer
T: stokbroodjes oude kaas salade
A: tapas: 2 mini ceasar salade, tomatensoep, kibbeling,satetje, nachos, risotto bitterballen, spare rib

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:51

Gisteren gekke dag. Met mijn 3 jarige naar de merriekeuring
Brunch: 2 harde waldkorn pistolets met heksen kaas en gewone kaas + 2 kopjes koffie met koffiemelk en glas optimel
A: Indische rijsttafel besteld; 2 flinke borden met van alles en nog wat
T: schaaltje vla met yoghurt

B: hele dag op stal, 1 paard gereden en dus eind van de dag merriekeuring

Planning vandaag
O: 3 rijstwafels met 100% pindakaas + 2 kopjes koffie met koffiemelk
L: 3 volkoren speltcrackers met kaas en komkommer + glas optimel
T: schaaltje soja rice crackers + 2 glaasjes droge witte wijn
A: soep met een broodje gok ik
T: schaaltje vla met yoghurt

B: 5 uur lesgeven en hele dag op stal